پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲۴
۱۵۱
چهره اصلاح طلب:

عذرخواهی از آمریکا کاری انسانی است/ ابوطالبی استعفا دهد!

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 355048
یک فعال تندرو اصلاح طلب به موضوع دفن ریچارد فرای در اصفهان پرداخت و منتقدان این اقدام را مورد اهانت قرارداد: همين ماجراي ايرانشناس و ايران دوست شهير امريكايي مرحوم ريچارد فراي كه وصيت كرده است در كنار استادش پروفسور آرتور پوپ در اصفهان دفن شود چگونه بازيچه دست عده‌يي كم خرد و خودسر قرار گرفت كه هيچ دركي از موقعيت و تمدن ايراني ندارند.
عذرخواهی از آمریکا کاری انسانی است/ ابوطالبی استعفا دهد!
به گزارش جهان،‌ ابراهيم اصغرزاده که اخیرا گفته حاضر است از خانواده‌هاي گروگان‌هاي امريكايي عذرخواهی کند، در گفتگو با اعتماد عنوان کرد: صحبت عذرخواهي يك دولت از يك دولت ديگر نيست. بلكه صحبت همدردي با خانواده افرادي است كه به هر دليل دچار آسيب روحي و رواني شده‌اند. نه من نه آنها هيچ يك داراي پست دولتي نيستيم. اين كار انساني در نوع خود ابتكار جديدي هم نيست چيزي حدود ۱۶،۱۵ سال پيش حتي در سطح رييس دولت آقاي خاتمي در مصاحبه با CNN و خانم كريستين امانپور نسبت به آلام و رنجي كه ديپلمات‌هاي امريكايي در طول ۴۴۴ روز گروگانگيري كشيده‌اند ابراز همدردي كرد. خانم آلبرايت وزير خارجه دولت كلينتون هم نسبت به مداخله سابق امريكا در امور داخلي ايران و ساقط كردن دولت ملي دكتر مصدق عذرخواهي كرد. به هر حال روابط ايران و امريكا نمي‌تواند كه تا ابد گروگان گذشته باشد وقتي يكي از وزراي دولت قصد داشت از محل ساختمان سفارت امريكا براي دفتر كارش استفاده كند امام خميني(س) مخالفت كردند و گفتند مگر قرار است قطع رابطه با امريكا تا ابد طول بكشد. حالا هم ملت ايران تجربه دوران احمدي‌نژاد را پشت سر گذاشته‌اند و هوشمندانه با انتخاب شخصي مانند حسن روحاني سايه جنگ و انزوا را از سر كشور دور ساخته‌اند بايد به ابتكار عمل دولت ميدان داد. تاكيد مي‌كنم كه روابط ايران و امريكا نمي‌تواند تا ابد در بن بست باقي بماند و بايد گره‌گشايي شود. مسائلي در روابط دو كشور وجود دارد كه اگر گره گشايي نشود به صورت مزمن سايه بر حوادث بعدي خواهد انداخت. رابطه ايران و امريكا چه بخواهيم و چه نخواهيم گروگان يك اتفاق تاريخي است كه در ۳۵ سال پيش رخ داده است.

وی در ادامه به موضوع دفن ریچارد فرای در اصفهان پرداخت و منتقدان این اقدام را مورد اهانت قرارداد: همين ماجراي ايرانشناس و ايران دوست شهير امريكايي مرحوم ريچارد فراي كه وصيت كرده است در كنار استادش پروفسور آرتور پوپ در اصفهان دفن شود چگونه بازيچه دست عده‌يي كم خرد و خودسر قرار گرفت كه هيچ دركي از موقعيت و تمدن ايراني ندارند. من از سكوت آقاي رييس‌جمهور و اعضاي كابينه ايشان تعجب مي‌كنم كه خودشان را به نديدن و نشنيدن زده‌اند.

اصغرزاده درباره حمید ابوطالبی، دیپلمات معرفی شده ایران برای نمایندگی سازمان ملل هم پیشنهاد عجیبی مطرح کرده است: تقاضاي شخصي من از آقاي ابوطالبي اين است كه به خاطر حل مساله و گره‌گشايي، خود ايشان از اين مسووليت انصراف دهند. اين اقدام ابوطالبي سبب مي‌شود كه هم موضوع حل شده و هم دولت ايران عقب‌نشيني نكند. چون ديگر موضوع از مجاري ديپلماتيك به سطح عمومي كشيده شده و براي طرفين تبديل به موضوعي حيثيتي و پرستيژي شده عقب‌نشيني آقاي روحاني از معرفي ابوطالبي باعث مي‌شود كه در داخل كشور براي رييس‌جمهور مشكلاتي پيش بيايد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هرچی غرب بگه بگیم چشم؟
Iran, Islamic Republic of
قبلا گفته اند ....
ارشد فلسفه
یک نکته :
آقایان که می گویید ما سفارت ( بخوانید جاسوس خانه ) آمریکا را اشغال کردیم ، پس آمریکا هم حق دارد این سفیر را به خاکش راه ندهد :
اولا : سازمان ملل خاک همه کشورها حساب می شه .
دوما : مگر خود آمریکایی ها با لشکر کشی و توحش ، آمریکا را از چنگ سرخپوست ها در نیاوردند ؟
حالا شما بگویید ارزش خاک واقعی یک کشور بیشتر است یا یک جاسوسخانه ؟
کم خرد و تندرو شمایی هستید که عده ای تندرو را تحریک می کنید تا مانع از دفن شهدای گمنام در دانشگاه شوند .
شما وصیت کن ببرنت کاخ سفید دفنت کن تا به آرزوت برسی .
Iran, Islamic Republic of
كم خرد امثال تو هستند كه حرمت شهذا رو هم شكوندين ديگه چه انتظاري مي شه در قبال ديگران داشت
درست حرف یزن
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه ديگه بابا شورش رو در اوردين
اتفاقا این شما تندروها هستین که با ساختن بتی به نام آمریکا شورش در آوردید ...
تو از همون اول هم بی خرد و تندرو و انقلابی نما بودی .قیافت به انسان های متشخص نمی خوره بیخود ادا در نیار .
اگر شما هم دركي از موقعيت و تمدن ايراني داشتید کاسه لیسی کشور نوتاسیس آمریکا را کنار می گذاشتید ...
Iran, Islamic Republic of
بخوابونیم دهننش!!!!!!
نه عباس معصومیه:>؟؟؟
یار خراسانی
اوج ذلت و خواری در دولت بی ا میدی. جدا با کلیدت عزت تجدید نظر طلبان زیرو رو شد. و به مرحله بروز رسید. روحانی مچکریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
كم خرد، لبو فروش، راننده تاكسي،....
يا
با تدبير، خردمند...
morteza
واقعا متاسفم براي اين افراد
هنوز هيچي نشده آماده اند دو دستي كشور رو تقديم كنن.
واقعا خاك ................ .
بی خیال اینا
حمید
متاسفم برات جناب اصغر زاده. با این رفتارت شهروند درجه دو بودنت را ثابت کردی. این همه تحقیر ، کشتار، چپاول، ویرانی.......که توسط آمریکا بر این کشور مظلوم اعمال شده کافی نبود بیدار شوید؟ جون عزیزت ماهیت خود را آشکار کن.
و باز هم همچنان تچكر تچكر .
Iran, Islamic Republic of
اصغر زاده مچكريم.
غريبانه
Iran, Islamic Republic of
اين همه شهيد داديم چرا آنها نم آيند معذرت خواهي كنند وطن فروش بي غيرت
ناصر
Iran, Islamic Republic of
جناب اصغرزاده! همین ما بی خردان بودیم که به دولت مورد حمایت شما رای دادیم. آنجا فرهیحته بودیم و اینجا شدیم بی خرد؟!
محسن
Iran, Islamic Republic of
یعنی دیگه کم مونده به حرفها و پیشنهادات شما عمل شود...چه معلوم شاید چند سال آینده از این حرفها هم معذرت خواهی کردید....
مگر قرار است رابطه ایران با امریکا تا ابد قطع باشد بصیرت امام ره باید راهگشای امروزمان باشد
...
ان امامی که همه ما را بیدار کرد گفت رابطه از این نوع رابطه گرگ و میش است . ما هنگامی میتوانیم در رابطه با ارتباط با امریکا فکر کنیم که این اراذل سر جای خودشان بنشینند . از کرده های قبلی خود عذر خواهی و طلب بخشش کنند و خلاصه سر جای خود بنشینندو دست از ژاندارمی و کدخدائی دنیا بر دارند . وگرنه تا این خلق و خوی استکباری و گرگ صفتی را دارند حتی فکر ارتباط خیانت به اسلام ،ایران و تمام مظلومین است
تا آمریکا از این خوی استکباریش دست نکشد از رابطه با آمریکا خبری نیست این هم مضمون سخن مرحوم امام است چرا فقط به بخشی از سخنان امام توجه میکنید .
سند؟!!
لابد خواب هاشمى !!!!
حميدخان
United States
اكه يك ذره بصيرت امام دروجود امثال شما بود الان مملكت كلستان بود/آمريكا خركيه؟تا دست ب زانو نكيريم وخودمون دست بكار نشيم اوضاع همينه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا
رضا
خندم گرفت...بنده ی خدا امام ره چی میکشه از دست کج فهمی شما بی تدبیرهای کلید به دست
Iran, Islamic Republic of
یعنی تمدن ایرانی ایناست که هر کس خواست در کنار رودخانه شهر دفن شودما اجازه بدهیم؟؟ راستی اگر دیگر روز کسی گفت مثلا رضا پهلوی می خواهد در شهرری دفن شود ما باید بگوییم تمدن ایرانی و غیره ؟؟ بس است دیگر این هم خود فریبی تا کجا اصلا چرا باید موضوع دفن فرای را این قدر حتمی و واجب بدانیم که مخالفت با آن یعنی نفی تمدن ایرانی؟؟؟
جالب است که اصغر زاده موضوع استعفا دادن ابوطالبی را عقب نشینی ایران نمیداند !! پس عقب نشینی کدام است ؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه این حرکت غیر انسانی بوده اول...مثل تو باید محاکمه شود
Iran, Islamic Republic of
همینجور که اقای اصغرزاده الان از امریکا عذرخواهی می کند در اینده نزدیک از تولید انرژیه هسته ای هم عذرخواهی می کند.
خجالت نکشید ما بر خلاف شماهاتحمل شنیدن انتقاد را داریم
منتقدین دولت را بی سواد،کم خرد،خودسر و ... خطاب می کنید ولی تاب تحمل انتقاد سازنده را ندارید
ذلت و خواری تا چه حد. ملت عزیزانش را نداد که هر چه امریکای جنایتکار و اسرائیل صهیونیست گفت در بسته قبول کند امریکا هر حرفی می زند از زبان اسرائیل جنایتکاری است که هر روز خونهای زیادی از مسلمین را بر زمین می ریزد. شعار همیشگی ملت ایران تا ابد . مرگ بر امریکا. مرگ بر صهیونیست. مرگ بر انگلیس . پیام شهدای ما قبل از شهادتشان این بود. که حاضریم جانمان را برای اسلام و ایران بدهیم ولی ذلت و خواری نپذیریم.
Iran, Islamic Republic of
انقدر شعار بده ببينم كجا نصيبت مي شه
اینقدر شعار می دهیم تا شما تندروها به همراه اربابتان نابود شوید .
...
این اسایش و ارامشی که شما در سایه اش نشتید در سایه همین شعار هاست که با خون شهدا نوشته شده
فکر کنم از حرف این هموطن کامل سوختی. اگر امثال شماها باشد صدها سال ایران را به امریکا می دادند. مرگ بر امریکا. مرگ بر بریتانیای کبیر و مرگ بر صهیونیست غاصب.
غح - ط
Iran, Islamic Republic of
با سلام :به آقای اصغر زاده باید بگیم شما اگر میخواهید از شیطان هم عذر خواهی کنید که رویش را سفید کردید و دست اورااز پشت بستید اختیار با شماست ،بفرمایید !!!
اما چند سوال
تعداد جنایت آمریکا نسبت به ایران چقدر است و به چه موضوعها وتاریخهای برمیگردد و آن جنایاتی که آمریکا نسبت به مردم ایران روا داشته و اعتراف هم کرده آیا عذرخواهی کرده است؟
در جنگ 8 ساله که مسبب اصلی آن همین آمریکای جنایتکار و دول غرب بود چقدر شهید و جانباز و مجروح داشتیم که خیلی از آنها توسط سلاحهای غیر متعارف و ممنوع شیمیای بودند ؟ آیا تا به حال این دول غربی به فکر این افتاده اند که ابراز پشیمانی کنند و از ایران عذرخواهی نمایند ؟
این تحریمهای گذاشته شده کدامیک براساس اصول انسانی و حقوق بین الملل است ؟ آیا انگیزه این تحریمها مبارزه باپیشرفت و عزت مردم ایران نیست ؟ و آیا شما پشیمانی در اینها میبینی و یا هر روز برطبل جنگ خود میکوبند و ما را تهدید میکنند
وخیلی از این موارد بیشتر که اگر شما بگوئید که نمیدانید یا فراموش کرده اید تاسف میخورم به عمری که کرده ام و به امید امثال شما بودم که از حقوق ملت دفاع کنید
اما مسئله گرو گانگیری آیا عرف بین الملل ایجاد جاسوس خانه درکشورهای دیگر است ؟ آیا عرف بین الملل کودتا در کشورهای دیگر است ؟ آیا عرف بین الملل دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر است و .... حال یک لانه جاسوسی کشف و به دست نیروهای انقلاب تسخیر و اسناد جاسوسی آن به دنیا ثایت شده و معرفی شده، به چه عنوانی ما باید عذر خواهی کنیم ؟!!! شما خجالت نمیکشید ؟
اگر امام فرمودند تاابد قطع رابطه با آمریکا نداریم حتما همین است اما نه با عذر خواهی ما بلکه با عذر خواهی آمریکا برای همین تا آنروز میگوئیم مرگ برآمریکا!!
Iran, Islamic Republic of
من برای امثال اصغرزاده ها متاسفم
...
دست مریزاد
هوابیما یی مسافری با 290 نفر سرنشین را یادت رفته بود
Iran, Islamic Republic of
اين اقا وامثال ايشان باجوگيرشدن ونه به خاطر انقلاب وظلمهاي بيشمارامريكا ازديوارلانه جاسوسي بالارفتند وحق وحقوق خودراگرفتندحالا ازترس و......ازامريكاي جنايتكارعذرخواهي ميكنند اين يك نمونه ازاصلاح طلبهاي با غيرت است كه حي منم منم ميكنندودم ازدموكراسي وعدالت خواهي ميزنند ولي درمقابل دشمن بشريت كم مياورند.خجالت هم خوب چيزي است .
حامد
بابت 290 انسان ایرانی که توسط آمریکا در یک لحظه در هواپیمای ایرباس کشته شدند چی؟ آیا باید آمریکا عذرخواهی بکنه یا نه؟ می خواستم نظر آقای اصغرزاده رو بدونم.
...
اون حتما یک اتفاق بوده وگذشته نباید گذشته رو نبش قبر کرد.درسته جناب اصغر زاده؟ درست گفتم؟ !!!ضمنا مدالی که به مامور این جنایت هم دادند زیاد مهم نیست .درسته؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چقدر حقیر شده اند انقلابیون توبه کرده!
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
United States
چقدربعضیا چاپلوسن انگاراین چاپلوسی تووجودشون نهادینه شده.چندسال دیگه مگه میخوای عمرکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احسان
این مرد... خودش میفهمه چی می گه دفتر کار ومخالفت امام ره تو هم خواب دیدی تازه امریکا باید 70 سال از مردم ایران معذرت خواهی بکنه درضمن گذشته سیاسی شما برای من بخوبی روشن است حتا زندکی شخصی شما را که اکر از نظر شرعی اشکال نداشت انها را برای روشن شدن شخصیت فردیتان عنوان میکردم
محسن
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب جواب ندارد. واقعا متاسفم برای کسانیکه حتی از یک جنازه هم میترسند.
تو برای خودت متاسف باش که جنازه این جاسوس را برای خودت بت کرده ای .
...
ما سی و پنج ساله تو دهن ارباب این جنازه هم زدیم و پوزه شان را بخاک مالیدیم . از جنازه ترس نداریم . از الوده و نجس شدن این خاک پاک میترسیم
Iran, Islamic Republic of
ابوطالبی استعفا داد؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
امریکا برای زدن هواپیمای مسافر بری هم عذرخواهی کرد؟ برای سالها حمایت از جنایت پهلوی هم عذرخواهی کرد؟ برای 35 سال دشمنی و تحریم ایران هم عذرخواهی کرد؟ برای کمک به بعث عراق و شهادت شهدای ما هم عذرخواهی کرد؟ برای ترور اوایل انقلاب و شهدای هسته ای هم عذرخواهی کرد؟ ....
اگر نه پس چرا ما باید برای دفاع از انقلابمون در برابر فتنه گری لانه جاسوسی امریکا عذرخواهی کنیم؟
شما ناراحت نباش چون بعضیها خفت و ذلت با روحشان عجین شده کاش یک کمی غیرت افراد کافر در وجودشون بود .
ایرانی
United States
این ... از سر و روش می باره.پس بیا از طرف اربابت از باز ماندگان شهدای هواپیمای جمهوری اسلامی هم عذر خواهی کن...
Iran, Islamic Republic of
هر چه گفته راست گفته
چرا دلیلی هم داری یا فقط میای اینجا بلغور کنی و لجن پراکنی کنی ؟
یک ایرانی
.غ..کرده که راست گفته....
United States
اوووووووووووووووق
خود فروخته یه نگاهی به کسانی که برای آمریکا و غرب دم تکون دادن بنداز تا زمانی که بهشون احتیاج دارن عزیزن بعد اون مثل یه دستمال استفاده شده پرتشون میکنن سطل زباله .صدام قذافی شاه و.....
شما اصلاح طلبا نمیخواید عبرت بگیرید....
Iran, Islamic Republic of
اقای اصلاح طلب در زمان دولت خاتمی محور شرارت بودیم وهر روز تهدید به جنگ وبا افتزای که در اوردید که همین الانم هم همان راه را می روید...و اسراییل دیروز هم ارتش خود را برای حمله به کشور عزیزم اماده کرده ...
واگر همدردی لازم باشد باید از مردم عراق و سوریه ودیگر کشور های که بی گناهان زیادی با بمب وموشک ها وسلاح شیمیایی و.. امریکایی ها.خونشان ریخته می شود با انها کرد
همدردی برای مردمان بی گناه لازم است نه جاسوسانی که خون مردم را شیشه کردند
چگونه اسم خودتان را مسلمان میگذارید درحالیکه خدای متعال به پیامبر خطاب میکند برائت من المشرکین ایا شما حاضرید به امریکابکویید درباره این همه ظلمی که به ایران کرده مثل سقوط هواپیما مسافرتی ازخانواده شهدا عذر خواهی کند تاکار انسانی کرده باشداقای اصغر زاده شما وامثال شما مرده اند بااین حرفهاخودتان رااز مردم دورتر نکنید.
...
فاتحه
آزاد
این حرفا از یه وطن فروشی مثل شما بعید نیست.
اینکه نتونی معذرت خواهی کنی خودش نشان دهنده ضعف هستش....
علی
اين يارو کلا تعطیله
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم این جور افراد چرا دیگر سخنان آیت الله خمینی(ره) را را نخوندن و نشنیدن و فقط اون تیکه هایی که خیال میکنن شاید نفعی براشون داشته باشه رو بلدن
Iran, Islamic Republic of
با همون مرحوم محشور بشی الهی !!! خلایق هر چه لایق
امیر
سمه تعالی
عذر خواهی چند شرط دارد
اول اینکه از کرده خود پشیمان باشیم اما ملت ایران از بستن جاسوسخانه امریکا پشیمان نیستند .
دوم اینکه طرف ما ارزش عذر خواهی را بدان و انرا نشان ضعف تلقی نکند اما امریکا مستکبر است و بر استکبار خود اصرار دارد
سوم ما کسی را نکشتیم اما امریکا 290 مسافر هواپیمای مسافربری ما را کشت حالا ما باید عذر خواهی کنیم یا آنها
خدایا عزت مسلمین را از آنها مگیر
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا فکر و شعور بعضی ها در حد یک نخود هم نیست
اولا شما بهتر هست از خانواده هایی که در دوران انقلاب توسط ساواک و عوامل شاه که تمام وکمال توسط آمریکا حمایت و خط دهی می شدند و بعد از آن هم با جاسوسی ها و حمایتهای اقتصادی و جنگی که در جنگ به صدام نمودند و 300000شهید و یک میلیون جانباز به جا گذاشتند عذر خواهی کنی
ضمنا بی غیرتی وبی عزتی تا کجا که مسلم ترین حق ملت را موضوع شخصی ابوطالبی در نظر گرفتین حاشا به عزتتان! مرگ بهتر از این ذلت هست...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب اضغر زاده خواب ديدي خير باشه شما دركتون بيشتر از اين نيست ملت بزرگ بصير ايران عزيز در چند راهپيمايي اخير جواب شما و ديگر دوستانتان را داده اند اين آرزو را به اميد خدا و خون شهدا به .......ميبريد
Iran, Islamic Republic of
چطوره بدي آمريكائي ها دهنتم سرويس كنن بلكم يه كم دلشون خنك بشه كارت بيشتر انساني باشه
piere
Iran, Islamic Republic of
ایشون نگفتن باخانواده اینهمه ایرانی آسیب دیده از جنایات شیطان بزرگ چه کسی بایدهمدردی کند؟؟دوران احمدی نژاد شد انزوا دوران دولت جدید با سبد کالا ویارانه منتی شد دوران عزت!!!!!
احمد
از سایت محترم انتظار دارم که این افراد کوچولو را با درج مطالبشان بزرگ نکند .
علی
نه بابا نظرات ... اگه باشه بهتره چون جواب دوستانو که به اون میبینم دلگرم میشم ...
....
واقعا حال بهم زنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
یک کلام هم از ننه عروس
علی
به نظر این اصلاح طلبان تفاوتی بین دیپلمات وجاسوس قائل نیستند بله ،اگر آنها فقط کار دیپلماتیک انجام می دادند باید با آنها همدردی کرد اگر جاسوسی حقشان است این رفتار
مشکل اسلام و طاغوت ابدیست و امریکا هم نماد تام طاغوت در عصر حاضر است، پس جناب اصغرزاده خواب بازگشت امریکا به ایران خوابی پریشان و غیرقابل تعبیر است
رامین
کاش یه ذره از اربابت آمریکا یاد میگرفتی اینقد جلوی دشمنت ذلیل نباشی.
معلومه کی کم خرد و نادونه.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نباید بزرگ کنیم این بنده خدارو
احمدی
پیشنهاد استعفای آقای ابوطالبی نه تنهاعجیب نیست بلکه بسیار منطقی هم هست .
باز هم عقب نشینی ، باز هم وادادگی در مقابل گستاخی مستکبران جهان

از افساد طلبان بیش از این انتظار نمی رود احمدی جان !!
مرتضی
چقدر من غمگینم بخاطر کشف اسنـــــــــــــاد خـعـلـی باحال لانه جاسوسی!!

هنوزم رنگ خلیج فارس به خاطر خـــون مسافران ایرباس ایرانی قرمزه ، منطق با جنایت سنخیتی نداره؟؟؟
استعفای ابوطالبی منطقی است و بعد دفن یه جاسوس توی ایران هم منطقی!
بریم یه دفه پرچم خودمون رو بیاریم پایین و پرچم اسرائیل رو سر در مجلس ببریم بالا؟!
Iran, Islamic Republic of
شده خبر نداری
...
شما دستتون همیشه بالا بوده .همانطور نگدارین بالاخره یک روزی بکارتان میاد!!!!
Iran, Islamic Republic of
خودتی
کار کسانی که به قبر اقای ارتور پوپ جسارت کردند بسیار زشت و غیر اسلامی بود.
این افراد با این کارهایشان به اسلام ضربه می زنند.
یونس
Iran, Islamic Republic of
ایشان نباید نگران باشد چون عذرخواهی هم نکند گرین کارتشان صادر میشود و مشکلی برایشان نبوده و نخاهد بود .
حسن
اگر آمریکا بابت زدن هواپیمای مسافربری، حمله نظامی به طبس،کودتای 28مرداد، زدن ناوچه جوشن،حمایت از عراق در جنگ ،حمایت از منافقین ،به شهادت رساندن شهید مهدوی و یارانش و............ ازایران و ملت ایران عذرخواهی کرد شاید ما هم به تسخیر لانه جاسوسی فکر کردیم
حمید
پای اقای اوباما را هم ببوسی از جانب شیطان بزرگ تروریست وعنصر نا مطلوب شناخته میشوی .... اینقدر خودتو تحقیر نکن داداش ...یادت باشه امام در باره ی تسخیر لانه ی جاسوسی فرمود : این انقلاب دوم (تسخیر سفارت امریکا ومبارزه با امریکا) از انقلاب اول(سرنگونی شاه) مهمتر بود ...حیف از این مدال افتخار که به مفت از دست میدی داداش ...
Iran, Islamic Republic of
اگر زن وبچه ات تو هواپیمای مسافربری روی خلیج فارس.... باز هم حاضر بودی اسم از عذر خواهی ببری
احتمالا آره
حمید
ضمنا رابطه ی ایران و امریکا در گرو کودتای 28 مرداد و حمایت از شاه در سرکوب مردم و تاسیس ساواک و از بین بردن استقلال کشور و قانون کاپیتولاسیون و ....... میباشد که همگی این حوادث قبل از اینکه جنابعالی از دیوار سفارت بالا بری اتفاق افتاده .... شما که هم سواد داری هم این مسایلو خوب میدونی ..... ازاد مرد باش .
امریکای جنایتکار که این همه به ملت ایران ظلم کرده و می کند کی از ملت شهیدپرور ایران عذرخواهی کرده که ملت اینکار را انجام دهد. ملت شهید نداده از یک جنایتکار جهانی عذرخواهی کند. مرگ بر امریکا
روح الله
United States
«رابطه ايران و امريكا چه بخواهيم و چه نخواهيم گروگان يك اتفاق تاريخي است كه در ۳۵ سال پيش رخ داده است. »
اين جمله زيباييست كه پاسخ بن بستهاي روابط ايران و آمريكا خواهد بود .
همه گره‌ها و پيچيدگي‌ها به همان اتفاق تاريخي برمي‌گردد و راه باز شدن اين گره هم روشن است.
...
گروگان بیش از 60 سال جنات امریکاست . بد حالتون شده .و ما روزی این گرگ را شکار میکنیم . شما باشید یا نباشید و ما باشیم یا نباشیم شیران این بیشه این کار را خواهند کرد.
محسن
United States
با خانواده های شهدا و جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس و خانواده های شهدای هسته ای و . . . چه کسی باید همدردی کند؟!! ضمنا ایشان که از امام مایه می گذارند، لابد فراموش کرده اند که امام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند. تا کی می خواهید دیگران را بیسواد و کم خرد و خود را عقل کل بدانید؟!! لطفا کمی از خواب خرگوشی بیدار شوید خدای نکرده بهار است.
...
ایشان و امثالهم خودشان را بخواب زده اند
کاسه لیسی و .... تا کجا..... از بازماندگان هواپیمای مسافربری عذرخواهی کردن یا به فرمانده ناو نشان نظامی دادن . اونی که باید عذرخواهی کنه شیطان بزرگه نه ملت و دولت ایران
Iran, Islamic Republic of
من هم با احمد اقا موافقم این حقیر ها رو بزرگ نکنید ضمنا به این حقیر بگویید تو که اینقدر شیفته و طالب خاری هستی اینجا چه میکنی مثل رفقای دیرینت برو همون امریکا خوش باش اپوزسیون باش ناز باش بیرون باش مواظب خودت باش
Iran, Islamic Republic of
این نتونسته بره اپوزوسیون بشه اگر نه تا حالا صد بار رفته بود ....
sina
Iran, Islamic Republic of
اینها چرا حاضر نیستند به خاطر خطاهای مکررشان در حق ملت ایران مانند فتنه 88 و آسیب دیدن روحی و جسمی عده قابل توجهی مردم ایران، یکبار عذرخواهی کنند؟!
باشه شما عذرخواهی کن ولی ما از 444 روز تحقیر آمریکا راضی و خوشحال هستیم .
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
....
نماینده رسمی تمدن بزرگ ایران از سوی آمریکا دیپورت شده و ویزا برایشان صادر نمی شود ولی ایران باید یک جاسوس سازمان سیای آمریکا را با ادب و احترام در خاک وطن دفن نماید.
....
همچين صحبت ميكنه كه انگار گذشته ايران و آمريكا يه چيز بوده اونم گروگانگيري بوده! ....
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
اول بزک بعد هم عذر خواهی بعدش هم بردگی .....
خدايا شعور را از كسي نگير وگرنه معلوم نيست چي بلغور كنه و آبروش بره و نفهمه!!
مصطفی
اگر دوست دارید سر خودتون رو توی برف کنید ،بکنید.ولی نه حق دارید و نه می تونید سر مردم رو به زور حرف های به ظاهر قشنگ و رمانتیک و متفکرانه بی خردانه، توی برف کنید.
اینجوری می خواد خودشو مطرح کنه مثل زیباکلام
علی
زیبا کلام یا زشت کلام؟
اآقاى ابوطالبى اگراستعفادادمطمئن باش كه بهش دستوردادندوحداقل ايشان به دوبرادرشهيدمظلومش بايد پاسخگوباشد آقاى اصغرزاده عزيز مواظب باش....
