جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مهاجرین درآستانه پرداخت عوارض شهری

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 404178
در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح اخذ عوارض از مهاجرین خارجی مقیم شهر تهران به تصویب رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در حالی دقایقی پیش به کار خود پایان داد که در جلسه امروز اعتراضات فرمانداری تهران و همچنین طرح های دوفوریتی به تصویب رسید.

بررسی اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه اصلاحیه ماده پنجم مصوبه تشکیل انجمن های شورایاری های شهر تهران نخستین دستور اعضای شورای شهر بود که به آن رسیدگی شد.

بررسی اعتراض فرمانداری تهران به بند دوازدهم مصوبه نام گذاری و تغییر نام ۲۳ مورد از معابر و اماکن عمومی شهر تهران موضوع بعدی جلسه امروز بود.

به گزارش فارس اعضای شورای شهر تهران در ادامه بررسی دو فوریت طرح مجوز اخذ عوارض استقرار شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در شهر تهران را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت نیز اعضای شورای شهر به دو فوریت این طرح رای دادند.

بررسی دوفوریت طرح اخذ عوارض از مهاجرین خارجی مقیم شهر تهران موضوعی بعدی جلسه بود که در نهایت و پس از اظهارات اعضا یک فوریت این طرح رای آورد.

به گزارش فارس مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران در پایان جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات شورایاری ها طبق قانون برگزار خواهد شد و ما مشکلی در نظارت این انتخابات از سوی دستگاه ها نداریم و حاضریم فرمانداری یا نمایندگان مجلس در این انتخابات نظارت داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *