جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

موفقیت راهبردی حزب الله و سوریه

دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 422142
رزمندگان مقاومت حزب الله لبنان و نیروهای ارتش عربی سوریه موفق شدند در ادامه نبرد القلمون درعملیاتی موفقیت آمیز بر بلندی های راهبردی الجبه به طور کامل سیطره یافته و این منطقه را از لوث وجود تروریست های تکفیری پاکسازی کنند.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از شبکه لبنانی المنار نوشت، درعملیات رزمندگان حزب الله و نیروهای ارتش سوریه ، احمد ابراهیم مسعود سرکرده گروهک لواء الشعب وابسته به گروه به اصطلاح ارتش آزاد به هلاکت رسید.

در این عملیات تعدادی از عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی تکفیری نیز به هلاکت رسیده و باقیمانده ها مجبور به فرار شدند.

رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش سوریه پیشتر در یک پیشروی موفق توانسته بودند بر منطقه المعیصره و دشت های المعیصره و الواطیه که به اردوگاه آموزشی تروریست های تکفیری تبدیل شده بودند، سیطره یابند.

در درگیری بین نیروهای مقاومت و ارتش سوری با تروریست های تکفیری تعدادی از سرکردگان میدانی آنها مانند محمد کمود، علی حمود و محمد درویش از شهرک الصرخه، مصطفی حمادی از معضمیه الشام ، حسن ادریس و ایهاب حمود از حوش عرب به همراه چند عنصر مسلح دیگر عضو گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به هلاکت رسیده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا را شکر
Iran, Islamic Republic of
اللهم اهلک و العن آل سعود و آل عثمانی جمیعاً الی یوم القیامه