جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۴
در جلسه حزب کارگزاران در کاخ سعدآباد مطرح شد

درخواست‌انتخاباتی کرباسچی‌از مدیران‌استانی

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 418074
دبیرکل حزب کارگزاران به نقش برخی از مدیران دولتی در شهرستان‌ها اشاره کرد که هنوز دل در گروی دولت پیشین دارند و برای فعالیت نیروهای اصلاح‌طلب شهرستان‌ها مانع ایجاد می‌کنند.
درخواست‌انتخاباتی کرباسچی‌از مدیران‌استانی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران و غلامحسین کرباسچی دبیرکل این حزب تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه غلامحسین کرباسچی گزارشی از عملکرد یک سال گذشته حزب کارگزاران سازندگی ارائه کرد و پس از او اسحاق جهانگیری به اهمیت انتخابات سال جاری اشاره و یادآور شد که در سال انتخابات مخالفان دولت درصدد ناامیدی مردم برآمده‌اند.

او از احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب و از جمله اعضای کارگزاران خواست موضوع انتخابات را جدی بگیرند و مردم را در جهت شرکت در آن ترغیب کنند.

دولت باید از اهرم و ابزارهای خود برای از بین بردن فضای تنش و ایجاد تشنج جلوگیری کند

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نیز پیش از سخنان معاون اول رئیس‌جمهور به وضعیت پیشِ‌رو و سال انتخابات اشاره کرد و گفت: سال جدید سال انتخابات است. دولت نیز طبیعتاً به این انتخابات می‌اندیشد، اما شرایط اکنون برای گروه‌های سیاسی یکسان و برابر نیست. گروه رقیب به‌دنبال تنش و تشنج‌های سیاسی است. از همین فروردین‌ماه نیز کارهای خود را آغاز کرده‌اند و کم و بیش نیز اخبار آن منتشر می‌شود. به‌اعتقاد ما دولت باید از اهرم و ابزارهای مختلف خود برای از بین بردن فضای تنش و ایجاد تشنج جلوگیری کند. دولت باید گروه‌هایی را که به‌دنبال تنش‌آفرینی هستند کنترل کند.

برخی مدیران دولتی در شهرستان‌ها دل در گروی دولت احمدی‌نژاد دارند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به نقش برخی از مدیران دولتی در شهرستان‌ها اشاره کرد که هنوز دل در گروی دولت پیشین دارند و برای فعالیت نیروهای اصلاح‌طلب شهرستان‌ها مانع ایجاد می‌کنند.

اغلب نیروهای شهرستان‌ها برای انتخابات نگران هستند/ مدیران استانی با آنها همراهی نمی‌کنند

کرباسچی گفت: اغلب نیروهای شهرستان‌ها برای انتخابات امسال نگران هستند. مدیران استانی با آنها همراهی نمی‌کنند. به همین خاطر به نظر می‌رسد که انتخابات سخت و جدی‌ای پیش‌رو خواهیم داشت.

رقیب با چراغ خاموش کارهای خود را آغاز کرده است

کرباسچی ادامه داد: از همین الآن در گزارش‌هایی که ما داریم و رصد می‌کنیم متوجه شده‌ایم رقیب با چراغ خاموش کارهای خود را آغاز کرده است. نیروهای دولت پیش فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند. اشکالی ندارد، اما آیا این فضا در اختیار اصلاح‌طلبان و حامیان دولت هم هست؟ رقبا به‌دنبال تنش‌آفرینی و ایجاد نگرانی بین مردم هستند. برخی از دوستان پیش‌بینی می‌کنند که ردصلاحیت‌ها قبل از آنکه در شورای نگهبان آغاز شود در فرمانداری‌ها و بخش‌های اجرایی صورت بگیرد، زیرا برخی از مدیران دولتی در شهرستان‌ها با نیروهای محلی و شهرستانی نه تنها همراهی نمی‌کنند، بلکه مقابل آنها سنگ‌اندازی هم می‌کنند.

رقبای دولت فعالیت‌ها، جلسات و تشکیلات خود را شکل داده‌اند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه هر کسی که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند از چندین ماه قبل فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند، گفت: اگر کسی از الآن نتواند کار انتخاباتی بکند شب انتخابات که هرگز نمی‌تواند کار کند. الآن رقبای دولت فعالیت‌های خود را شکل داده‌اند، جلسات خود را دارند. تشکیلات خود را گسترش داده‌اند، اما اصلاح‌طلبان و حامیان دولت مورد ارعاب قرار می‌گیرند و فضا بر آنها تنگ می‌شود. لذا از شما می‌خواهیم که به این امر توجه کنید و دولت فضای کار را برای حامیان و اصلاح‌طلبان فراهم کند.

کرباسچی با یادآوری سخنان رئیس‌جمهور در جهت تقویت احزاب و دفاع از آنان، گفت: ما از شما می‌خواهیم که وقتی به شهرستان‌ها سفر می‌کنید در حاشیه بازدیدها و نشست‌های خود با احزاب و گروه‌های سیاسی شهرستان‌ها نیز دیدار داشته باشید. سخنان آنها را بشنوید. آنها هیچ خواسته‌ای ندارند، اما همین جلسات آنها را به ادامه مسیر دلگرم می‌کند.

حزب کارگزاران شورای ۲۳ استان خود را انتخاب کرده است

دبیرکل حزب کارگزاران در گزارشی که از عملکرد یک‌ساله حزب کارگزاران ارائه می‌داد، گفت: شورای مرکزی حزب کارگزاران در یک سال گذشته توانست شورای ۲۳ استان را انتخاب کند. برای هر استان ابتدا ۳۰ نفر را در نظر گرفتیم که از بین افراد معرفی شده ۱۷ نفر را به عنوان اعضای حزب در هر استان انتخاب کردیم. تاکنون بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای شوراهای استانی مشخص شده‌اند که ۹۰ در صد آنها از تحصیلات و تجربه بالا برخوردارند، به‌لحاظ سنی نیز تلاش شده‌ که از نیروهای جوان در اکثر استان‌ها استفاده‌ شود. انتخابات درون‌گروهی نیز در اغلب استان‌ها برگزار شده و سازماندهی نیروها آغاز شده‌ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كوروش
United Kingdom
كار گزاران شانسي در انتخابات ندارند...
Iran, Islamic Republic of
اصلا دولت پیشین دلی بود
علی
Iran, Islamic Republic of
....پروژه ی تقلب و آشوب و فتنه و براندازی ...
سالاری
اقای کرباسچی مانند استادش...ه....دچار خود بزرگ بینی است. وی دارای محکومیت قضایی ... میباشد. ...
عین سین
Iran, Islamic Republic of
اسم این کارها دیکتاتوری نیست ، فرادیکتاتوری است
محمدی
وای به حال مردم که گیره این قوم افتادن..و...
مجید
Iran, Islamic Republic of
مردم هوشیار تر از ان هستند که با حرف دیگران نا امید شوند مردم شما ها را خوب شناخته اند کرباسچی باید بداند نقش شما در فتنه برای مردم شناخته شده است خیلی خوب شد که صدا و سیما حرفهای شما در ایام فتنه پخش کرد خوب فهمیدیم که شما ها چه کسانی هستید
دیگه کسی مونده که دل در گرو دولت پیشین داشته باشه مگه؟
عباد
Iran, Islamic Republic of
کرباسچی دارای سوابق قضایی بوده و نباید چنین فردی فعالیت سیاسی داشته باشد مردم از اینکه افراد متخلفی چون ایشان دوباره سر برآوردند نگرانند
محمد
برای ایجاد مانع در مسیر فعالیت اصلاح طلبان، لزومی ندارد دل در گروی دولت پیشین داشته باشیم. ...
مردی با گریه های ...
Iran, Islamic Republic of
سلام باز هم اقای کرباسچی دنبال ملتهب نمودن اوضاع است بابا عجله نکن شب دراز است وقلندر بیدار
.... عامل سیاه نمایی و نا امیدی مردم شما و دوستانتون هستید...
United States
این جور افراد را باید جوری تنبیه کنند تا دیگر روشان نشود تا عمر دارند سر شان را ب الا بگیرند و تنبیه ها با بزرگ بودن پست بزرگتر شود نه با پارتی بازی فقط حکم با اغماض داده شود