پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۳
ادعای جان بولتون:

ایران تاسیسات مخفی دارد

سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 434472
سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد که مواضع ضد ایرانی او مشهور است، درسخنانی مدعی نقض توافق صورت گرفته هسته‌ای از سوی ایران شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «جان بولتون» سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد امروز سه‌شنبه در سخنانی گفت که خطر بزرگی وجود دارد و ایران دارای تاسیسات مخفی است که مورد بازرسی بازرسان آژانس بین‌المللی هسته‌ای قرار نخواهد گرفت.

به گزارش وبگاه «واشنگتن اگزمینر» بولتون گفت: «من فکر می‌‌کنم که آن‌ها تاکنون این توافق را نقض کرده‌اند. آن‌ها میل دارند رفتار گذشته‌ را در پیش گیرند و سال‌هاست که این مسیر را برنامه ریزی می‌کنند. من معتقدم که ایرانی‌ها تاسیسات مخفی دارند و ما بسادگی نمی‌توانیم متوجه این موضوع شویم. ایرانی‌ها تا چندی دیگر در تهران خود را مصون از گناه نشان می دهند. آن‌ها در تهران می‌خواهند خود را مبرا از گناه نشان دهند. ایرانی‌هامی‌خواهند آژانس بگوید که نتوانستیم مواد هسته‌ای با کاربرد نظامی پیدا کنیم.»

جان بولتون در خاتمه مدعی شد که ایران تنها می‌خواهد تحریم‌هایش رفع شده و وضعیت اقتصادی‌اش عادی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها به شما چه ربطی دارد که ما تاسیات هسته ای داریم یا نداریم. شما باید برنامه های هسته ای جنایتکاران خودتان را ببندید و به کشورهای دگر کاری نداشته باشید. راست می گویید لوی جنایتهای رژیم دست نشانده خوداتان عربستان کودک کش را بگیرید. مر
بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل کودک کش
مرگ بر منافق
مرگ بر آمریکا
ج س
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها قصد دارند با این حرفها ، زمینه جاسوسیهای گسترده‌ای را فراهم کنند
خدا بداد امنیت کشور برسد
ترانه
اگر حتی به احتمال یک درصد ، تاسیسات مخفی هم داشته باشیم، شما را سنه نه؟؟!؟
شما چکاره ای که باید درهر سوراخی ، سرک بکشی؟؟؟؟؟
همین که اجازه دادیم در مراکز هسته ای ایران اسلامی دوربین نصب کنید ، باید کلاهتان را بیندازید بالا!
می خواهی بگی خیلی بلدی، اگه می تونی تاسیسات مخفی اسراییل را رصد کن.....