جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱۹
خبر جهان‌نیوز پس از تکذیب، تایید شد؛

مهران مدیری ۲ ماه پیش: نمی‌آیم؛ مدیری ۲۴ دی: می‌آیم!/ تکذیب‌های هنری به روش سیاسیون!

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 340674
در حالی که چندی پیش جهان نیوز، از بازگشت دوباره مهران مدیری به تلویزیون خبر داده بود و وی بلافاصله این خبر را تکذیب کرد، پس از گذشت کمتر از ۲ ماه این خبر توسط شخص مهران مدیری تایید شد.
جهان-سرویس فرهنگ و هنر: ۲۷ آبان ماه سال جاری بود که خبری روی خروجی سایت جهان نيوز با این تیتر قرار گرفت:"درخواست مهران مدیری برای بازگشت به تلویزیون" در این خبر عنوان شده بود که مهران مدیری قرار است پس از چند سال دوری از تلویزیون، بار دیگر با تولید یک سریال ۶۰ قسمتی به تلویزیون برگردد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000340/nf00340674-3.jpg

اما این خبر فردای همان روز در یکی از روزنامه های سینمایی کشور با عنوان "كارگردان پاورچين و شب هاي برره طی تماسی با «بانی فیلم» تکذیب کرد: مهران مدیری برای تلویزیون سریال نمی سازد" تکذیب شد.

این روزنامه نوشت:«در حالی که روز گذشته تعدادی از سایتهای اینترنتی، خبری مبنی بر حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون را منتشر کردند، وی این قضیه را تکذیب کرد. مدیری اعلام کرد که این خبر صحت ندارد و این بازیگر و کارگردان در حال حاضر مشغول ساخت مجموعه جدید خود با عنوان «شوخی کردم» است. سريالي كه به صورت آیتمی تولید و پیش‏بینی می شود بزودی نخستین پکیج آن وارد شبکه ویدئویی شود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000340/nf00340674-1.jpg

اما در خبر روز گذشته که گویا نخستین بار روی خروجی سایت جهان نيوز قرار گرفت و سایتهای دیگر نیز آن را دوباره منتشر کردند، آمده است: "مهران مدیری قرار است پس از چند سال دوری از تلویزیون، بار دیگر با تولید یک سریال ۶۰ قسمتی به تلویزیون برگردد...»

به گزارش جهان، پس از گذشت مدتی در تاریخ ۲۴ دی ماه ۹۲ همان روزنامه خبری در رابطه با همکاری مدیری با صدا و سیما با عنوان "طلسم شكست، مديري براي تلويزيون سريال مي‌سازد" منتشر شد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000340/nf00340674-2.jpg

این روزنامه نوشت:«مهران مديري پس از سال‌ها جدايي از تلويزيون، قرار است دوباره لبخند رضايت را روي لب‌هاي مخاطبان اين رسانه بنشاند. اين خبر اميدواركننده را خود او به خبرنگار ما مي‌گويد. روز گذشته طي خبري كه در صفحه ۱۱ روزنامه به چاپ رسيد، از حضور مديران شبكه سه سر صحنه لوكيشن پروژه جديد مهران مديري نوشتيم و اينكه وي دعوت آنان را براي حضور در جشنواره جام جم رد كرده است، اما گويا اين ديدار به شكلي متفاوت و با طرح مباحث غافلگيركننده ديگري صورت گرفته كه نتايج آن قطعاً مخاطبان تلويزيون را خوشحال مي‌كند.

مديري در گفت‌و‌گویي كوتاه، از تصميم خود براي ساخت سريال جديد در تلويزيون خبر داد و از هرگونه دعوت در رابطه با جشنواره جام جم ابراز بي‌اطلاعي كرد. او در يادداشتي، توضيحات جالبي درباره اين ديدار داده است كه از دل آن مي‌توان به بازگشت او و تماشاي دوباره‌اش در قاب كوچك اميدوار شد...»

به گزارش جهان، متن یادداشت مهران مدیری به شرح زیر است:

به نام زیبایی

در ارتباط با مطالب چاپ شده در شماره دیروز بانی فیلم باید توضیح دهم که در ملاقات با مدیران شبکه که این ملاقات در ساختمان شبکه سه انجام گرفت؛ هیچ موضوعی راجع به حضور اینجانب در جشنواره جام جم مطرح نشد و این ملاقات راجع به همکاری مجدد بود که به نتایج خوبی هم رسید و امیدوارم بتوانم بزودی کاری را در صدا و سیما انجام دهم.

