چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۹

پاداش يك ميليارد ريالي به يك مدير بازرسي

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 174976

مديرعامل يكي از شركت هاي خودروسازي مبلغ ۱۰۰ ميليون تومان بابت پاداش به مدير بازرسي آن شركت پرداخت كرده است.

به گزارش جهان چندي پيش پرسنل اين شركت خودروساز كه گفته مي شود در بخش هاي متعددي به جريان انحرافي وابسته است ، طي نامه اي سرگشاده نسبت به اقدامات مديرعامل به وي‍ژه انتصابات فاميلي و سواستفاده هاي مالي آنان اعتراض كرده بودند.

همچنين گفته مي شود كه مدير بازرسي اين شركت به صورت گسترده عليه مخالفين مديرعامل و جريان انحرافي پرونده سازي نموده است.

در حالي چنين رقم بي سابقه اي به اين مديربازرسي، تحت عنوان پاداش پرداخت شده است كه مشتريان اين شركت خودروسازي از قيمت بالاي خودروهاي آن كه به هيچ وجه متناسب با كيفيت آن نيست گلايه مند هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
متاسفانه بازرسي در بسياري از ادارات و كارخانجات بجاي ارتقاء فرهنگ مشتري مداري با180 درجه چرخش به ابزاري در دست مديران براي تهديد مشتريان و كاركنان تبديل شده اند.
Iran, Islamic Republic of
نماینده های مجلس هم برای خودشون 100 میلیون تصویب کردند و گرفتند. یادتون رفته؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام به دوستان جهان
اصولاً ، ساختار صنعت خودرو کشور به صورت یک پکیج باید مورد بررسی قرار گیرد و فقط گیر دادن به حقوق و مزایای مدیران ، فقط یک سرو صدای رسانه ای است وبس. اگر بفرمائید موضوع را برایتان کاملاً تشریح می نمایم.
Latvia
ديشب خبر جالبي از تلويزيون مبني بر بركناري وزير بي ادب ژاپني به صرف دست ندادن به فرد ديگر پخش شد. اگر سري به شركت ايران خودرو بزنيد و ببينيد كه كارگران و كارمندان براي يك ملاقات ساده حضوري با مديران روزها و ماهها معطل و بعد بشدت توسط برخي مديران و روسا تحقير مي شوند مي توانيد مقايسه خوبي بين دلايل عقب ماندگي ايران و پيشرفت ژاپن داشته باشيد!
Iran, Islamic Republic of
اين آقاي مدير بازرسي با 3 خودروي ماكسيما ، مگان و زانتيا تردد مي كند. معلوم نيست در دولت دهم كه وزرا مجبورند با خودروي پژو تردد كنند، چطور نزديكان به جريان انحرافي مي توانند پاداش هاي 100 ميليوني گرفته و با خودروهاي لوكس تردد كنند؟ فقط قيمت خودروهاي زير پاي اين مدير ساده بازرسي100 ميليون تومان مي باشد(ماكسيما 40 تومان،مگان 30 تومان،زانتيا 30 تومان).آيا به دور از انصاف نيست كه كارگران اين كارخانه براي ازدواج به دنبال 1 ميليون تومان وام هستند، آنگاه فقط يك مدير ساده بازرسي 100 ميليون تومان پاداش مي گيرد و 100 ميليون هم ماشين سوار مي شود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اين آقاي مدير بازرسي فضاي رعب و وحشت در شركت به وجود آورده و كسي حق اعتراض به سواستفاده هاي مديرعامل و اقوامش و همچنين جريان انحرافي را در شركت ندارد. فضاي كاملا خفقان در اين گروه خودروسازي ايجاد شده.تو را به خدا به داد پرسنل برسيد.
همنطور كه در خبر اشاره شده اين مدير بازرسي محترم كه ارتباطات خوبي نيز با بخشهايي از دستگاه قضايي دارد به بي رحمانه ترين و غير انساني ترين روشها مخالفين ومنتقدين را لجن مال كرده وعملا همه بچه هاي ارزشي واصول گرا را از اين گروه خودرو سازي فراري دادند البته اينها با همكاري حراست اين مجموعه انجام مي گيرد كه تبديل به محل تجمع بازنشستگان طرد شده برخي وزارت خانه ها شده وبراي خود در نقاب اصول گرايي سلطنتي را انداخته اند.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
وقتی کسی نیست تا بپرسد این ماشینهای سمند و سورن بی کیفیت که هر قطعه ای از آن در رده های استاندارد D و E کشورهای چین و هند و ... می باشد چگونه اسمبل می شوند و بالای شانزده میلیون تومان به این مردم بیچاره بدون حق انتخاب ماشین بهتر، می دهند. یکصد میلیون تومان که واقعاً کم می باشد.
Latvia
سلام ، من از كاركنان ايران خودرو هستم و اين موضوع اصلا ارتباطي با شركت ايران خودرو نداره .