جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

منتظری: حساب احمدی‌نژاد جداست

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 355777
رئیس دیوان عدالت اداری اظهار داشت: احمدی‌نژاد را نمی‌توان با دیگران مقایسه کرد و حساب او از دیگران جداست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جمع خبرنگاران درباره چگونگی عملکرد دولت جدید و اینکه آیا شکایات نسبت به دولت قبل افزایش یافته یا خیر؟ گفت: هنوز نمی‌شود در این رابطه اظهارنظر کرد.

یکی از خبرنگاران گفت که دولت روحانی مدعی شده‌اند خط قرمز شما قانون است و حتما قانون را رعایت خواهند کرد، نظر شما در این مورد چیست؟ منتظری گفت:‌ ان‌شاءالله که اینطور است و ما هم به آنها کمک خواهیم کرد.

این خبرنگار در ادامه سوال خود گفت که احمدی‌نژاد نیز این حرف را زده بود اما منتظری در واکنش به این صحبت اظهار داشت:‌ احمدی‌نژاد را که نمی‌شود با دیگران مقایسه کرد، ایشان حسابش جداست.

رئیس دیوان عدالت اداری ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید قانونمداری بیشتر مشهود و ملموس باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد شما به معاونت‌های حقوقی وزارتخانه‌ها چیست؟‌ گفت: ما در آینده نزدیک جلسه‌ای داریم و با آنها صحبت می‌کنیم.

منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درست است که یکی از قضات در لحظات آخر از نظر خود برگردد تا پرونده محمدباقر قالیباف به هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ارجاع نشود؟ گفت: ۱۰ نفر باید به نظر هیأت تخصصی اعتراض کنند تا درباره پرونده دوباره تصمیم‌گیری شود اما حد نصاب حاصل نشد و لذا با توجه به سپری شدن موعد قانونی، پرونده مختومه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *