پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

داوید لوئیز اصلا یک مدافع نیست

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 372940
فرانک لبوف مدافع پیشین تیم ملی فرانسه انتقاد شدیدی به لوران بلان سرمربی پاری سن ژرمن برای خرید داوید لوئیس کرد و معتقد است این مدافع برزیلی اصلا قابل اطمینان نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید داوید لوئیس ۵۰ میلیون یورو به چلسی پرداخت کرده این در حالی است که فرانک لبوف معتقد است این باشگاه از این خرید خود پشیمان خواهد شد.

لبوف در گفتگو با RMC گفت: به نظر من داوید لوئیز توانایی های زیادی دارد اما او اصلا مدافع نیست. ژوزه مورینیو به دلیل اینکه از کیفیت مدافعان خود راضی نبود از لوئیز در خط دفاعی استفاده می کرد. این مسئله کاملا در جام جهانی مشخص شد. او تنها بعد از ۳ دقیقه بازی در دیدار نیمه نهایی مقابل آلمان جلو رفته بود و قبل دفاع را رها کرده بود. این چیزی است که مرا می ترساند.

داوید لوئیز ۲۷ ساله فوتبال خود را با باشگاه ویتوریا آغاز کرد و سپس به بنفیکا پیوست. او در سال ۲۰۱۱ به چلسی منتقل شد و تابستان امسال نیز با قراردادی ۵ ساله به باشگاه پاری سن ژرمن ملحق شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *