جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۰
۸
تقدیم به بازیکنی متعصب و دوست داشتنی

بیوگرافی کاپیتان پرارزشی که با سفر ابدی‌اش به پرسپولیس شوک وارد کرد

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 447640
ساعت حوالی ۵ بود که همسر هادی با من تماس گرفت و گفت حال هادی خوب نیست ، نمی تواند نفس بکشد. او با اورژانس تماس گرفته بود و تلاش زیادی برای احیای این بازیکن در مسیر و بیمارستان شد اما قلبش از کار ایستاده بود.
بیوگرافی کاپیتان پرارزشی که با سفر ابدی‌اش به پرسپولیس شوک وارد کرد
گروه ورزش جهان نيوز ـ مسعود پاشنا: امروز خبر در گذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس آنقدر شوک آور و غیر منتظره بود که هیچکس این خبر را باور نداشت ولی متاسفانه خبر صحت داشت و هادی عزیز به دلیل سکته قلبی در ساعت ۴ صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متاسفانه جان خود را از دست داد.

برانکو ايوانكوويچ که از خبر درگذشت كاپيتان تيمش مطلع شد گفت : این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم . ما یک ورزشکارجوان، ممتاز ، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم، سرمربی پرسپولیس از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود و اشک از چشمانش جاری شد.

بازیکنان پرسپولیس حتی قدیمی ترها مثل جواد کاظمیان و علی انصاریان، کریم باقری، بنگر وسایرین به ازدحام لابی بیمارستان آتیه اضافه می شوند.


محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس که با اشک و اندوه سخن می گفت اعلام کرد نوروزی تاکنون هرگز در تست های پزشکی و ورزشی علائمی از عوارض قلبی را بروز نداده است.

جزئیات فوت هادی نوروزی

ساعتی بعد از فوت ناگهانی هادی نوروزی آخرین خبرها درباره علت فوت او ، حمله قلبی در حین خواب است. همسرش متوجه حالت سخت نفس کشیدن او می شود و سراسیمه با اورژانس تماس می گیرد. پندار خمارلو ، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این باره می گوید:«تماس گرفته شده با اورژانس اما در حین مسیر او تمام کرده بود. میثم علیپور پزشک تیم هم با اشاره به اینکه هادی اصلا مشکل قلبی قبلی نداشته گفت:«ساعت حوالی ۵ بود که همسر هادی با من تماس گرفت و گفت حال هادی خوب نیست ، نمی تواند نفس بکشد. او با اورژانس تماس گرفته بود و تلاش زیادی برای احیای این بازیکن در مسیر و بیمارستان شد اما قلبش از کار ایستاده بود.


گریه باقری و بازیکنان در بیمارستان

بیوگرافی مرحوم هادی نوروزی

هادی نوروزی۲۸ تیر ۱۳۶۴ بازیکن فوتبال در شهر بابل متولد شد. وی سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهران را دارد. وی در فصل ۸۵–۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند.

پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۸۸–۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.

هادی نوروزی و دو فرزندش
هادی نوروزی و دو فرزندش

باشگاه پرسپولیس برای جذب محسن مسلمان هافبک وقت ذوب آهن، هادی نوروزی به علاوه یک بازیکن دیگر و  مبلغ قابل توجهی پول را به باشگاه ذوب آهن پیشنهاد داد. با اینکه باشگاه ذوب آهن با این انتقال مخالفت کرد اما به گفته نزدیکان هادی نوروزی وی از اینکه‌شان وی پایین آورده شده و به او بی‌احترامی شده است از پرسپولیس جدا شد.

بازگشت به پرسپولیس

در بازی مقابل نفت تهران یک نیمه بازی کرد. در ان یک نیمه ضعیف عمل کرد و تا بازی تراکتور به نیمکت چسبیده بود اما با روی کار آمدن حمید درخشان او در بازی مقابل نفت در دقیقه پنجاه و شش به محض ورود به زمین گل زد و بازیکن محبوب این سرمربی شد.

او در تیرماه سال ۱۳۹۴ قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد. وی در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ بر اثر ایست قلبی فوت کرد. نوروزی که تنها ٣٠ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه ای در پی نداشته است. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ۴ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
روحت شاد کاپیتان دوست داشتنی..
آرمین
خدا رحمتش کنه .خیلی دوس داشتنی بود.خدا به خانوادش صبر بده
احمد
خدا رحمتش کنه وبه خانوادش صبر بده، بازیکنی که واقعا در پرسپولیس متعصبانه بازی میکرد وبه دورازحاشیه بود غم بزرگی برای خانواده پرسپولیسیهاست
delaram
United States
خدا رحمتش کنه خیلی بازیکن خوبی بود انشاالله بهشت جایگاهش باشه
yas
واقعا ناراحت شدم حرفی برای گفتن ندارم.خدابه خانواده اش صبر بده
علی
خدایا واقعا دارم دیوونه میشم.....دیگه انقدمارو امتحان نکن............برای آرامش روح هادی جان.....الفاتحه
United States
من یه پسر بچه 12 -13 ساله را در داخل ورزشگاه سوار کردم که پرسیدم پرسپولیسی هستی اول گفت بله و بلافاصله گفت دروغ نکویم استقلالی هستم ولی هادی خیلی به خونه ما می امد فگرمی کنم جهت کمک مالی به خانه ایشان می رفت وهادی خدا بیامرز بهش گفته بود اگر من مردم به تشیح جنازه اش بیایید و بعد از مرکش با بچه هایش بازی کند و خیلی اصرار داشت به شمال برود و هزینه تا بابل رفتن را می خواست بداند
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد