جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

غزیمت سران مطروداخوان ازمصر به الجزیره

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 380743
رسانه‌های مختلف الجزائر از قصد رهبران اخوان المسلمین که از قطر اخراج شده اند، برای سفر به الجزایر خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دولت قطر چهار روز پیش از ۷ نفر از رهبران اخوان المسلمین که در این کشور حضور داشتند خواست که این کشور را ترک کنند

در همین زمینه، روزنامه «البلاد» الجزایر روز سه شنبه (دیروز) به نقل از رهبر یکی از احزاب اسلامگرای الجزایر، از درخواست برخی از طرف‌ها از دولت الجزایر برای پذیریش رهبران اخوان المسلمین در این کشور خبر داد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: سه حزب اسلامگرا در الجزایر از مسئولان دولتی این کشور خواسته‌اند که رهبران اخوان المسلمین اخراج شده از قطر را بپذیرند.

به گفته این منبع، در حالی که رسانه‌ها خبر داده بودند که دولت الجزایر شروطی را برای پذیرش رهبران اخوان المسلمین تعیین کرده است ولی مسئولان این کشور اعلام کردند که دولت فعلا آمادگی چنین اقدامی را ندارد.

این منبع با بیان اینکه دولت الجزایر از رهبران اخوان السملمین نخواسته است که به این کشور بروند، از تماس با شخصیت‌های اخوانی در مصر، ترکیه و تونس خبر داد.

در همین راستا، روزنامه «الشروق» تونس نیز سه شنبه (روز گذشته) اعلام کرده بود که مقامات الجزایر برای پذیرش رهبران اخوان المسلمین شروطی را مطرح کرده است.

این روزنامه ممنوعیت هر گونه فعالیت سیاسی و اظهارات رسانه‌ای رهبران اخوان المسلمین در خاک الجزایر را از شروط مسئولان این کشور برای پذیرش رهبران اخوان المسلمین اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *