سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

۵۰۰ قایق تندرو ایران برابر هرناو آمریکایی

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب: 411045
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما قصد تجاوز نداریم اما آمادگی داریم در صورت اشتباه محاسباتی دشمن با ۵۰۰ قایق تندرو برای هر ناو آمریکایی، به دشمن حمله کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی قاسمی عصر امروز در جمع بسیجیان بیرجند اظهار کرد: قران کریم دستور می‌دهد در برابر زیاده‌خواهی دشمنان آماده باشید تا فکر حمله به شما را نداشته باشند از این‌رو این‌گونه برنامه های آمادگی بسیج با هدف بازدارندگی برگزار می‌شود.

علی قاسمی تکلیف‌محوری، تمرین و فراگیری حرکت‌های جهادی را ضروری خواند و تصریح کرد: پیروزی مردم لبنان، سوریه، حماس و عراق بر پایه حرکت‌های جهادی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل قدرت حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارند و دلیل آن هم آمادگی نیروهای مسلح و حضور در صحنه بسیجیان است، افزود: ما قصد تجاوز نداریم اما آمادگی داریم با ۵۰۰ قایق تندرو برای هر ناو آمریکایی، به دشمن حمله کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید دشمن، تجهیزات و تاکتیک‌هایش را بشناسیم تا بتوانیم موفق شویم، اظهار کرد: البته تجهیزات اصل نیست بلکه انسان‌های مومن، اصل هستند و سرمایه اصلی، نیروی انسانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *