جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

لاریجانی:در روز قدس عزای عموم اعلام شود

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 371670
رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد تا در حمایت از مردم مظلوم غزه روز قدس روز عزای عمومی اعلام شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در پایان نشست تروئیکای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و دیگر اعضا در مورد وضعیت فلسطین و تهاجم علیه غزه، علی لاریجانی رئیس مجلس پیشنهادات روسای کشورهای اسلامی را برای کاهش آلام مردم غزه و کمک به آنها بررسی کرد.

پس از پذیرش پیشنهاداتی همچون ارسال دارو و کمکهای انساندوستانه از طریق کشور مصر به غزه با کمک رئیس پارلمان فلسطین و پذیرای مجروحان غزه در کشورهای اسلامی از طریق فرستادن هواپیما به مصر برای انتقال مجروحان رئیس پارلمان ترکیه پیشنهاد داد که برای فجایع اتفاق افتاده در غزه چند روز عزای عمومی در کشورها داشته باشند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیشنهاد رئیس پارلمان ترکیه گفت من فکر می‌کنم غزه بیش از عزای عمومی نیاز به سلاح برای دفاع دارد.

پس از قرائت قطعنامه پایانی نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در مورد وضعیت فلسطین و تهاجم علیه غزه علی لاریجانی رئیس مجلس پیشنهاد داد که روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس به عنوان عزای عمومی اعلام شود که این پیشنهاد مورد قبول کشورهای اسلامی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
Iran, Islamic Republic of
اينم از اون طرحهاستا!
روز قدس كه در حمايت از فلسطينيها قرار داده شده حالا بيايم براي حمايت همون روزو بگيم عزاي عمومي؟
بعد اصلا مگه با عزاي عمومي اعلام كردن ميشه از فلسطين حمايت كرد آخه؟!