جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

پارادوکس هسته‌ای رژیم صهیونیستی!

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 419578
رژیم صهیونیستی با هدف آغاز مذاکرات صلح با کشورهای عربی برای اولین بار در ۲۰ سال گذشته در اقدامی تبلیغاتی در کنفرانس عدم تکثیر سلاح هسته ای در سازمان ملل شرکت می کند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز خبرداد؛ یک مقام ارشد رژیم اسرائیل از شرکت این رژیم به عنوان عضو ناظر در کنفرانس عدم تکثیر سلاح های اتمی در سازمان ملل خبر داد.

بنا بر این گزارش، این اولین بار در ۲۰ سال گذشته است که رژیم اسرائیل در این نشست شرکت می کند.

در حالیکه این رژیم تنها دارنده سلاح هسته ای در منطقه است ، این مقام صهیونیست که نامش فاش نشده است در اظهاراتی نمایشی و تبلیغاتی گفت: ما فکر می کینم که وقت آن است که تمامی کشورهای میانه رو منطقه دور هم بنشینند و درباره مشکلاتی که همه با آن در منطقه مواجه هستند به گفتگو بپردازند.

وی در ادعایی کاملا تبلیغاتی شرکت رژیم صهیونیستی به عنوان ناظر در کنفرانس روز دوشنبه را نشان دهنده حسن نیت این رژیم برای حل مشکلات منطقه خواند.

این ادعا در حالی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی در پشت پرده اکثر مشکلات منطقه از جمله ایجاد پدیده تروریستی داعش قرار دارد.

در این گزارش آمده است رژیم صهیونیستی که از پیوستن به NPT طفره رفته شرکت در کنفرانس مذکور را با هدف آغاز مذاکرات صلح با اعراب انجام می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *