پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

دستور هاشمی برای حل بحران دریاچه ارومیه

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 325843
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از دستور آیت الله هاشمی رفسنجانی به دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک به حل بحران دریاچه ارومیه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمید میرزاده صبح دوشنبه در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از دستور رئیس هیئت موسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک این دانشگاه به حل بحران کم آبی دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: در این راستا این دانشگاه تمام توان و ظرفیتهای علمی و فنی خود برای نجات دریاچه را بکار می گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه حل مشکل بحران خشکسالی دریاچه ارومیه و نجات این زیست بوم با ارزش ملی و بین المللی نیازمند همکاری ملی است، ادامه داد: بحران دریاچه ارومیه نیز نگرانی ملی بوده که موجب تاثر مردم در کشور بویژه مردم منطقه شده است.

راه اندازی شهرکهای دانش بنیان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به موفقیت کشورهای پیشرفته در حل بحران کم آبی و افزایش میزان بارندگی در حوزه های مشخص شده، ادامه داد: باید با بهره گیری از این تجربیات و بکار بستن تکنیکهای پیشرفته علمی میزان بارندگی در منطقه افزایش یابد.

میرزاده از تاسیس و راه اندازی شهرکهای دانش بنیان توسط دانشگاههای آزاد اسلامی خبر داد و گفت: برای تبدیل علم به ثروت و ایجاد بازار کار برای فارغ التحصیلان دانشگاه به دنبال تاسیس شرکتهای دانش بنیان بوده تا مشکل اشتغال دانش آموختگان رفع و شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یاسر
حالا مرتب بگین هاشمی بده