چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱

غرش میگ ۲۹ بر فراز تهران

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 410046
مدیرعامل فرودگاههای کشور با اشاره به اینکه هواپیمای میگ ۲۹ متعلق به نیروی هوایی بود، گفت: این هواپیما به منظور انجام ماموریت از فرودگاه مهرآباد بلند شد و پس از انجام ماموریت دوباره به مهرآباد بازگشت.
به گزارش جهان محمدعلی ایلخانی در گفتگو با مهر با اشاره به پرواز هواپیمای میگ ۲۹ بر روی آسمان تهران گفت: این هواپیماها زمان نشست و برخاست دود می کنند و این موضوع کاملا طبیعی است اما از آنجایی که معمولا قبل از ظهر پرواز دارند و امروز این پرواز دیرتر انجام شد توجه را به خود جلب کرد.

وی با بیان اینکه این هواپیما برای انجام ماموریت از فرودگاه مهرآباد برخاست و دوباره بدون مشکل در فرودگاه نشست، افزود: این هواپیما برای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و ماموریت خود را انجام داده و جای نگرانی نیست.

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به اینکه پرواز این هواپیماها چندان هم عجیب و غریب نیست گفت: این هواپیما مدت زمان زیادی است که در مهرآباد پرواز نمی کند و شاید همین موضوع کمی غیرمنتظره به نظر برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان لطفا تحقیق کن که یک رهگیر چرا در ازتفاع پایین اومده روی شهر! ایا خطری حس شده که نیروی هوایی به جگنده اش دستور عملیات داد؟