سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱۸

نظرسنجی جدید درباره موسوی و کروبی

جمعه ۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 103578
سایت روزنامه جوان نوشت:

یکی از موسسات نظرسنجی خارجی فعالیت جریان فتنه را به نظرسنجی گذاشته است. 

به گزارش«جوان آنلاین»،در این نظر سنجی که به صورت تلفنی از برخی از شهروندان تهرانی صورت گرفته سوال شوندگان در پاسخ به این پرسش که آیا رهبران اپوزسیون داخل کشور در رهبری اعتراضات بر علیه حکومت اسلامی موفق بوده اند، اینگونه پاسخ داده اند،" ناموفق 98 درصد " موفق 5/1درصد " خیلی موفق نیم درصد ".
 
همچنین سوال شوندگان در پاسخ به این پرسش که کدام یک از رهبران سه گانه اپوزسیون از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار هستند : پاسخ داده اند: " موسوی 2درصد " خاتمی 5/3 درصد " کروبی 5/8 درصد " هیچکدام 86درصد".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مثل همون نظر سنجي هايي که احمدي نژاد شد 65%؟؟؟؟
خودتونو گير اوردي برادر.اگه فکر کني قشر تحصيل کرده با اين اراجيف تحت تاثير قارار ميگرفت اينجا نبودين.اينا که طبق اين نظر سنجي اصلا عددي نيستن پس چرا جرات ندارين سمتشون برين.برين ديگه برين تا بفهمين چطور تمونتونو پرچم ميکنيم برادر من
Iran, Islamic Republic of
این که نظر سنجی نمی خواست -کافی بود به 9 دی و 22 بهمن تا چهارشنبه سوری و.. نیم نگاهی داشته باشیم
United Kingdom
باور کنید اگر سوال می کردن مجازات لایق سران اعتراض چیست همه شمال شهری ها میگفتن اعدام!
ما با اینا زندگی ها کردیم!
Iran, Islamic Republic of
سایت روزنامه جوان اگر راست میگوید یک نظر سنجی در خصوص سایت خود بگذارد آن موقع مشخص می شود که چقدر راست می گویند اینان به جای نظر سنجی نظر سازی می کنند .البته خودشانند........
Iran, Islamic Republic of
در نظر سنجي تقلب شده 100 % موفق بودن. 50 ميلون در 22 بهمن سبز بودن در چهارشنبه سوروي سبزا انقدر بيشمار بودن كه اصلا ظرفيت چشم انسان رو نداشت كه ببينه خيابانارو خالي ديد. همه مير يزيدموسوي و دوست دارن (دروغ 13)
Germany
چه کسانی‌ رو می‌خواهید گول بزنید؟ باعث تمسخر خودتونه ، نظر سنجیتونم مثل انتخاب باتون می‌مونه
Germany
چه انتظاری داشتید، در مملکتهای آزاد همیشه نتیجه انتخابات یا نظرسنجی ها افراد خاصی‌ ۹۹ درصد و رقیبان درصد ۱ درصد میارن !!
Iran, Islamic Republic of
موسوی:من به هیچ وجه این نظر سنجی را قبول ندارم و تسلیم این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد.فقط یک راه باقی می ماند و آن ابطال است وگرنه طرفداران خداجوی خود را به کشوری که در آن این نظرسنجی صورت گرفته گسیل خواهم کرد تا تمام سطلهای زباله را به آتش بکشند!
Iran, Islamic Republic of
این طور نظر سازی ها به درد عمه شان می خورد.
United Kingdom
دروغ 13 سبز:
محبوبیت میر حسین 135%
کروبی 125%
خاتمی 115%
روی هم رفته 100%
United Kingdom
مومن يك چيزي بگوئيد كخ اتحاد ايجاد كند نه نفاق موسوي و كروبي هم سران همين نظام هستند
Iran, Islamic Republic of
انصافاً اگر در سایت ها نظرسنجی گذاشته شود نتایج دیگه ای به دست می یاد.
دوستان فقط اینترنت باز ها رو جزو هموطنان می دونند و چون در اینترنت طرفدار دارند بنابراین همه ایران طرفدار خودشون می دونند.
اگر مستضعفین و پابرهنه ها ، روستایی ها و عشایر و ... به اینترنت وصل نیستند و نمی تونند تو این بازی ها شرکت کنند به منزله بیشمار بودن سبزک ها نیست .
پیشنهاد می کنم فیلم های هفته اول بعد از انتخابات رو از سیستم های خودشون پاک کنند و فیلم های 9 دی و 22 بهمن رو جایگزین کنند شاید کمی از توهم خارج بشند.
کمی فکر کنید ببنید کدام یک در جبهه واقعی ثابت قدم تر خواهیم بود.
در ضمن همه نظرسنجی ها ممکن است کمی هدایت شده باشند ولی این دلیل نمی شود به افراد توهین کنید .
Iran, Islamic Republic of
این نظرسنجی بیانگر اختلاف شعار وعمل سران فتنه میباشد .عاقبت خیال بافی و اتکابه اجنبی بهتر ازاین نمیشود ازمردم ایران نیز بایدتقدیر کرد
Iran, Islamic Republic of
این نظرسنجی بیانگر اختلاف شعار وعمل سران فتنه میباشد .عاقبت خیال بافی و اتکابه اجنبی بهتر ازاین نمیشود ازمردم ایران نیز بایدتقدیر کرد
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشيد اين دروغها اينقدر تابلو هستند كه بر خلاف آنچه فكر ميكنيد به ضررتان تمام ميشود . نظر و حقيقت مسائل در ادارات ، بازار و اصناف ، مردم كوچه و خيابان ، قشر تحصيلكرده و دانشگاهيان ،ورزشيها و هنرمندان و ... كاملا براي مردم قابل لمس است.در ضمن خودتان هم بهتر ميدانيد . پس خواهشمنديم ملت را ... فرض نكنيد چون خودتونيد.
Iran, Islamic Republic of
خواهشا این اختلافات را در سال 89 کش ندهید.هر چه بود گذشت.سال سا ل همت و کار است. یقینا آقایان کروبی و موسوی اشتباهاتی داشته اند اما انصاف نیست چنین بیرحمانه و یکطرفه با آنان برخورد شود. به امید موفقیت دولت در عرصه ی کار و عمل.
Iran, Islamic Republic of
واقعا که
Iran, Islamic Republic of
در ارتباطات سیاسی ، مسئله ای است به نام" پروپاکاندا راهبردی " : این یک تکنیک فریب افکار عمومی و درگیر کردن اذهان برای مدت زمان مشخص در جهت رسیدن به اهداف مشخص ، برای شکست خوردگان انتخاباتی ، و اما امروز که دیگر روابط عمومی سیاسی جای خود را باز نموده و دیگر تبلیغات سیاسی یا همان پروپاگاندا جایی ندارد ، باید دیگر مسئله میرحسین و کروبی را تمام شده دانست و اینها را وارد اذهان و افکار نکرد و بصورت شفاف به موفقیت کشور فکر کرد و افراد لایق دیگری هستند که از این آقایان ( کروبی و میرحسین ) نامی نبرد .
انشااله همگان این واقعیت را قبول کنند و این موضوع را اینقدر کشش ندهند و دولت و نظام را یاری نمایند تا در تمام عرصه ها ، مخصوصاً بین المللی موفق شویم .
انشاله - کارشناس ارتباطات و روابط عمومی