چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

استقلال ۸۰ درصد شانس قهرمانی دارد

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 393541
من مطمئنم این تیم مشکل روحی دارد به هر حال وقتی یک تیم دو بازی را شکست بخورد با مشکل روحی مواجه می‌شود.
به گزارش جهان، رضا احدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در مورد حذف تیم استقلال از رقابت‌های جام حذفی گفت: به نظرم استقلال روی گردونه بدی افتاده جایی که نباید این اتفاقات رقم می‌خورد متأسفانه رقم خورد استقلال مقابل پرسپولیس هم می‌توانست برنده باشد اما بدبیاری به این تیم اجازه نداد. من مطمئنم این تیم مشکل روحی دارد به هر حال وقتی یک تیم دو بازی را شکست بخورد با مشکل روحی مواجه می‌شود.

وی در ادامه افزود: ۴۰ تا ۵۰ روز لیگ تعطیل است و این فرصت خوبی است که آنها دوباره ریکاوری کنند و به شرایط ایده‌آل بازگردند به اعتقاد من استقلال همچنان ۸۰ درصد شانس قهرمانی دارد و شکست در جام حذفی آنها را از رسیدن به هدف دور نمی‌کند به هر حال مسابقات جام حذفی همیشه شگفتی‌ساز است و این شکست باعث دور شدن تیم استقلال از جام قهرمانی نمی‌‌شود. مطمئنم دور برگشت تیم شرایط بهتری خواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال واقعاً در این فصل بد آورده است آنها بازیکنان مصدوم داشتند زمانی که ابتدای فصل را آغاز کردند تغییرات اساسی در باشگاه رخ داد مدیریت باشگاه و بازیکنان تغییر کردند و ۸۰ درصد دفاع مصدوم بودند به هر حال زمانی که بازیکنی جایگزین یک مصدوم می‌شود زمان می‌برد تا با نفرات دیگر این بازیکن مچ شود. تیم هرچه جلوتر آمد به عنوان مثال آندو آماده نبود، خسرو حیدری مصدوم بود و بازیکنان دیگر هم شرایط آنها را داشتند به همین دلیل تمام این اتفاقات دست به دست هم داد و تیم نتوانست نتیجه دلخواه بگیرد من باز هم تأکید می‌کنم تغییر تحولات زیادی در تیم استقلال رخ داد و حتی در خط دفاع تغییرات زیادی ایجاد شد که این اتفاقات باعث شد استقلال نتیجه خوبی نتوانست کسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *