جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
تکرار ماجرای المپیک

عبدولی با ناداوری مقابل میزبان بازنده شد

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 383172
نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با شکست در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر میزبان از حضور در فینال بازماند.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در ۴ وزن اول از صبح امروز آغاز شده است که سعید عبدولی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی مقابل قهرمان المپیک از کشور میزبان از حضور در فینال بازماند.

سعید عبدولی در وزن ۷۱ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر یک مقابل ماکسات یرژاپوف، دارنده مدال‌های نقره و برنز قهرمانی آسیا از قزاقستان به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت اما در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۶ مغلوب جی هیون جانگ، قهرمان المپیک آتن و دارنده ۲ مدال برنز جهان و نفر دوم بازی‌های آسیایی گوانگجو از کره‌جنوبی شد و از حضور در فینال بازماند.

این نتیجه در حالی‌ حاصل شد که عبدولی در ۲ دقیقه اول بعد از چند فیتوی متوالی و کسب ۶ امتیاز موفق به ضربه کردن حریفش شده بود و با رای داوران برنده اعلام شد، اما بعد از اعمال نفوذ داوران برای کشتی‌گیر میزبان، رئیس تشک در کمال تعجب دوباره رای به ادامه کشتی داد.

عبدولی که در المپیک لندن نیز به خاطر ناداوری آشکار حذف شده بود، برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به میدان خواهد رفت.
-
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
خسته نباشی ای دلاور
مجتبی
لعنت خدا بر تمامی کسانی که حق مسلم این ورزشکار غیرتمند رو ازش گرفتند
فدراسیون باید بهش جایزه مدال طلا بده