جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱۰
۲۰

عکس/ بانویی که به دلدارش رسید

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 346840
امروز خبر رسید که پیکر این شهید شناسایی شده و او یکی از شهدای گمنامی است که در دانشگاه خلیج فارس( بوشهر) به خاک سپرده شده است.
به گزارش جهان نيوز، عکس هایی که مشاهده می کنید، متعلق هستند به "بانو صبوری". بسیاری از کسانی که پای ثابت مراسم تشییع شهدا هستند، این بانوی دوست داشتنی و خوش مشرب را می شناسند. بانویی سالخورده که همواره تصویر فرزند مفقودالاثرش را در دست می گیرد و در کنار تابوت شهدا، با چشمانی گریان قدم برمیدارد.  مشاهده"بهروز صبوری" در سال ۶۱ در منطقه سومار به شهادت رسید و از آن زمان تا 31 سال بعد ، یک از شهدای مفقودالاثر بود. سرانجام، امروز خبر رسید که پیکر این شهید شناسایی شده و او یکی از شهدای گمنامی است که در دانشگاه خلیج فارس( بوشهر) به خاک سپرده شده است.

به این ترتیب، چشم انتظاری های "بانو صبوری" پایان گرفت و دل مالامال از رنج و درد این مادر، اندکی تسکین یافت.

شادی روح شهید صبوری صلوات


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یاس
من نمیشناختمشون . تو مراسم فیلم شیار 143 باهاشون اشنا شدم . خدا میدونه از شنیدن این خبر چقدر خوشحال شدم و گریه کردم .
سعید
Iran, Islamic Republic of
کاش بیشتر عکس یا فیلم میذاشتین....فکر کنم خیلی ها این عزیز رو بشناسن
عباس
بسمه تعالی
خداوند به همه ی مادران و پدران داغدیده و شهید داده ی انقلاب اسلامی صبر و شکیبایی عنابت بفرماید و نشانی از عزیزان آن هارا هرچه سریعتر برایشان آشکار فرماید.
با توجه به مواردی از یافت شدن شهدای گرانقدر گمنام توسط خانواده های معزز آنان در ایام اخیر , به نظر می رسد در شناسایی شهدای گمنام (که البته آن عزیزان نام آوران در پیشگاه پیامبران و صالحان وخواص درگاه حق تبارک و تعالی هستند )
قبل از دفن آنان , دقت و تلاش لازم و فنی صورت نمی گیرد و تقاضا برای دریافت و دفن شهدای گمنام در مناطق مختلف باعث شده است تا عزیزان مسؤول در این زمینه بیشتر به فکر تأمین شهید گمنام برای پاسخ گویی به خیل درخواست ها باشند تا تلاش برای از گمنامی درآوردن شهدا .
سلمان
یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

محبت بعد از خدا، فقط مادر مادر مادر
خوشحالم که بالاخره این مادر بزرگوار به آرزوش رسید که دوست داشت فقط یک اثر هر چند کوچک از فرزند شهیدش پیدا کنه.
Iran, Islamic Republic of
شهیدان خدایی
تسنیم/ هویت شهید «بهروز صبوری» پس از سالها شناسایی شد/ مادر این شهید در مراسم تقدیر از عوامل فیلم «شیار 143» گفته بود "حتی اگر یک بند انگشت پسرم را بیاورند، برایم کافی است"
روح همه شهدا شاد
توحید
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله الرب العالمین
خدایا صدهزار مرتبه شکر
saeid
سلام من از بچه های مکانیک دانشگاه خلیج فارس هستم که روز خاک سپاری شهدا تو دانشگاه بودم.یسیار بسیار با شکوه برگزار شد...جای مادر شهید صبوری واقعا خالی بود...
Iran, Islamic Republic of
درود بر این بانوی بزرگوار
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
من یکی از دانشجویان مهندسی شیمی دانشگاه خلیج فارس بودم.
سال 89 وقتی این دو شهید بزرگوار رو در دانشگاه ما به خاک سپردن واقعاً استقبال خوبی از مراسم تشییع این شهدا از طرف مردم و دانشجویان شد. واقعاً جای مادر شهید صبوری خالی بود. خوشحالم که به خواسته شون رسیدن
بیاد داشته باشیم وظیفه ما در قبال شهدا و ایثارگران و خانواده محترمشان در حفظ نظام اسلامی چقدر سنگین است ! مواظب باشیم دنیا،قدرت و ثروت ما را فریب ندهد
قاصدک
چقد خدا دوستشون داره!
اللهم الرزقنا توفيق شهادت في سبيلک....
دانشجوی علامه
Iran, Islamic Republic of
الحمد الله...
خواهر
مادر مارا ببخش و شرمنده ایم بخاطر کم کاریها لطفا مارا دعاکنید
خدا همشونو رحمت کنه
علی
عباس جان شهدای گمنامی که اخیرا شناسایی شدن از طریق DNA بوده، و ربطی به بی دقتی نداره ، از همه ی شهدای گمنامی که دفن می شوند DNA گرفته میشه و به دلیل اینکه این پروسه زمان بره و همچنین اینکه بانک خون پدران و مادران شهدا کامل نیست، شهدا دفن میشوند و اگر جواب آزمایشی مثبت اعلام بشه به خانواده اطلاع میدهند.
در ضمن این شهدایی که جدیداً به عنوان شهید اسمی در خبرگزاری ها اعلام میشه شهید گمنام نبودن شهدایی هستند که تازه تفحص و شناسایی شده اند(امثال شهید مقتدر و افشار) و از قدیم الایام به همین صورت بوده است.
من از نزدیک شاهد زحمت این عزیزان بودم و دیده ام که چه وقت و دقت زیادی برای این کار گذاشته میشه و عزیزانی هم که در این کار دخیل هستند از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس اند که با این فضا بیگانه نیستند.
خداكرم
اي كاش اي كاش برخي از مسئولين حداقل از اين مادر خجالت بكشند.
کاش ما هم به یارمون برسیم