جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سروری در همایش ولایت و بصیرت:

عده‌ای به دنبال این هستند که مردم را فدای خود کنند

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب: 288449
رئیس ستاد مرکزی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با بیان اینکه ارزش‌های حاکم بر زندگی مردم از پیروزی انقلاب تا کنون ثابت مانده است، گفت: امروزه برخی خود را مقدم بر همه می‌دانند و به دنبال آن هستند که ملت را فدای خود کنند.
به گزارش جهان، پرویز سروری در همایش ولایت و بصیرت که توسط تشکل خدمتگزاران آبادی و پیشرفت در مسجد امام علی (ع) در بلوار شهید اصفهانی برگزار شد گفت: کمتر از یک ماه دیگر ملت ما با حضور در صحنه انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهد زد و همانند سالهای گذشته آن را به رخ جهانیان خواهد کشید.
 
این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسداشت ارزشهای انقلاب افزود: در سال 57 در آن زمان نوعی رفتار ایثارگرارانه وجود داشت لذا در سال 92 عده‌ای به دنبال این هستند که ملت را فدای خودشان کنند.
 
سروری با بیان اینکه ارزشها و سنت‌های حاکم بر زندگی مردم از زمان پیروزی انقلاب تا کنون ثابت مانده است تصریح کرد: امروزه برخی افراد خود را مقدم بر همه می‌دانند لذا بدانند این مردمی که در اوج ذلت در زمان شاهنشاهی زندگی می‌کردند با یک حرکت خروشان و با رهبری حضرت امام(ره) انقلابی برپا کردند که همه جهان از آن شگفت زده شدند.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران با تکیه بر توانمندی‌ها همواره توانسته بر دشمنان خود غلبه کند عنوان کرد: سازمان ملل در اطلاعیه در سال 91 اذعان داشت که پیشرفت علمی ایران نیز به صورت متوسط یازده برابر شده است لذا این موضوع نشان دهنده قدرتو توانمندی مردم کشور ما است.
 
رئیس ستاد مرکزی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با اشاره به انتخابات چهارمین دور شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه برگزار می‌شود گفت: شوراها می‌توانند شهری مدرن با معیارهای اسلامی بسازد که از همان عامل پیشرفت دانشمندان ایرانی بهره بگیرد و همان نگاه سازش را داشته باشد.

سروری در پایان خاطر نشان کرد: ان‌شاالله ملت ایران در 24 خرداد با حضوری حماسه آفرین در صحنه انتخابات حماسه سیاسی را رقم خواهد زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *