جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آشنا دستیار ارشد رئیس‌جمهور شد +سند

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 315349
حسام الدین آشنا براساس اعلام ریاست جمهوری، دستیار ارشد رئیس‌جمهور شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسام الدین آشنا یکی از چهره‌های نزدیک به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اخیراً به عنوان دستیار ارشد رئیس‌جمهور منصوب شده است. وی جایگزین مجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور دهم شده است.

اگرچه هنوز حکم انتصاب آشنا رسما توسط ریاست جمهوری منتشر نشده و یا در این باره نزدیکان روحانی خبری اعلام نکرده‌اند اما پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری در اخباری که از حسام الدین آشنا منتشر می‌کند، از وی به عنوان "دستیار ارشد رئیس جمهور" نام می‌برد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000315/nf00315349-1.jpg

حسام الدین آشنا در حال حاضر در قالب هیئت همراه رئیس جمهور در نیویورک به سر می‌برد. وی هم‌اکنون فقط با حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی سمت مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور را برعهده دارد.


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000315/nf00315349-2.jpg
خبر منتشر شده در سایت ریاست‌جمهوری

حسام‌الدین آشنا دو هفته پیش و قبل از سفر رئیس‌جمهور به قرقیزستان، سرپرستی معاونت سیاسی دفتر رئیس‌جمهور و مسئولیت ساماندهی معاونت سیاسی دفتر رئیس‌جمهور و مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری را به‌عهده گرفته بود.

آشنا دارای کارشناسی ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکترای فرهنگ و ارتباطات بوده و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) است.

از آشنا به‌عنوان تنظیم‌کننده متن سخنرانی‌های رئیس جمهور در مناظره‌های تلویزیونی و طراح "کلید"، نماد حسن روحانی در رقابت‌های انتخاباتی نام برده می‌شود.

آشنا داماد آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، وزیر اسبق اطلاعات است و دوره‌ای نیز مدیرکل اطلاعات استان قم بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *