جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴۵
۱۲۸
قضاوتی درباره یک اظهار نظر؛

مخاطب سخنان سیدحسن خمینی کیست؟/ از محاکمه کرباسچی تا فتنه 88 و شهرام جزایری

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 436949
فتنه 88 مصداق خوبی برای سخنان یادگار امام راحل است، آنجا که دو جبهه «انقلاب و ضدانقلاب» صریحاً مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و ماه‌ها کشور درگیر توهم و زیاده خواهی و استبداد اقلیتی اصلاح طلب و سلطنت طلب شد.
مخاطب سخنان سیدحسن خمینی کیست؟/ از محاکمه کرباسچی تا فتنه 88 و شهرام جزایری
جهان نيوز - داوود حسین پور: حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) روز گذشته در جمع مدیران آموزش و پرورش گفته است: «بعضی از ما شجاعت ایستادن مقابل خارجی را داریم اما ممکن است در مقابل تخلف دوستانمان آن شجاعت را نداشته باشیم».

سخنان ایشان مورد توجه رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته است و برخی از آنها –به درستی- کنایه نوه امام راحل را متوجه حمایت تمام و کمال رییس دولت سابق از اطرافیانش دانسته اند. هر چند حجت الاسلام سیدحسن خمینی مصداقی از «کسانی که مقابل تخلف دوستانشان شجاعت ندارند»، ارائه نکرده اما تاملی بر رفتار سالیان اخیر برخی خواص، مصادیق صحیحی از سخن سیدحسن را ارائه می دهد.

1. وقتی در سالهای 1376 و 1377 غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران به اتهام اختلاس، ارتشا، تضییع اموال عمومی و... محاکمه و محکوم شد، دوستان وی در دولت اصلاحات تمام قد پشت سر این مجرم ایستادند و با الفاظ و ادبیات قلدرمابانه و تند، قوه قضائیه را مورد هجمه قرار دادند تا جایی که عطاالله مهاجرانی سخنگوی دولت به قوه قضائیه بخاطر بازداشت کرباسچی بشدت حمله کرد.

2. در تیر 78 اغتشاشگران چند روز کوی دانشگاه تهران و چند خیابان پایتخت را ناامن کرده و به خشونت کشاندند. شدت خشونت به حدی بود که حجت الاسلام حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی، اغتشاشگران را «اشرار، اوباش، مخرب و مفسد» خواند اما دریغ از یک موضع گیری صریح و بموقع دولت اصلاحات. طبق اظهارات حسین مظفر وزیر آموزش و پرورش دولت سیدمحمد خاتمی، مدیران اصلاح طلب وقت به جای آب، بنزین بر آتش آن فتنه ریختند: «شب ۱۸ تیر که آن حادثه رخ داد، من بسیار نگران بودم. به همین دلیل همراه محافظانم در شهر گشتی زدم. متأسفانه دیدم که آشوب‏گران مشغول تخریب اموال عمومی هستند و شعارهای ضدانقلابی سر می‏دهند درحالی‏ که عکس آقای خاتمی را هم در دست دارند... در چالش کوی دانشگاه مسئولان دولتی، وزرات علوم، وزیر وقت کشور در تحریک دانشجویان و جلسه با آنها نقش اساسی داشتند». (مصاحبه مظفر با خبرگزاری فارس و سایت تاریخ انقلاب)

3. وقتی در سال 1381 شهرام جزایری به اتهامات مختلف از جمله پرداخت رشوه به ده‌ها شخصیت اصلاح طلب و نماینده مجلس ششم محاکمه شد، هیچ یک از اصلاح طلبان پشت دوست خود را خالی نکرده و حاضر به برائت از او نشدند حتی مهدی کروبی رییس مجلس اصلاحات که 300 میلیون تومان پول نقد از جزایری دریافت کرده بود، هیچگاه حاضر به پاسخگویی درباره 300 میلیون دریافتی نشد. اصلاح طلبان نه از شهرام جزایری اعلام برائت کردند و نه دوستان رشوه‌گیر خود را ملامت کردند.

4. فتنه 88 نیز مصداق خوبی برای سخنان یادگار امام راحل است، آنجا که دو جبهه «انقلاب و ضدانقلاب» صریحاً مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و ماه‌ها کشور درگیر توهم و زیاده خواهی و استبداد اقلیتی اصلاح طلب و سلطنت طلب شد. آنجا اصلاح طلبان نه تنها مقابل دشمن نایستادند بلکه همگام با دشمن و دوشادوش بدخواهان به مبارزه مسلحانه و سخت و نرم روی آوردند و یک دل سیر جمهوریت و اسلامیت نظام را تیرباران کردند. هم با نتانیاهو و شیمون پرز و آمریکا و منافقین و پسرک دیکتاتور پهلوی هم‌نوا شدند و هم کاندیداهای متوهم انتخابات را تشویق به ادامه توهم و تقابل با نظام کردند. گرچه انتظار مواضع سنجیده و انقلابی از امثال سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 می رفت اما ایشان نیز ترجیح دادند یا سکوت کنند یا تلویحاً و تصریحاً از فتنه گران حمایت کنند. اکنون که در این سالها بارها ثابت شده که نظام اسلامی اهل خیانت به آراء مردم نبوده و نیست و ادعاهای اصلاح طلبان و کاندیداهایشان در سال 88 دروغی محض بیش نبود، باز هم این قبیله حاضر به عذرخواهی نیست و "شجاعت" پذیرش تخلف خود و "دوستانشان" و کاندیدایشان را ندارند. آنها حتی حاضر نیستند یک "اُف" به مسببان جنایت 88 بگویند.


5. علی رغم محاکمه قانونی مهدی هاشمی آقازاده رییس مجمع تشخیص مصلحت و محکومیت وی در دادگاه بدوی و تجدید نظر، دوستان خانواده هاشمی حاضر به پذیرفتن جرایم این آقازاده جنجالی نیستند و ترجیح می دهند که یا سکوت پیشه کنند یا از مواضع عجیب هاشمی‌ها در این باره حمایت کنند.

به نظر می رسد که مخاطب اصلی سخنان حجت الاسلام سید حسن خمینی، همفکران ایشان و اعضای گروه های اصلاح طلب باشد که مهمترین معیارشان به هنگام قضاوت و اعلام موضع، "قبیله گرایی" و باندبازی است. از آن سو بررسی عملکرد قاطبه اصولگرایان نشان می دهد که آنان در بزنگاه ها، منافع ملی را بر مصلحت نزدیکان خود رجحان داده اند. برخورد اصولگرایان با انحرافات و اشتباهات دولت سابق موید این ادعاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Turkey
عالی بود.
اصغری
United States
جهان جان شما آزادی هر جور دوست داری تحلیل کنی و در عوض این حق رو به اصلاح طلبها هم بده که اونا هم هر جور دوست دارن تحلیل کنن
Iran, Islamic Republic of
حق روباید به حق دار داد نه هرکسی
سیاح
Iran, Islamic Republic of
حق خداست و راه خدا وحق با امام ره است که راه خدا را می رفت و با هیچ حزبی عهد اخوت نبسته بود
ولی سید حسن گویا ...
يعني شما مصداق حقيد؟؟؟
از شهرری
درود بر شرف سید حسن نصرالله و فرزندانش که صلابت ، شجاعت ، شهادت طلبی ،ساده زیستی و مبارزه با مستکبرین را از امام خمینی ره به ارث برده اند.
Iran, Islamic Republic of
و نظراتشون رو منتشر کن
مردم قضاوت کنند
آیا تا بحال کسی دیده است امام خمینی ره ،مقام معظم رهبری یا سید احمد خمینی خدا بیامرز وقتی مردم با سختی زندگی شان می گذرد با راحت طلبان ،کاخ نشینان وفتنه گران بر سر همچنین میز هایی بنشینندوخوش بگذرانند؟
نه!
مرگ بر خائنین
آیا فرقی بین اختلاس گر و دزد اصلاح طلب و اصول گرا است ؟ آیا میشود فرقی بین عوامل فتنه چپ و راست تصور کرد؟ آیا خائن این طرفی از آن طرفی بهتر است؟ آیا برای مردم عادی که صبح تا شب برای یک لقمه نان زحمت می کشند مهم است که مدیران بی مسئولیت از کدام حزب یا گروه هستند؟
این تحلیل نیست بازخوانی قسمتی از تاریخ سراسر خیانت بار این قبیله است.
عین سین
Iran, Islamic Republic of
شما آن روستایی اون ور آب نیستی؟!
البته اگر اصلاح طلبا در مورد تخلفات خودشون هم نظر بدن بد نیست ... یک سوزن به خودت یک جوالدوز به دیگرون
شازده
Iran, Islamic Republic of
ک...-م...- خ...
عکس سه نفر است که محو شده است.
سه نفری که خودشان را محو کردند...
تو روياهاي شما شايد محو شده باشند اما در قلب بسياري هنوز زنده اند
اشتباه اصلاح طلبان دلیل اشتباه کردن شما نمیشه
Iran, Islamic Republic of
چرا سید حسن منظورش را دقیق مشخص نمیکند؟
Iran, Islamic Republic of
تو این نظام از ایشون بزرگتر هم هست که هیچ وقت نظراتش را دقیق نمی گه
ای بابا اقا جون! انتظار چی داری از اینها....! فکر کردی اینها برای رضای خدا موش می گیرن
ایول اون شطرنجی عکس بیسته!!!!!!!!!!!خخخخخخخخ
گریه داره بیشتر....
بعضی چقدر سقوط میکنن به دست خودشون!

فتنه سازها...
اصلاح طلبان نمی توانند مصداق سخن آقای حسن خمینی باشند. چون انها نه در برابر تخلفات دوستانشان شهامت و شجاعت برخورد دارند و نه در برابر دشمان خارجی.
حتی چه بسا برخی از انها نه تنها شجاعت تقابل با دشمان خارجی را ندارند بلکه اصولا خودشان آگاهانه یا ناخودآگاه دنباله روی دشمنان هستند.
آقای سید حسن خمینی فقط منظورش دولت سابق بود ، چون ایشون هیچ وقت پشت دوستانش رو خالی نمیکنه !
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا" نظر ایشان خط فتنه نبوده.
حامد
United States
در بیان شهامت آنها همین بس که از پستها و مقامها گذشتند
Iran, Islamic Republic of
شاید منظورآسیدحسن ...بوده
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی پاکدست است. او جوانی ساده زیست و انقلابی است. الکی برایش پاپوش درست نکنید
عباس صفوی
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم اشتباه گرفتین ، اونی که پاکدست بود مهدی باکری بود نه مهدی هاشمی ، چون مهدی هاشمی به دلیل عدم پاکدستی از دادگاه جمهوری اسلامی حکم گرفته ، هرچند که هنوز حکمش اجرا نشده
طنز بود اخوی!
ج
Iran, Islamic Republic of
به خاطر طنز بودن مثبت دادم
صفا
چقدر به این ... گیر سه پیج میدی، پسر به این خوبی و گلی،
زنده باد خاندان هاشمی
Iran, Islamic Republic of
البته اون خاندان هاشمی نبود بلکه خانواده آقای هاشمی بود! یادتون که هست! تاریخ و مدنی دوره ابتدایی رو!!
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خانواده آقای هاشمی که در ابتدایی داستانش را می خواندیم که اهل کازرون بودن(اگه اشتباه نکنم)
افشین
این ادم و خوانواده همگی پاکدست و درستکار هستند و در مقابل مردم ایران بد هستند
عذر میخوام مهدی هاشمی دقیقا کجای دولت اصلاحات بود؟ معاون اول بود؟ وزیر بود؟ رئیس بانک مرکزی بود؟ اصلا نماینده مجلس بود؟ چی بود دقیقا؟
یه سوال دیگه! آقایان بقایی و رحیمی الان کجان؟ چه نسبتی با دولت قبل داشتن؟ آقایان جهرمی و مرتضوی چطور؟
مغلطه نكن،اينجا هم پا لكي هاي اين آقايان معرفي شدن
محسن
Iran, Islamic Republic of
.... زیر چتر حمایت پدر مسئول امضای قراردادهای ننگین و گرفتن رشوه و سایر مفاسد بود.
Iran, Islamic Republic of
خزانه دار فتنه ....
Iran, Islamic Republic of
مهدي هاشمي معاون وزير نفت دولت پدر خوانده بوده دوست محترم -معاون همين آقاي زنگنه كه الان در وزارت نفت
Iran, Islamic Republic of
واقعا جهان چرا به سوالهای این دوستمون جواب نمیدید !!!
بله! البته که شأن مهدی هاشمی از وکیل و وزیر و معاون اولب بالاتر بود!!
ایشون مشاور و دست راست بابا و مخزن الاسرار بودن برای ...!!
جوك جاش اينجا نيست برادر من
سايت جوك زياده
Germany
خدایش مخلص خدا هست.
تو این دنیا که به فلسطینی ها میگن تروریست و به اسرائیل میگن مدافع. به داعش میگن مسلمون و به مسلمونها میکن قاتل و ... خوب باید به ... بگن پاکدست و به تولید کنندگان هم بگن کاسبان تحریم
Iran, Islamic Republic of
