پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

خودروفروشان تغییر شغل دادند

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 448576
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل اعلام کرد، تشدید رکود بازار خودرو به تعطیلی یا تغییر شغل تعدادی از نمایشگاه داران منجر شده است.
به گزارش جهان،‌ غلامحسین قاسمیان در گفت‌وگو با تسنیم، با بی سابقه دانستن رکود بازار خرید و فروش خودرو، اظهار داشت: ۶ ماه از سال گذشته است و نمایشگاه داران با رکود خرید و فروش خودرو به مرز تعطیلی رسیده‌اند. برخی هم تقاضای تغییر شغل خود را به اتحادیه ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پرداخت حق بیمه و مالیات نمایشگاه داران را با مشکلات متعددی مواجه کرده است، افزود: طی یک ماه گذشته شرکت های خودروساز طرح های مختلفی را برای تحریک تقاضا در بازار انجام دادند اما هنوز هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل اضافه کرد: نمی دانم چرا مسئولین فکری به حال بازار خودرو نمی‌کنند! رکود بازار امکان پرداخت مالیات ها را فروشندگان گرفته است اما سازمان امور مالیاتی بدون توجه به این موضوعات هر سه ماه مالیات‌های خود را مطالبه می‌کند.
https://jahannews.com/vdcbzwba0rhbasp.uiur.html
jahannews.com/vdcbzwba0rhbasp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شریف
پرداخت مالیات قطعی یا تشخیصی، پرداخت بخشی از درآمد سال های پیش به عنوان مالیات است،
نه اینکه بخشی از درآمد سال جاری باشد!

رییس اتحادیه با این سطح فهم؟
محمد حسين
United Kingdom
ها ديديد اگه مردم بخوان ميتونن سرنوشت خودشون رو تغيير بدن اين يك نمونش با وجود تبليغات گسترده ايران خودرو و سايپا بام كمپين نخريدن خودرو صفر سرپاست و علائم پيروزيش روز به روز نمايانتر ميشه به اميد روزي كه اين دوشركت سر عقل بيان .