دانشجو
با سلام
جناب آقای اصغر زاده ما بابت به تارج بردن ناموسمان از آمریکا معذرت می خواهیم
جناب آقای اصغر زاده ما بابت کشته شده هموطنانمان در هواپیما توسط آمریکا و بعد تشکر دولت آمریکا از کاپیتان متخاصم عذرخواهی می کنیم
جناب آقای اصغر زاده ما بابت شهید شدن فرزندان نخبه این مرز و بوم از آمریکا عذر خواهی می کنیم
جناب آقای اصغر زاده ما بابت تحریم های ظالمانه از آمریکا عذر حواهی می کنیم
جناب آقای اصغر زاده ما بابت کشته شدن چند هزار نفر در چند ثانیه توسط آمریکا از ایشان عذر خواهی می کنیم
جناب آقای اصغرزاه ما بابت 8 سال جنگ تحمیلی و حمایت های آمریکا از دشمن متخاصم از ایشان عذر خواهی می کنیم
جناب آقای اصغر زاده ما بابت به تاراج رفتن عزت و اراده جوانانمان توسط آمریکا از ایشان عذر خواهی میکنیم
جناب آقای اصغر زاده ما بابت بودنمان هم از آمریکا عذر خواهی می کنیم
جناب آقای اصغر زاده ما بابت راه انداختن انحراف و فرقه های انحرافی نشیر وهابیت که چنین وحشیانه به اسم دین رحمت و مهربانی انسان ها را ذبح می کنند توسط آمریکا از ایشان عذر خواهی می کنیم
ما کلا معذرت می خواهیم
آیا این دوستان شما دست از سر ما بر می دارند
شاید وفاداری شما به آرمانهایتان اینگونه می نمایاند
ما مثل شما نیستیم
ما تا آخرین لحظه عمرمان و حتی بعدش پای مرگ بر آمریکا ایستاده ایم این هم برای این است که دشمن و شیطان را خوب می شناسیم
...
احسنت .
درود بر شما و درود بر مادرت که شیر پاک به تو خورانده .
Ali
United States
اشغال سفارت یک کار غیر انسانی و مغایر با اصول پذیرفته شدن بین المللی بود !
همانطور که امریکا به خاطر کودتای کثیف ٢٨ مرداد از ایران عذر خواهی کرد, ایران هم میتواند , بابا دست از این احساساتی بودن بردارد, تو رو خدا بزارید ایران برگرده به جامعه جهانی, دست از این تندروی بیهوده و بیحاصل بردارید , تمامی منافع این تنازع به جیب ترکیه, امارات , عربستان و اسرایئل میرود. لطفآ چاپ کنید !
با فرض اینکه ارباباش توی آمریکا ایشون را عددی حساب کرده باشند؛ امروز گفتند:
بازم اصغرزاده آروق زده !

شاهد مثال گفت و شنود امروز کیهان
محمد اویس
United States
جای شهید عباس ورامینی خالی اگه بود جرات داشتی از این حرفا بزنی ؟؟؟؟؟؟ ای کاش در اون زمان قالیباف شهردار بود و یه سرویس بهداشتی بیرون سفارت میزد تا بعضی از آقایون مجبور نمیشدن برای قضای حاجت برن داخل سفارت که الان مجبور باشن عذر خواهی کنن البته اصغرزاده جان اگه به دوستان امریکاییتون توضیح بدهی که به چه جهت رفتید داخل سفارت حتما ازتون قبول میکنن دیگه عذر خواهی نمیخواد!!!!
علی
مرگ بر آمریکا مرگ برنیرنگ آمریکا
Iran, Islamic Republic of
وای بردین فروشان وطن فروشان
ابراهیم اصغر زاده واقعا فرد متمغزیه !!!
رفيق
رفيق اصغر قلاب بگير ميخوام از ديواربرم بالا
Norway
دوست اتفاقا تفریطی من جناب اصغرزاده
شما که می فرمایید ا ز امریکا بایستی عذر خواهی کنیم رفتار انها را نمی بینید؟ می گویند یک سوزن بخود زن و یک جوالدوز به دیگران . اتفاقا ما جوالدوز که سهل است زخمه های عمیق شمشیررا از دست این حربی های انسان نما خوردیم حال برای زخم یک سوزن عذر خواهی کنیم ؟ گیرم که کردیم ، چه خواهد شد ؟ شما کجایید ؟ فکر نمی کنید که کم اورده اید اقا ؟ برای من مثل روز روشن است بمولا
همیشه افراط به دنبالش تفریط را با خودش میاره.....
ستار
خدایا چقدر باسواد نادان در این مملکت زیاد شده.
...
کدام یک از جانیانی که سالها خون این ملت و بسیاری از ملل مظلوم دیگر را بیواسطه یا با واسطه ریخته و هنوز هم میریزند ، از خانواده قربانیان عذر خواهی کرده اند .؟! چرا شما از انها نمیخواهید عذر خواهی کنند ؟ چرا تیشه شما همیشه یکطرفه به نفع اربابانتان میکند؟ . خیال میکنید این وادادگی و نوکر صفتی را میتوانید تحت الفاظ و عناوین فریبنده بپوشانید؟ خیال میکنید رئیس کذائی شما خیلی کمتر از شما واداده بود ؟ سر منشا بسیاری از کجی ها کج بودن ایشان است که هنوزهم ادامه دارد . اقا جان ترسوو واداده اید همین . شما حتی همین حالا که اربابانتان با قلدری و وقاحت و برخلاف تمام موازین بین المللی اقای ابوطالب را راه نمیدهند به ایشان و فی الواقع به ملت و دولت پیشنهاد تسلیم در برابر این قلدری را میدهید . راستی خجالت نمیکشید؟!!! من که به سهم خودم خجالت میکشم که شما نام یک ایرانی را یدک میکشید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این تفکرات غربی
مگر احمدی نژاد را مردم انتخاب نکردند یا شاید هنوز شما معتقد به تقلب هستید و شاید هم مردم هوشمند امروز آن زمان هموشمندی و خرد ورزی نداشتند . آقای اصغر زاده لطفاً واقع نگر باشید زیرا مردم بر اساس تعهدات یک کاندیدا و با در نظر گرفتن مصالح جامعه رای می دهند و هر گاه ببینند منتخب شان بر خلاف وعده ها عمل کرده از او روی بر می گردانند. البته بعضی از مردم هم فقط بر اساس تمایلات نفسانی و در سایه گرایشات راحت طلبی انتخاب می کنند .لذا اینقدر بر طبل احمدی نژاد ستیزی نکوبید زیرا او هم مانند شما محاسن و معایب داشت و بهتر است بگویم مانند همه ما .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کسی تو این مملکت پیدا نمیشه بتونه دهن این خائنهای وطن فروش رو ببنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا
واقعا شما چه چور آدمی هستید فکر کنم خودت هم نمی دانی اگر از یه چیزی خوشت آمد اون خیلی خوبه و اگر بدت آمد اونهم خیلی بده حالا مردم و ملت چی می گویند آنوقت می گوئید به درک ....
Iran, Islamic Republic of
اي خاك عالم تو سر بعضيا.كه اينطور سرشونو تو برف كردن.....
مير
بوي گوشت به دهان كفتار خورده.اگر ما جونمون هم بديم رو به آمريكا نم ديم چه برسه به عذر خواهي اينا براي ارباباي غربيت املا كن بالندم بگو بشنون نوگر آمريكايي
زكي بشين تا ما از آمريكا عذر خواهي كنيم اينا برا ارباباي غربيت بگو.
عقب نشینی یعنی ذلت و خواری
استعفا یعنی گوش به فرمان امریکا
استعفا ندادن و عقب نشینی نکردن یعنی پاسدار حرمت خون شهدا و امام شهدا بودن
لطفا سکوت اقای اصغر زاده
الهام
Iran, Islamic Republic of
آمریکا بخاطر حمایت از تروریست هایی مثل ریگی و آسیب هایی که به مردم و نه فقط دولت ایران زد عذر خواهی کرد؟؟؟؟
؟آسیب روحی ملت ما که بخاطر گروگان گرفته شدن مرزبانان بوجود اومده ، چی میشه جناب؟
همون تروریست هایی که توسط آمریکا مستقیم و غیر مستقیم حمایت میشن؟
آیا وقتی هموطنان ما در عراق به جرم زیارت کربلا توسط نظامیان آمریکا بازرسی یا حتی دستگیر می شدن اونا عذر خواهی کردن ؟
نمیدونم چرا شما همیشه کاسه داغ تر از آش میشی؟!
الهام
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به این مطلب که چرا آقای روحانی صحبتی نکردند.....
خب آقای روحانی در مورد مسائل خیلی مهمتر از دفن آقای فرای میتونستن صحبت کنن و نکردن
مثل دیدار اعضای کابینشون با خائنین فتنه گر!!!!!!!!!
حالا شما حرص نخور شاید بجای آقای ابوطالبی خود آقای روحانی عذر خواهی بکنه!
شما فعلا از طرف خودت بخاطر کشف جاسوسخانه ی آمریکایی ها ازشون عذر خواهی کن تا بعد........
حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
شما اگر حرف نزنی خدای نکرده بهت میگن لالی .شما برای مطرح کردن خود خیلی کارهای دیگر هم میتوانی بکنی . از جمله .....
حمید
بنده خدا در تسخیر لانه جاسوسی جو گیر بوده ...
Mohammad Reza
کلمات باده معده ای که ...
فاطمه عاشق ولایت
بدبخت پشیمان کی ازتو نظر خواست
سیامک
امثال آقای اصغری بی بصیرت وناخواسته درحوادث انقلا ب قرارگرفتند ولی انقلابی نبودند ونیستن
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
استعفا و عقب نشینی دولت به نفع منافع ملی ما نیست....
رجوع کنید به کودتای 28 مرداد که دولت محبوب شما و نخست وزیر سمبلیک تفکر شما رو کنار زدند
ببنید کی از شما عذرخواهی میکنه
Iran, Islamic Republic of
حرفهای منطقی و درستی زده اند
زهیر
صدرصد حق باشماست .
....
کاوه
اقای اصغر زاده چه با غیرتی20
زهیر
هر وقت از علی رضا و آرمیتا عذر خواهی شد شما هم از اون ها عذر خواهی کنید.
علی رضا پسر شهید احمدی روشن گفت : پدرم رفت تا نیروگاه پلمپ نشود حالا که تعطیل شد بگویید بر گردد.
احمد علی جهانبین
آقای اصغر زاده اینقدر ...نباش از چه می ترسی ؟ ....
ایرانی
خاک بر سری اونی که ملتشو به بیگانه بفروشد
پس این همه دیکتاتوری امریکا علیه ایران فراموش شد.