دستش که پاکه
پروندش مشکل داره
پشتش گرمه
Iran, Islamic Republic of
! یادت رفت.
اون پاکدشت مجید جان نه پاکدست
شمس الدین
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی پاک.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! احتمالا غلط تایپی باشه.
Iran, Islamic Republic of
منظورش بازیگر نقش فرهانه تو فیلم دردسرهای عظیم
Iran, Islamic Republic of
اقعا اینها فکر می کنند ملت ایران آلزایمر دارند یا مثل کبک سرشان را در برف کرده اند یا فقط خودشان هستند که از مسایل سر در می آوردند و می فهمند.....
Iran, Islamic Republic of
عجالتا در مورد اقدام خودتان در ساخت یک کاخ پادشاهی و قصر اشرافی به نام امام خمینی - که یار و یاور مستضعفان و پابرهنگان بود- توضیح بفرمایید. مردم مشتاقانه و بی صبرانه منتظر دیدن ریز صورتحساب هزینه ها برای احداث این بنای مجللی هستند که یادآور کاخهای بایکینگهام و الیزه اروپایی است، می باشند. مطمئنا تخلفی صورت نگرفته وفقط برای تشحیذ واقناع اذهان عمومی و شفاف سازی ابهامات و حرف و حدیث ها ....
کاش فقط همین یک قلم بود
جهان بالاخره يه روز مياد كه ديگه بزنى آيت الله سيد حسن خمينى !! لازم نيست كه ايشون درجه اجتهادشان را كه از برجسته ترين مراجع عظام گرفته اند منتشر كنند !! براى ما سيد حسن ، آيت الله است. آيت الله ى دوست داشتنى و شايسته تقدير تكريم و عزت و احترام. ما او رو دوست داريم چون او را دوستدار مكتب اهل بيت (ع) ، امام و انقلاب ميدانيم ، و ادامه دهنده راه اون عزيزان.
جنوب شهری
ما هم امثال سید حسن نصرالله ها،سردار سلیمانی هاو.....راکه پیرو ان حقیقی راه امام حسین ع و همچنین امام خمینی ره و مبارزین واقعی با مستکبران هستند ،را دوست داریم و جان خود را در این راه می دهیم و از دشمنان داخلی و خارجی این مکتب و کشور واهمه نداریم.
Iran, Islamic Republic of
مگر ما گفتیم سید حسن نصر الله را دوست نمی داریم ؟؟؟ چه ارتباطی است آخه بین این دو عزیز به جز تشابه نامشان؟؟ هر دو عزیزند و سید حسن خمینی ، فرزند برومند انقلاب و ایران برای همه ما عزیز تر. این نیاز به توضیح نداره. سید حسن خمینی در قلب ماست و سید حسن نصر الله هم در کنار ما. این دو در یک جبهه اند نه رو در روی هم!!
از زمین تا آسمان بین سید حسن نصرالله و مشارالیه به لحاظ مرام ،کردار،شجاعت ،تبری از مستکبران وکاخ نشینان و.....فاصله است.خدا وکیلی بنشین مقایسه کن.
شمس
Iran, Islamic Republic of
برای ما هم برعکس
یه خورده انصاف هم بد نیست مگه بیت امام از خزانه پول گرفته اند و رفتن عمله بنا آوردند سر کار کمی تحقیق کنی میفهمی که مجری کار حرم امام اصلا ربطی به بیت نداره
Iran, Islamic Republic of
پس یعنی از جیب شان ....
البته در اینجا ضرب المثل یک سوزن به خود و یک جوالدوز به دیگران هم بیجا نیست
مشکل شماها انجاست که موسوی و خ... و کروبی را فتنه گر می دانید اما ... فتنه گر همان احمدی نزاد بود که مملکت را بهم ریخت تا...
اشکال کار اینجاست که وقتی خداوند عقل را تقسیم می فرمود بعضی داشتند بند کفش می بستند.
Iran, Islamic Republic of
حتما اون بعضی هم اصلاح طلبان و اعتدالیون اند دیگه؟؟؟؟
رضا
هر سه با هم فتنه بودند
من تعجب می کنم تو بعداز 6 سال هنوز در توهم هستی!!!
هنوز تو توهمی
فتنه گر کسانی بودند که تهمت دروغ تقلب رو مطرح کردند و مملکت را به آشوب کشیدند و امنیت ملی رو تهدید کردند و با نتانیاهو و اوباما هم صدا شدند .
بنده خدا فتنه گر اونه كه با كارهاي ابلهانش چراغ سبز به دشمن نشون ميده و دلشو رو به از بين رفتن نظام اسلامي خوش ميكنه كه توي جريانات ٧٨و٨٤خوب خودش رو نشون داده
این سخن به نقل از «دیبی»(در کلا قرمزی که جملاتش برعکس هست) زدن خیلی نگران نباشید!
در جای دیگر دیبی میگه : سید مظلوم!!!
هههههههههههههههههههه
Moldova, Republic of
انتخابات 92 رفراندونی بود برای شما 4 میلیون نفر
Iran, Islamic Republic of
رفران چیه؟؟؟
رفراندون هم چیزی مثل نمک دون و قندونه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
میبینیم چطوری از احمدی نژاد دفاع میکنی با این همه اختلاس
سید حسن ناپخته است .... از او سو استفاده میکنند!
اين موضع گيري ها و حرفها اتفاقا نسبتي با ناپختگي نداره اتفاقا بوهاي ديگري به مشام ميرسه
Iran, Islamic Republic of
بابا علامه است !
جهان چرا توهین هاشمی به شورای نگهبان و حذف کردی
درود خدا بر امام و سيد حسن
Iran, Islamic Republic of
برامام آری ولی ...
مطلب جالبی بود
چند وقت بود به سيد حسن مظلوم گير نداده بوديد داشتم تعجب مى كردم
Iran, Islamic Republic of
آخه تا الآن حرف نزده بود
از اين سيد كينه داريد؟
زنده باد سیدحسن
United States
یک سوال: موسوی و کروبی و خاتمی بدترن یا نتانیاهو و اوباما و بوش؟؟
در بدترین حالت اینه که جوابتون این باشه که در یک حد هستن. البته اگه منطقی جواب بدین.
خب پس چرا عکس و فیلم های اون ها از سایت های شما و صداو سیما پخش میشه اما این سه نفر شطرنجی میشن و اسمشون اورده نمیشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشمند در تمامی کشورها حتی آمریکا و رژیم کودک کش و انگلیس و.... و در تمامی قوانین داخلی کشورهای دنیا جرم خیانت به کشور بالاترین، بدترین و قبیح ترین و شنیع ترین جرم است و مجازات آن فقط مرگ است این جرم حتی از کسی که به عنوان دشمن در جبهه مقابل با شما می جنگد هم بدتر و بالاتر است. ممنوع التصویری این خائنین کمترین، کوچکترین و حداقل مجازاتی است که برای اینها در نظر گرفته شده یعنی مجازاتی در حد صفر. فهمیدی اندیشمند!
اونها كه دشمن خارجي هستن و دشمني شون براي ملت اظهر من الشمس هست و بعيد ميدونم حتي يه بچه هفت يا هشت ساله هم اين رو ندونه ولي دشمني كردن در لباس دوست نما ممكنه بعضي ها رو به اشتباه بندازه كه قبلا هم اند أخته تازه همين كه أينا هستن بايد خدا رو شكر كنن و الا اگه با قانون همون متمدن ها هم كه ميخواستي حساب كني وضع اينها الان ٠٠٠٠٠ بود
ممد
سه تای اول خائن هستن

سه تای بعدی دشمن

اینا باهم فرق دارن

بفهم
رضا
جوابش ساده س دوست من

چون منـــافق بارها از کافر بدتره!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
شما همان دهاتی اون ور آب نیستی؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
بارک الله آقای سید حسن آقا. گل گفتی جناب هاشمی رفسنجانی دقیقا مصداق سخن شمایند که در برابر بعضی شیرند ولی نسبت به فرزند متخلف و مجرمشان ساکت. اگر ایشان شجاعت ایستادن در برابر تخلفات فرزند پسر و فرزند دخترشان را داشتند کارشان به محاکمه و زندان نمی کشید.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر سران فتنه چه تو امریکا چه تو تهران
منم به سیر سیدحسن آقا در فضای فیسبوکی و توئیتری نقد دارم. ایشان ملت را از این دریچه میبینند
عجالتاً از اختلاس های میلیاردی و دکل دزدی ها و.... نیز قلم بزنید
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه بیشتر توضیح می دهند همراه با کرسنت.
بزرگش نكنيد؟
خیلی باحالید! این کرباسچی و جزایری و ... کدومشون معاون رئیس جمهور بوده؟!؟!؟ خیلی رو دارید بخدا !!! دیگه حناتون رنگی نداره. به جمع ملت بپیوندید مثل جناب لاریجانی و مطهری و ...
ایرانی
ای کاش خودشماهم شجاعت داشته باشی وازآنهایی که درتصویرهستند صراحتا تبری بجویی واینقدرباکنایه صحبت نکنی
آ سید حسن آقا شما بهتره بری وصیتی رو که خودت از امام (ره) توی برنامه نود نقل کردی اجرا کنی. مگه امام بهت نگفتن هسن آقا تو همون فوتبال بازی کردنتو پیگیری کن کار به کار سیاست نداشته باش.
سيده زهرا
Iran, Islamic Republic of
انتخابات امسال سرنوشت فرزندان و آيندگان را رقم خواهد زد.
خداوند مي فرمايد : ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم.
ان شاالله مردم ايران اسلامي نخواهند گذاشت يه بركت خون شهيدان ، تجربه 8 سال اختلاس و ناامني اقتصادي و بيكاري ودين گريزي جوانان دوباره اتفاق بيفتند.
اكنون كه با تدبير رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي و همدلي دولت و ملت ، دوران تحريم ها به پايان رسيده است و ايران هسته اي براي دنيا پذيرفته شده است ؛ آينده اي روشن در انتظار مردم است .
Iran, Islamic Republic of
سردار فضلی:

کفن امام خمینی(ره) خشک نشده بود که حسادت ها آغاز شد/ ظهور فتنه 88 حاصل عینی اینگونه رفتارها بود
شاید منظور سید اصلاح طلبان بوده
داستان قرآنی طالوت و جالوت را بخوانید که طالوت دستور داد خداوند به آب این رودخانه شما را امتحان می کند و هیچ یک از شما نباید از این آب بنوشید و اجازه داد که در صورت نیاز شدید فقط یک کف بنوشید اما اکثر آنها گوش نکردند و تنها کسانی شهامت جنگیدن داشتند که آب ننوشیدند و به مبرزه با جالوت پرداختند که جالوت به دست حضرت داوود (ع) کشته شد حالا آقای حسن خمینی انتظار دارند که اطلاح طلبان در مقابل دشمن شهامت داشته باشند آنها نه تنها آب بلکه عده ای از آنها نان خور دشمن هستند و نه تنها در مقابل دشمن نمی ایستند بلکه در مقابل دشمنان دشمن یعنی حزب الله و یاوران انقلاب می ایستند روزنامه های اجاره ای را ببینید ایتهای منتسب به آنها را ببینید که در مقابل دشمن هستند یا در مقابل ملت عزیز ایران و ادای دوست ملت ایران را در می آورند
رئیس فتنه احمدی نژاد بود
Iran, Islamic Republic of
!!! یادت رفت.
Indonesia
میشه دلیل تان را بگویید همه دلیلی که آقای مطهری بیان می کرد ایراد اتهام به م. ه بود که الان صدق حرف احمدی نژاد روشن شده آن وقت شماها با کمال پررویی و بی عدالتی احمدی نژاد را مقصر می دانید و آنانی که در خیابانها شعار علیه نظام و ولایت می دادند را بری الذمه می دانید لعنت الله علی معاویه بن ابی سفیان و اتباعه
آره راست میگی حاج حسن آقا. ایکاش یه نفر شجاعت به خرج میداد و جلوی ساخت و ساز شاهانه در حرم امام را میگرفت مطمئناً اگر حاج احمد آقا زنده بود این کار را میکرد
سیدحسن سیاسی نیست
محمود
خطا کار باید محاکمه بشه
Iran, Islamic Republic of
اینها پاسخ تاریخ را چه خواهند داد؟
Iran, Islamic Republic of
نواده روح الله سیدحسن نصرالله
Iran, Islamic Republic of
فقط هرچي احمدي نژاد بگه والسلام
Iran, Islamic Republic of
جای مالکها خالیست
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحالید! این کرباسچی و جزایری و ... کدومشون معاون رئیس جمهور بوده؟!؟!؟
reza
البته احمدي نژاد در 4سال اول از اين قاعده مستثني بود اما متاسفانه او نيز در دور دوم از جرگه اصول گرايان خارج شد و جذب همين سيکل قدرت و ثروت شد و به صورت بي حد و حساب از دوستان ناباب خود حمايت ميکرد
Iran, Islamic Republic of
نواده روح الله سید حسن نصزالله
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی بدجوری ماهیت اصولگرایان را بهم ریخته.
Iran, Islamic Republic of
درود برآیت الله حسن خمینی باد که دنیای ادب و معرفت و سواد و مرجعیت است .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! حتما مقلدش هستی . مبارکت باشه
محمد
بیچاره ها کینه و بغض با بیت امام تا چه حد!! شما جرم ساختگی کرباسچی و مهدی هاشمی را با دولت فاسد قبل یکی می پندارید. یاران واقعی و بیت امام در قلب این ملت جای دارند.
نظر نمیدادی سنگین تر بود!!!!!
مهدی جون شده پاکدست و بقیه مفسد!!!!!!!!!!!!!!!!!
جهان نیوز مشت این .... رو باز کن که با دوستشون نقشه ها دارند .....
حامد
United States
هر وقت شجاعت داشتید و فضایی فراهم کردید تا مدعیان تقلب در انتخابات 88 در تلویزیون به صورت زنده از ادعایشان دفاع کنند و شما هم جواب بدهید اونوقت معلوم میشه
علی عادلی
بهتر بود نگارنده محترم نگاهی هم به تخلفاتی که در دولت قبل روی داد و رئیس وقت دولت به دفاع سرسختانه و عنوان کردن خط قرمز کابینه از اعضا پرداخت . در حالی که در برابر استکبار سرسخت ترین موضع گیری ها را داشت .
راعیت اعتدال در نگارش باعث جذب مخاطب و مقبولیت می شود .
العاقل یکفی با لاشاره
این همه کامنت برای چیه.....
شما کافیست سکنات، رفتار، ابراز عقاید سید حسن رو با امام بسنجید ببینید واقعا با خط فکری امام همخوانی داره یا نه.....
---------------------------------------------------
رسول اکرم (ص) به دخترش فرمود: فاطمه جان ( س) فکر نکن فردای قیامت به خاطر انتسابت به من حسابت پاکه بلکه هر کسی در گِرُو اعمال خودش می باشد
حتمانظر ایشان اصلاح طلبان هستند چون ایشان با اصول گریان رابط دوستی برقرار نکرده اند
یکه
Germany
شاید منظور یادگار امام (ره) آقای احمدی نژاد باشد حال بنده از حضور حضرتش چند سئوال دارم 1- آیا فقط در دولت نهم ودهم اختلاس صورت گفته ودردولتهای قبل اختلاسی نبوده که حتما هم بوده نمونه اش همشهری ما مهاجرانی چند نفر از اعضای دولت فعلی که اتفاقاسمتهای بالایی دردولت دارند ومدارک لازم هم جهت ارائه به مقام قضایی وجود دارد که اگر بخواهم نام ببرم دراین مقوله نمیگنجد 2-سئوال این است پس چرا باوجود مدارک لازم این آقایون به دادگاه احضار نمی شوند گر حکم شود که مست گیرند درشهر هرآنچه هست گیرند