پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

قرارداد 7 میلیاردی جواد نکونام با شارجه!

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 288746
یک منبع آگاه از توافق 2 میلیون دلاری جواد نکونام با باشگاه شارجه امارات خبر داد.
قرارداد 7 میلیاردی جواد نکونام با شارجه!
جواد نکونام که پس از بازی دور برگشت برابر الشباب امارات ساز جدایی سر داد و زمزمه های جدایی اش از استقلال را بر سر زبان ها انداخت، به احتمال قریب به یقین فصل آینده در این تیم نخواهد ماند و در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس به فوتبالش ادامه خواهد داد.

به گزارش جهان به نقل از بولتن نیوز، نکونام که در دیدار رفت مقابل الشباب امارات مورد استقبال شیخ شارجه امارات نیز قرار گرفته بود با پیشنهاد وسوسه انگیز اماراتی ها روبرو شده است. شنیده ها حکایت از آن دارد که مسئولان الشارجه امارات با مبلغ 2 میلیون دلار و در اختیار قرار دادن بازوبند کاپیتانی به نکونام ،خوهان به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی شده اند.

به نظر می رسد ظرف چند روز آینده نکونام برای انجام مذاکرات نهایی و ثبت قرارداد راهی امارات خواهد شد تا فصل آینده برای تیم سابق خود یعنی شارجه امارات بازی کند.

باید منتظر ماند و دید آیا فتح الله زاده حاضر است با از دست دادن نکونام نیمی از محبوبیت خود را در بین هواداران از دست دهد یا خیر؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
به خاطر رفتن نکونام حتی نیم درصد هم از محبوبیت فتح الله زاده کم نمی شود
آقا بزارید این بازیکنان بروند و برای کشور ارزآوری داشته باشند تا کی بیت المال را خرج این افراد کنیم