با احترام مهران مدیری

به گزارش جهان، از سویی روابط عمومی شبکه نیز حضور مهران مدیری در تلویزیون را تأیید می کند. این روزنامه در ادامه می نویسد:«اما روابط عمومي شبكه سوم سيما نيز خبر حضور مديري را در تلويزيون تأييد كرد. طبق اعلام روابط عمومي اين شبكه، مديري چند روز قبل ديداري با مجيد زين‌العابدين، مدير شبكه سوم سيما داشته و در اين ديدار توافق‌هاي نسبي خوبي براي حضور اين كارگردان در تلويزيون صورت گرفته است. مدير شبكه نيز براي ازسرگيري همكاري‌ها با اين چهره شناخته شده عرصه كمدي در تلويزيون اظهار اميدواري كرده است.»

به نظر می رسد شیوه "تایید- تکذیب" هایی که برخی سیاسیون در اجرای امور به کار می برند در بین برخی از هنرمندان نیز در حال رواج است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شاید ملاحظاتی داشته که اول تکذیب کرد بعد تایید.تازه این احتمال را بدهید که ممکن است بعد از این دوباره تکذیب کند و بعد از آن دوباره به این نتیجه برسه که باید تایید کنه.خلاصه ما درگیر تایید و تکذیب میشیم و اون پولش را از شبکه نمایش خانگی درمیاره و من و شما رو سرکار میگذاره؟بهر حال مدیری چهره طنازیه که ممکنه همه را سر کار بذاره از جمله تلویزیون را.
Iran, Islamic Republic of
ایشون نگفته هرگز برای تلویزیون برنامه نمی سازد گفته در حال حاضر درگیر ساخت سریال خانگی است و برای تلویزیون برنامه نمی سازد.
Iran, Islamic Republic of
مهران مدیری ، هنرمندی بزرگ و مجرب است ونظیری ندارد .
بله!!!
قهوه تلخ رو من ساختم!
آقای مدیری! چوب اون چیزایی که خودت میدونی و ما هم میدونیم رو میخوری...بخصوص سر قهوه تلخ.
دانشجو
یه پا هاشمیه ........
هاشمی : می آیم ، هاشمی نمی آیم ، هاشمی می آیم ، هاشمی نمی آیم......
هاشمی : می آیم ، هاشمی نمی آیم ، هاشمی می آیم ، هاشمی نمی آیم......
آخرش اومد رد صلاحیت شد................
فعلا" که رئیس جمهور اصلی اونه ، شما هم دلت به رد صلاحیتش خوش باشه
ولی یک نکته هست.
این سریال هایی را که توی شبکه نمایش خانگی ساخته همه با معیار های تلویزیون جور هستند
مثل حجابشون و موضوعات و....
فکر کنم امیدی داره این ها از تلویزیون پخش بشن.
France
موافقم. حرفتون رو باید ستود
United States
این یارو دوباره .....
میام نمیام میام نمیام میام نمیام
الآن خیلی خوشحالید از 100 تا خبر ....یکی شانسی درست از آب در اومد؟ ...
سلمان
والا!!!
ایشون کلا واقعا اشتباهیه
حالا واقعیت داره یا نه؟؟؟
mohsen
به امید بازگشت سلطان طنز ایران ، مهران مدیری به تلوزیون
راشد
من که غیر از مدیری طنزی در تلوزیون ندیدم بقیه همه جنگ و دعوا و به سر و کله هم پریدنه اما مدیری واقعا هنر خنداندن را دارد امیدوارم این دفعه صدا و سیما با کج سلیقگی و تنگ نظری مردم را از دیدن ایشان در تلوزیون محروم نکند.
مراقب
بین طنز پردازها خیرالموجودین است از آمدنش به سیمای جمهوری اسلامی استقبال میکنیم
مش غضنفر
Germany
اشتباه ترجمه کردن عزیز من برداشتاتونم اشتباهه حالا خوبه فارسی حرف زده اگه انگلیسی میگفت تا انگلیس تحصیل کرده هاشم میخواستن درست ترجمه کنن طرف پاریس پناهنده شده بود
دنیای غریبی است افرادی چون نوری زاد و مهران مدیری (البته بدون هیچ شباهت سیاسی واخلاقی) با پول مردم و تلویزیون پولدار ومشهور شدند و حالا برای این مردم ناز میکنند وکلاس میذارند!!!!!!!!