پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۵
طنز

قدردانی اتحادیه دیزی پزان از مهندس ترکان!

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۴
کد مطلب: 391741
اشک های تمامی ما هنگام خرد کردن پیاز نثار شما و دولت کریمه ای که همه اقشار ملت را درپرتو لطف معتدلانه اش نوازش می کند.
قدردانی اتحادیه دیزی پزان از مهندس ترکان!
به گزارش جهان، محمد یزدانی در وبلاگ "منتظران" نوشت:
پس از اظهارات سرشار از غرور، عرق، شور، تعصب ملی مهندس ترکان در خصوص توانایی صنعت ایران در برتری بر صنعت جهان فقط! در حوزه های پخت آبگوشت و قرمه سبزی اتحادیه مطبخ داران و دیزی پزان از معاون،مشاور و مهندس رئیس جمهور قدردانی کردند.
متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:  
 
جناب مهندس ترکان عزیز و فهمیده
 
باعث بسی خرسندی است که پس از سالیان سال  فعالیت صنعتگران فعال حوزه آبگوشت و قرمه سبزی یکی از مسئولین عالیرتبه دولتی به برتری این صنایع در جهان و اخذ رتبه یکم بین سایر کشورها اذعان نمود. صنعتگران این حوزه در حالی که سالهای سال حقشان توسط صنعتگران سایر حوزه های تولیدی از قبیل صنایع پتروشیمی، فرش، داروسازی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات نظامی، هسته ای، موشکی، رباتیک، نانو، سلولهای بنیادین و ... خورده شده بود بدون هیچ گونه ایزویی درحل تلاش جهت رشد صنعت ایران بوده اند. 
 
اشک های تمامی ما هنگام خرد کردن پیاز نثار شما و دولت کریمه ای که همه اقشار ملت را در پرتو لطف معتدلانه اش نوازش می کند.
 
 ضمن تشکر از حسن ظن شما خواهشمند است از ریاست محترم ....بخواهید تا در سفر استانی بعدی با همان شور و هیجان اعلام عبور از رکود متن زیر را قرائت نمایند تا زحمت کشان عرصه دیزی و قرمه سبزی دعاگوی دولتشان باشند:
 
"مردم عزیز ایران من می خواهم اینجا اعلام کنم که اکنون ما در حوزه های صنعت دیزی و قرمه سبزی از رتبه های برتر صنعتی دنیا عبور کردییییییم! "
 
در پایان به پاس این نگاه ریزبین شما که منجر به حیرت تمامی دوستان و دشمنان شده است، یک عدد دیزی بلورین به شما سرور گرامی اعطا می گردد.  
 
صبح و شامتان آبگوشتی باد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با وجود مدیران مثل جناب عالی است که ما هم به اینجا رسیده ایم
پس مرحبا به شما مدیران لایق؟؟؟؟؟؟؟/
جالب بود!
شمس
جهان عزيز اين باد يك روز كلاه شما را هم مي برد نگاه تركان نگاه خنده داري نبود
در اقصاد اصل داريم به نام مزيت نسبي يا مطلق
ايشان گفته بودنند كجاي خودرو سازي اين مزيت هست
ما با كره جنوبي خودروسازي را شروع كرده ايم خود بخوان اين حديث مجمل
حتي در برنج كه فكر مي كنيم برنج خوب توليد مي كنيم به اندازه بيست برابر دنيا آب مصرف مي كنيم اصلاح ساختارهاي غلط با مزاح حل نمي شود
رضا
Iran, Islamic Republic of
بهتر است به جاي تيترهاي مشابه 8:30 اگر حرف جدي واقعي داريد بنويسيد.
كشوري كه وابسته به پول نفت است، بايد به رقابت جهاني در حوزه قورمه سبزي افتخار كند چون اكثر صنايع از جمله خودرو وابستگي كامل به صنعت نفت دارندوغيراقتصادي هستند ودر پيمان ٌWTO همه از پاي در مي آيند مگر صدور قورمه سبزي