جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۲۲
نماینده مردم تهران در خانه ملت:

قوه قضائیه با فائزه هاشمی به دلیل بیان سخنان ساختارشکنانه وی برخورد کند

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 410343
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آقای هاشمی رفسنجانی باید جوابگوی این مسئله باشد که اگر فائزه هاشمی دختر او نبود باز هم به خود اجازه می‌داد که چنین اظهارات ساختار شکنانه‌ای داشته باشد.
قوه قضائیه با فائزه هاشمی به دلیل بیان سخنان ساختارشکنانه وی برخورد کند
به گزارش جهان، الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با راه دانا، در خصوص مصاحبه چارچوب شکن فائزه هاشمی با روزنامه فیگارو اظهار داشت: خانم هاشمی همچنان در تفکرات دهه شصت به سر می برند و این سوال مطرح است که اگر این افراد انسان‌های بزرگی هستند، چرا خود وی به آنها ملحق نشده است؟

وی در ادامه گفت: آقای هاشمی رفسنجانی باید جوابگوی این مسئله باشد که اگر فائزه هاشمی دختر او نبود باز هم به خود اجازه می داد که چنین اظهار نظرهایی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانم هاشمی پیش از این هم از این اظهار نظرها داشته است، تصریح کرد: اگر یک فرد عادی چنین اظهار نظرهایی داشت دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی کشور چه برخوردی با وی داشتند؟

نادران خاطرنشان کرد: آقای دادستان که خبرنگاران کشور را به خاطر شائبه ها به محاکمه کشاند و آنها را بازخواست می کنند باید توضیح بدهند که چرا در خصوص این موضوع و اظهارات فائزه هاشمی به عنوان مدعی العموم وارد نشده و تا کنون تعلل کرده‌اند؟

وی همچنین یادآور شد: نباید این شائبه به وجود آید که به خاطر نسبت فائزه با آقای هاشمی رفسنجانی و یا مناسبات دیگری که شاید وجود داشته باشد، در این موضوع تیغ دادستان کند شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دادستانی و قوه قضائیه باید از حقوق ملت دفاع کند؛ چرا که ۱۷ هزار شهیدی که منافقین در طول انقلاب اسلامی از این کشور به شهادت رساندند، نباید در این میان نادیده گرفته شوند.

نادران ضمن اشاره به جنایات منافقین در طول تاریخ اظهار داشت: آیا واقعا افراد آزاده و بزرگ در ایران دست به چنین کشتار فجیعی می زنند؛ باید برای آقای هاشمی تأسف خورد که فرزندان وی از موقعیت او سوء استفاده می کنند و او هم کمترین برخوردی با فرزندان خود نمی‌کند.

وی در پایان بیان داشت: تقاضای ما از دستگاه‌های قضایی کشور این است که مانند انسان های عادی این افراد را بر اساس اظهارات خود دعوت کنند و برخورد لازم و کافی با آنها صورت بگیرد و مشخص بشود که منظور و هدف آنها از این توهین‌ها چیست؟

یادآور می‌شود فائزه هاشمی در مصاحبه با روزنامه فیگارو با اشاره به زندانی شدنش به مدت ۶ ماه گفته بود: زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق (منافقین)، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند. او همچنین مدعی پسرفت آزادی‌ها و ناامیدی مردم شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای نادران این که انحراف نیست وحساسیت وجود ندارد واصلا خطری برای اسلام وجود ندارد
رضا
آیا این خانم که دختر آیت الله می باشد و پدرشان یکی از بزرگان نظام و مبارزین و... نمی دانند که منافقین چه بر سر این ملت آوردند؟
نمی داند مذهب جعلی بهاییت چیست؟
و...
او می داند ولی هدفهای دیگری دارد.
حسن قلی
Iran, Islamic Republic of
خطری که وجود دارد این است که کاری به کاری این گوینده خاص ندارند میگی نه اگر جرات داری همین حرفا رو شما همین الان کامنت بذار اولا جهان جرات نداره اونو به نمایش بذاره بعدش هم اگه به نمایش بذاره اولا جهان توقیف میشه بعدش هم نمودونم با شما چه جوری برخورد میشه میگی نه امتحان کن تا ببینی خطری وجود دارد یا ندارد
مرتضی
...!پس چی شد (روسیاهی برای ذغال ماند )اینطور نیست...
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
طبق فرمایش حضرت در روزعاشورا، امام حسین (ع) دلیل عدم رغبت افراد به شنیدن سخن حق و ناتوانی در تشخیص جبهه حق از باطل را لقمه های .....
آقای نادران عزیز خدا از دهنتون بشنوه
درست می فرمایید ولی پشت این آقازاده ها گرمه
به خدا قسم همین سه چهار تا نمایده شجاع نباشن دیگه مردم همه امیدشون می پره
.....کشور شده آقای هاشمی رفسنجانی و فرزندانش ..
عدالت علی ع
Romania
متا سفانه قوه قضاییه با عینک خو شبینی به فرزندان هاشمی نگاه می کند.خدا نکند کاسه صبر مردم لبریز شود
مسعود
تاسف بايد خورد براي امثال اين سايت
اين يك مطالبه عموميست كه ملت از دادستان دارند
امثال اين سايت بايد در يك اقدام هماهنگ اين مطالبه را پيگيري و به اجراي آن نزديك كنند
....
آقای نادران مگر نمی دانستید که تنها خانواده ای که آزادی تام دارند ....
مصطفی
آی مهندس ، نظرت راجع به مصاحبه عشقت با بی بی سی چیه؟
ایا دوستان خطاهها و گناهان فرزندان و منسوبین دیگر مقامات و مسئولین را هم به پای پدرانشان می نویسند...
وری
United States
اقای نادران شما درست می گویید ولی نگفتید که اینها اقازا ده اند واقازاده ها تو این کشور مصونیت قضای دارند نسل اندر نسل
عباس صادق
در زندانها مگر مردان و زنان جدا نیستند ؟ چگونه با مردان آشنا شدند ؟
آبجي فتنه
United Kingdom
...وا اين حرفا به اين نو كيسه ها و تازه بدوران رسيده ها چه مربوطه. ..بي سواد..بي شناسنومه.....
.....چراهیچ کسی جرات برخوردبااین ... رانداره.
عباس
ساختار چی راشکسته ؟
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید ساختار چی رو نشکسته ؟ راستی عباس آقا میشه شما بفرمایید تعبیر و فهمتان از ساختار چیه ؟ اگر تکریم و احترام بهائیت و منافقین ضد ساختار نیست اسمشو چی میزارید ؟
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات باید این فرد را احضار و با وی برخورد کند . اگر کوتاهی کند در برابر خدا وند ، شهدا و صاحبشان ولی عصر ارواحنا له الفدا مسئول بوده و باید پاسخگو باشند . تعلل و محافظه کاری در شان و منزلت سربازان گمنام امام زمان عج نیست . این تذهبون ؟
کدوم ساختار را شکست الیاس دیگه ساختاری نمانده نادران