شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

باشگاه تراكتورسازي خواهان پخش سراسري ديدارهايش شد

جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 66587
 باشگاه تراكتورسازي از صدا و سيما توقع دارد بازي‌هاي اين تيم به طور سراسري پخش مستقيم شود.

مهدي فاطمي؛‌ مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره پخش بازي هاي تيم تراكتورسازي از صدا و سيما اظهار داشت: باشگاه از صدا و سيما مي خواهد با توجه به هوداران پر شماري كه اين تيم در سراسر ايران دارد بازي هاي اين تيم همانند مسابقات استقلال و پرسپوليس پخش مستقيم شود.
مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي ادامه داد: اگر يك دهم تبليغاتي كه براي تيم هاي استقلال و پرسپوليس مي شود براي تيم تراكتورسازي شود هواداران اين تيم بيشتر هم خواهد بود.

* جاسم كرار كه به دليل مسائل مالي به حالت قهر چندان در تمرينات شركت نمي كرد با دريافت بخشي از مطالباتش و تهيه مسكن، مشكلش با اين باشگاه حل شد.

*مشكلات مالي باشگاه تراكتورسازي قبل از بازي اين تيم با استقلال با مساعدت بيگي استاندار آذربايجان شرقي، اكبر غفاري معاون سياسي و امنيتي، محمد حسين فرهنگي نماينده مجلس، فرزاد علي اكبرپورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا و موسسه جوانان خير حل شد.

* پيمنتا، مهاجم برزيلي اين تيم با رفع مصدوميت احتمال زياد يكشنبه مي تواند مقابل مقاومت سپاسي به ميدان برود.

* اعضاي تيم تراكتورسازي امروز براي بازي با تيم مقاومت سپاسي راهي شيراز مي شود تا سه روز زودتر در شيراز تمرين كنند. اين بازي يكشنبه در ورزشگاه حافظيه برگزار مي شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *