چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۹
۷۶
واکنش چند چهره اصولگرا به تشکیل حزب مشارکت ۲

فروزنده: کسانی که عملگی استکبار را در فتنه ۸۸ کردند، لیاقت فعالیت سیاسی در ایران را ندارند

کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در بررسی صلاحیت‌ها دقت به خرج دهد
شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 441276
افرادی که در جریان فتنه سال ۸۸ به اقدام علیه انقلاب اسلامی دست زدند، تا زمانی که توبه نکنند و ثابت نشود که از مسیر گذشته خود پشیمان شده اند حق هیچ گونه فعالیت سیاسی ندارند. وزارت کشور باید با دقت بسیار از ورود افرادی که در گذشته برای کشور هزینه داشته اند، پیشگیری کند.
فروزنده: کسانی که عملگی استکبار را در فتنه ۸۸ کردند، لیاقت فعالیت سیاسی در ایران را ندارند
گروه سیاست جهان نيوز ـ نفیسه رحمانی: واکنش ها به تاسیس و آغاز فعالیت حزب اتحاد ملت ایران، کاملا مرزبندی شده بود! چنان که اصلاح طلبان به یکباره و یکپارچه، بدون پذیرفتن هیچ انتقادی، این اتحاد را پشتیبانی می کنند و از سوی دیگر اصولگرایان از آن انتقاد می کنند و آن را غیرقانونی می خوانند و حتی خواهان برخورد با آن هستند.

این چنین است که نظرسنجی از فعالان هر سوی این دو جریان، نیاز به فضایی کاملا متفاوت دارد. در میان اصولگرایان باید از اصل وجاهت قانونی اتحاد ملت سوال کرد و در میان اصلاح طلبان از دلیل تاسیس چنین حزبی در فضای فعلی.

در همین راستا سراغ برخی از فعالان جریان اصولگرایی در مجلس و رسانه ها رفتیم و نظرشان در این باره را جویا شدیم. سوال مشترک ما از تمامی این افراد، ارزیابی وجاهت قانونی حزب اتحاد ملت
فروزنده: وزارت کشور باید با دقت بسیار از ورود افرادی که در گذشته برای کشور هزینه داشته اند، پیشگیری کند
و قرابت خاص کادر مدیریتی آن با کادر مدیریتی حزب مشارکت است. سوال دیگر درباره نقش وزارت کشور در جریان صدور این مجوز است. پاسخ ها را در ادامه می خوانید.


لطفالله فروزنده: در جریان برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت و نقش آفرینی اعضای منحله مشارکت در این حزب باید به این نکته اشاره کنم که اصولا براساس قانون احزاب جمهوری اسلامی ایران، کسانی حق دارند حزب تشکیل دهند و فعالیت سیاسی داشته باشند که کاملا به نظام باور داشته باشند.

افرادی که در جریان فتنه سال ۸۸ به اقدام علیه انقلاب اسلامی دست زدند، تا زمانی که توبه نکنند و ثابت نشود که از مسیر گذشته خود پشیمان شده اند حق هیچ گونه فعالیت سیاسی ندارند. وزارت کشور باید با دقت بسیار از ورود افرادی که در گذشته برای کشور هزینه داشته اند، پیشگیری کند. وزارت کشور موظف است که صلاحیت افراد را در این راستا مورد بررسی قرار دهد و پس از تایید به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ارائه دهد تا بررسی های لازم توسط کمیسیون ماده ۱۰ احزاب صورت گیرد. عناصری که این حزب را تشکیل می دهند، سوابق
کوثری: انحلال حزبی مانند مشارکت فقط برای عنوان و اسم آن نبوده، بلکه افراد آن ها که در فتنه دست داشتند و ثابت هم شده است، نباید اجازه فعالیت سیاسی داشته باشند
خوب و روشنی ندارند و اکثر آن ها جزو فعالان فتنه سال ۸۸ بوده اند و در صحنه های مختلف نیز نگاهشان دگراندیش بوده و نسبت به قانون اساسی و انقلاب فعالیت منفی داشته اند و جای تعجب دارد که وزارت کشور به چه دلیل با وجود این افراد مجوز تشکیل حزب به آن ها داده است.

وزارت کشور باید به هرکسی که به چارچوب های نظام اعتقاد دارد حق فعالیت سیاسی بدهد و از ورود افرادی که با عملگی استکبار در فتنه ۸۸ اثبات کردند لیاقت فعالیت سیاسی در ایران را ندارند خودداری کند.

از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب که یک کمیسیون فراقوه ای است، این توقع را داریم که دقت لازم را در بررسی صلاحیت این افراد داشته باشند. اگر مجوزی به این افراد داده شود، مجوز آن ها وجاهت قانونی ندارد و طبیعتا دادستان کل و دیوان عدالت می توانند وارد شوند و در این خصوص بررسی های لازم را انجام دهند.


اسماعیل کوثری: انحلال حزبی مانند مشارکت فقط برای عنوان و اسم آن نبوده، بلکه افراد آن ها که در فتنه دست داشتند و ثابت هم شده است، نباید اجازه فعالیت سیاسی داشته باشند. تشکیل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی یکی از کارهای خلاف قانون است. قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی به ویژه وزارت
حیدرپور: اگر کسانی بخواهند روش جبهه منحله مشارکت را ادامه دهند، قطعا موجب نگرانی مجلس و ملت خواهد شد
اطلاعات باید با این تشکیلات برخورد کنند و جلوی تشکیلات سیاسیشان را بگیرند.


عوض حیدرپور: در مورد اعطای مجوز وزارت کشور به حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که همسو با جبهه منحله مشارکت است، باید گفت جبهه منحله مشارکت در دورانی که به صورت قانونی فعالیت می کرد، اقدامات و رفتار هایی از خود نشان داد که موجب نگرانی و دغدغه مردم و مسئولان شده بود، حالا اگر کسانی بخواهند روش جبهه منحله مشارکت را ادامه دهند، قطعا موجب نگرانی مجلس و ملت خواهد شد.

وزارت کشور برای صدور مجوز به احزاب و تشکل ها باید حساس باشد و دقت های لازم را انجام دهد. یکی از شاخصه های برقراری امنیت و حفاظت از امنیت ملی کشور، اقدامات گروه ها و تشکل هایی هستند که می خواهند فعالیت سیاسی کنند.

این گروه ها و تشکل ها باید در چارچوب قانون اساسی کشور و همراه با سیاست های کلی نظام در زمینه های مختلف از جمله امنیت ملی اقدام کنند. اعطای مجوز به احزابی که همسو با جبهه منحله مشارکت هستند و می خواهند برخلاف چارچوب های قانون اساسی و سیاست های
جوکار: اگر قرار باشد حزبی با عنوانی دیگر اما با اهداف همان حزب منحله مجوز بگیرد و فعالیت کند، قطعا وجاهت قانونی ندارد
کلی نظام مواضع خود را اتخاذ کنند و اقداماتی را انجام دهند، امنیت ملی کشور را به مخاطره می اندازد.


محمدصالح جوکار: درباره تشکیل حزب جدیدی تحت عنوان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که مهره های کلیدی حزب منحله مشارکت در آن فعالیت می کنند و از آن به عنوان بدل این حزب منحله یاد می شود، باید گفت که گروه ها، تشکل ها و افراد بسیاری در صف اخذ مجوز فعالیت حزبی در وزارت کشور منتظر هستند، اما متاسفانه وزارت کشور بدون رعایت نوبت و خارج از ضوابط قانونی دست به صدور مجوز برای این حزب زده است.

ما باید از وزارت کشور سوال کنیم که چرا دست به چنین اقدامی زده است و اولویت های کار را زیرپا گذاشته و راه را برای ورود مهره هایی که در فتنه دست داشته اند باز گذاشته است. مجلس قطعا در برابر این اقدام واکنش نشان خواهد داد تا روشن شود در لایه های پنهان وزارت کشور چه می گذرد.

اگر قرار باشد حزبی توسط قوه قضائیه و دستگاه حقوقی کشور از فعالیت منع شود و سپس در قالب یک حزب جدید با عنوانی دیگر اما با اهداف همان حزب منحله مجوز بگیرد و فعالیت کند، قطعا وجاهت قانونی ندارد.
منبع: هفته نامه پنجره
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Hossein
هيچکس با اين نکته که خائنين به کشور حق کار سياسي ندارند مخالف نيست ولي يه نکته مهم وجود داره. اونم اينکه مرجع خائن شناسي کيه؟ آيا جناح اصولگرا چون در مراجع تصميم گيري قدرت داره اين حق را داره که با خائن دانستن هر کس که از او خوشش نمي آيد، حريف را از صحنه خارج کنه؟!
محسن
این ها که از نمایندگان مجلس هستند و قطعا حق اظهار نظر دارند بحث خوشش نمیاد میاد نیست وقتی یک حزبی ازخودش عملکردی بدی داشته و دوباره باهمون افکار و همون مسیر دوباره راه افتاده آیا نباید درمودش حرفی زد؟؟نباید نظری داد؟؟حالا اگر این بنده خداها حرفی نزنن شماها آروم میگیرید؟!
بنده خدا ، اینجاست که با بصیرت ها جلو میان و قضیه رو میفهمن...بعدشم حریف چیه؟؟؟اینا مشی حزب مشارکت رو دارند!حزب مشارکت حریف اصول گرایان بوده؟؟واقعا متاسفم که فتنه گران رو در ردیف حریف قرار میدید
Hossein
من فتنه گران را در رديف حريف قرار ندادم، اتفاقا بر عکس گفتم. من ميگم اين احتمال وجود دارد که اصولگرايان هر کس را که باهاش مخالفن در رديف فتنه گران قرار بدن و بعد هم با همين استدلال حذفش کنن. سوال من اين بود که قاضي کيه؟ اگه خود اصولگرايان قاضي باشن،‌مطمئنا همين که من گفتم پيش مياد.
Iran, Islamic Republic of
بحث مخالفت نیست اتفاقا حضور اصلاح طلب ها باعث شور و شوق انتخاباتی می شود ولی شما برو اعضای این حزب را نگاه کن ببین چه کسانی هستند
Iran, Islamic Republic of
اين آقا بهتره با دليل بياد جواب احمدي مقدم رو اگه ميتونه بده بعد بياد از فتنه و ديگران حرف بزنه
احسنت
کسانی که در فتنه 88 نقش آفرینی کردند و ساکتین فتنه خائن هستند و در خیانت آنها شک نکنید .
رامـــــــــــــین
Iran, Islamic Republic of
مرجع خائن شناسی همان قانون هست و کسانی که در فتنه سال1388 محکومیت کیفری داشته اند بر اساس ماده23قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 از حقوق اجتماعی که شامل عضویت در احزاب،گروهها و دستجات سیاسی یا اجتماعی هم میشود تا تاریخ مندرج در دادنامه کیفری محروم میگردند.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
یکی از معیارهای مهم قانون است
قانون هم ملاک فعالیت حزب را حفظ امنیت ملی و وحدت ملی می داند
آیا کسی هست بگوید ۸۸ امنیت به خطر نیفتاد
ملاک و معیار دوم ولی فقیه است آیا رهبری بارها اینها را فتنه گر ننامید
پس چرا مجوز دادند به اینها ?!
فتنه ی 88 بهترین ملاک تشخیص خائنین است ربطی به اصولگرایی ندارد وطن فروش باید زندان باشد نه حزب تشکیل دهد
دوباره ترس برتون داشت چرا شما اینقدر از اصلاح طلبان می ترسید اگر عرضه دارید رقابت سالم کنید نه با شارلا تان بازی انها را بخواهید از صحنه خارج کنید
Iran, Islamic Republic of
علت نگرانی ما از بازگشت اصلاح طلبان تندرو این است که آشوبگرند مثل تیر 78 و فتنه 88 . شارلاتان بازی هم کار کسانی است که بر مبنای یک دروغ تقلب مملکت را 8 ماه در آتش و خون سوزاندند
فتنه را رییس جمهور محبوبتان درست کرد نه اصلاح طلبان
فتنه 88 فتنه اکبر بود .
فتنه 88 فتنه محمود بود
آیا محمود تهمت دروغ تقلب به نظام زد یا اکبر ؟!
چه کسی در تلویزیون جلوی 60 میلیون نفر به هاشمی و ناطق نسبت دزدی داد ؟؟؟
مگه دزد نبودند البته گفت بچه هاشون چیکار می کنند که بعدا متوجه شدیم اختلاس می کنند البته به استوانه ها چیزی نگفت ولی چه کنیم که بچه های استوانه ها خط قرمز استوانه هاست.
دکتر احمدی نژاد فقط یک سوال مطرح کرد که فرزندان این دو نفر در مملکت چیکار میکنند و فعلا"هم که صحبت های ایشان در مورد فرزند هاشمی درست از آب درآمد و مفاسد مهدی هاشمی برای همگان آشکار شد .
Iran, Islamic Republic of
تهمت نبود دیدی که م.ه جان دستش رو شد وبقیه هم انشاءالله رومیشه .یامغرضی یا خواب.
بهتر بری فیلم جشن همایش خرداد 88تون رو ببینی و اونوقت بیای اظهار نظر کنی. دختر ه.ش و اون خ ... شروع کننده بازی کثیف بودن.
دکتر احمدی نژاد انتخابات رو برده بود و شخص برنده هیچ وقت زیر میز بازی نمیزند بلکه بازنده ای که تحمل باخت رو نداره زیر میز بازی میزند و فتنه درست میکند .
Iran, Islamic Republic of
اين زير ميز رو كي گذاشت تو دهنت بچه جوووون
Iran, Islamic Republic of
اربابهای شما اون وراب که هرموقع میخواهند ترمز شما رابکشند از میزشون دم میزنند وشما هم بلافاصله به تمجید می پردازید تا همان زیر میز بمانید و اوخ نشید.
Iran, Islamic Republic of
محمود دست فتنه گران رو کرد .بیدار نشود هر انکه خودرا به خواب زده.
اصولگراها اقتدار طلب هستند و همواره به دنبال فرصتی برای حذف رقیب سیاسی خود
ما که در سال 88 دیدیم که اصلاح طلبان با زور میخواستن عدد 13 را بزرگتر از 24 نشان دهند و رقیب رو حذف کنند .
Iran, Islamic Republic of
برنده چه نیازی به حذف دارد متفکر؟
محمد حسین
اولا احمدی نژاد گفت شما که میگی قانون گرایی، خانم شما اینجوری مدرکشو گرفت بالا ملت دیدن گفت فرزندان اقای هاشمی -به اتهام یکیشون رسیدگی شد محکوم شد تا برسه به بقیه
دوما شما نبودین میگفتین تقلب شده اگه تقلب شده بود چرا 40 هزار نماینده اقای موسوی سر صندوقها با امضای فرمهای وزارت کشور تایید کردن نتیجه انتخاباتو اگر بعدا نتایج دستکاری شده خب وزارت کشور ریز نتایج رو به تفکیک هر شهر اعلام کرد هر نماینده ای که میبینه دستکاری شده اعلام کنه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
پسره خوب اینها افتاب را میبینند ورودرروی شما اصرا میکنند که الان شبه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
شما یا سرت زیر برفه .یا خودت را زدی به کوچه علی چپ یاخیلی کم سن وسالی ودیربیدار شدی.فتنه قبل از 78شروع شد واوج ان به کمک دوستان شما در88بود.
امثال شما را میشود با یک اب نبات چوبی سرگرم کردونیازی به هزینه های دشمن نیست.
یا اینکه ادم بی منطق ولجبازی هستید.
کی هم داره از رقابت سالم حرف می زنه. انگار الان سال 87 هست و هنوز 88 نرسیده.

مملکت رو سر انتخابات به آتش کشیدید حرف از رقابت سالم میزنید؟
رو که نیست...
Iran, Islamic Republic of
ما از اصلاح طلب ها نمیترسیم ولی جلو افرادی که قصد زدن ضربه به نظام را دارند می گیریم حالا چه اصلاح طلب چه اصولگرا
اگر مجلس بدست اصلاح طلبان بیفتد باید با فناوری هسته ای و موشکهای بالستیک و پرتاب ماهواره به فضا و جزایر سه گانه ایرانی خداحافظی کنیم پس ترس ما از دست دادن منافع ملی است نه خود اصلاح طلبان !
Iran, Islamic Republic of
50 % سهم ايران از درياي خز در دوره احمدي شده چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای 50 درصد محض اطلاع شما شوروی 25 سال پیش پاشید کشور های دیگه ای هم غیر از ما و روسیه از این دریا سهمی دارن چه جوری حساب کردی 50 درصدو
Iran, Islamic Republic of
حساب كردن نميخواد فهميدن ميخواد و يه ذره سواد همين كه شما.....
ابوذر
میفهمی یا نه؟؟؟؟
50 درصد مال دوره ای بود که ایران و شوروی دو کشور بودند نه این همه کشور اطراف خزر
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز من دلم براي شما ميسوزه
فكر مبكنبد زحمت ميكشيد خبر ميذاريد مخاطبينت متوجه ميشن خبر چيه
ميفهمن وتحليل دارند به نظرت مثل همين اقا ابوذر ...
ياد مسابقه ثانيه ها افتادم
از طرف پرسيد مجلس قاجار توسط چه كسي بسته شد طرف گفت شوراي نگهبان ....
اينقدر پرت بود كه مدتها شد سوژه 20:30 نجف زاده و شبكه هاي اجتماعي
Iran, Islamic Republic of
داستان تقسیم خزر به زمان خاتمی بر میگرده یادتون نیست رفت تو اجلاس خزر بقیه کشورها محلش نذاشتن اونم قهر کرد اومد بیرون، اونام انگار نه انگار ادامه دادن
علی
آقای ابوذر خان اگر پدر تو با یکی شریک باشد اگر طرف بمیرد سهم بین پدر شما و بچه های طرف به نسبت تقسیم میشود یا بین دو شریک و بچه ها از مال اون یک نفر سهم میبرند. یک حرفی بزنید که پایه داشته بیاشد. اگر باز یکی از این کشورها تجزیه بشه باز با نظر شما باید از سهم ایران کم بشه و بره به اون کشور چرا حرف خنده دار میزنید.
عمار
Iran, Islamic Republic of
اگر معنی شارلاتان راخوب درک نکردی یک نگاهی به عصیانگران بی منطق بازنده انتخابات 88بکن معنی اش برایت تداعی میشود.
اگر ما برنده نشدیم بریزید به خیابان .بازشماری راقبول نداریم .قانون راقبول نداریم.11از 24بزرگتر است.
چقدر شما اصلاحاتیها بی منطق ،فحاش ،کم ظرفیت هستید.
همیشه از خائن باید ترسید
محمد
Iran, Islamic Republic of
باز هم احزاب افساد طلب

باز هم ماله کشی استکبار
ظاهرادكان فتنه هنوز باز است و دارند از اين دكان كاسبي مي كنند. با تفسير شما همه كساني كه به شما راي نمي دهند فتنه گر هستند!!!!!!! ا
مردم در انتخابات اتي تودهني سختي مجددا به شما ها خواهند زد.
کسانی که در سال 88 با تهمت دروغ تقلب کشور رو به آشوب کشیدند و امنیت ملی رو تهدید کردند و زمینه تشدید تحریمها را فراهم کردند تایید صلاحیت نخواهند شد و اصلاح طلبان فتنه گر تو دهنی محکمی از مردم خواهند خورد انشاءالله .
Iran, Islamic Republic of
حزب مشارکت و سازمان مجاهدین غیر قانونی هستند و افراد آنها مشکل دارند و ممنعیت فعالیت دارند
البته کسانی که به کشور خیانت کردند مثل احمدی نژاد ومنافقین را باید دادگاهی کرد ودیگر درکارها نگمارد !
اول از همه سران فتنه و رئیس دولت اصلاحات باید به جرم خیانت و وطن فروشی در سال 88 محاکمه و مجازات شوند .
یاسر
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد دکتر احمدی نژاد خار چشم همه بدخواهان نظام شده چه افساد طلب چه اسراییل چه سایر استکبار .واین حقانیت راه ایشان را اثبات میکند.
اینقدر سایه دکتر بر سرشان سنگینی میکند که حتی حقیقت فتنه راهم علیرغم اظهر من الشمس بودن ان (اعتراف دستگیر شدگان و.....اجانب)کتمان میکنند ودین ودنیا واخرت خود را به دنیای یک مشت ادم خائن وطن فروش میفروشند .وگناهان ریز ودرشت دکتر را میشورند.واین از الطاف خداست.
اینها خیانت خودشون را ثابت کردند و مجال دوباره داده برای بازگشت به فضای سیاسی چنین اشخاصی که خباثت آشکار دارند خلاف عقل مسلم هست.
صابری
مجلس ششم و بسط نشینی که به سبک نیاکان به سفارت انگلیس پناه برده شون انجام دادند کافی بود تا چنین اتفاقی در هر کشوری ک رخ داده باشه اینها برای همیشه از حقوق سیاسی و بلکه اجتماعی خودشون محروم بشند، به خدا رعفت اسلامی هم حدی داره، مسئولید فردای قیامت
جعفر
یک پیشنهاد ،بگذارید اینها بیان به میدون ولی شما علیه شون افشاگری کنید ،مردم قضاوت میکنند.
اگر ریگی به کفشتون نیست ومردم رو فهیم میدونید
آزموده را آزمودن خطاست و خیانت و وطن فروشی اصلاح طلبان در مجلس ششم برای همگان آشکار شده است .
میزان رای ملت است
صد البته
و همین ملت 98درصدشون رای دادن به قانون اساسی ونظام ودر تمام انتخابات ها راهپیمایی ها دوباره اونو تایید کردن ومیکنن ودر این نظام شورای نگهبان تصمیم میگیرد چه کسی تایید شود یا نشود
رای به قانون اساسی 35 سال پیش انجام شده قانون اساسی وحی نیست !
عمار
Iran, Islamic Republic of
برادراینها هرجا به نفع شان باشد قانون وملت خوب است هرجابه ضرشان باشد میزنند زیر همه چیز .نه قانون ونه رای ملت را قبول ندارند.فقط استفاده ابزاری میکنند.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
خلط مبحث نکنید مثل اینکه ما بدانیم طرف دزد است وبگوییم نیروی انتظامی اورا رها کند تا صاحب خانه ها خودشان درمورد دزد بودنش قضاوت کنند .خائن را به معرض رای نمیگذارند .افراد خادم هستند که باید به رای گذاشته شوند.
بیخود خودتون رو خسته نکنید اعتدال و اصلاحات پیروز انتخابات بعد خواهند بود و تندروها شکست سختی می خورند
شتر در خواب بیند پنبه دانه ! و البته تندرو و افراطی فتنه گران سال 88 هستند .
Iran, Islamic Republic of
يك پاي فتنه كسي بود كه مردم راخس و خاشاك خواندو ميليارد هاتومان به همين اقايان نمايده پول دادتاازاوهمايت كنند
مردم را خس و خاشاک نخواند بلکه عناصر فتنه گر و وطن فروش که آراء اکثریت را نادیده گرفتن و کشور را به آشوب کشیدند و سطل زباله آتش زدند و به عزاداران حسینی بی حرمتی کردند را بجا خس و خاشاک خواند .
حمایت !!
برو دیکته تمرین کن!!!!!!
این طرفداران اصلاحات همه بیسواد هستند !
توفیقی
ظاهرا کم کم شرایط برای ایجاد فتنه دهه چهارم انقلاب در حال شکل گیری است
دانشگاه آزاد سازمان مرکزی بازنشستگان را حقوق بیش از حد می دهد و از طرفی کارگران را که چندین سال است کار می کنند بدون بیمه نگهداشته است .
واقعا این است مردانگی خانواده هاشمی رفسنجانی!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تو كه كارگري برات فرقي نداره كجا كار كني برو يه جايي كه هم حقوق زياد بدن بهت و هم بيمه ات كنند
Iran, Islamic Republic of
شک نداشته باشید که مشارکتی‌ها و افساد طلبها برای فتنه گری دوباره برنامه‌ها دارند
اصولگرایان خودشان را مساوی نظام میدانند و با این افکار در مورد افراد و جریانات دیگر حرف میزنند . بخاطر همین دوست ندارند رقیبی داشته باشند و به طریق ممکن از نهادهای حاکمیتی برای بدر کردن رقبا استفاده میکنند مثلا با تیغ نظارت استصوابی و رد صلاحیت رقبا پیروز انتخابات میشوند.
فتنه دانشگاه آزاد از همه فتنه ها بدتر است .
راه اندازی کمپ تبلیغاتی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس در دانشگاه آزاد پرند .
این گروه تلاش دارند به استخدام اساتید فتنه گر مانند عباس میرزا ابوطالبی از فتنه گران 88 و آقای دکتر تابش خواهر زاده رییس جمهوری گذشته کشور یعنی محمد رضا خاتمی .
دکتر محمد قمی رییس دانشگاه آزاد پرند با گروه فتنه گران تلاش دارند رییس خود محس قمی به عنوان رییس خبرگان رهبری معرفی شود و از طرفی به خانه ها مجتهدین رفت و آمد می کنند
تا آینده رهبری کشور به دست فتنه گران بیافتد .
مریم
Iran, Islamic Republic of
مملکت برای شما تا حالا چه گلی بر سر مردم زده اید .ههر چه پست و مقام است ارزانی شما .تا ببنید تاریخ در مورد شما چه قضاوت خواهد کرد
علی
علامت حزب هم پیامهای معنی دار و تهدیدکننده ای برای دارد
پرنده ای با بال 3پر نماد موج سوم دموکراسی ساموئل هانتینگتون تئورسین براندازی کشورهای ضدآمریکا
United States
كسايي كه عملگي روسيه را كردند چه؟!!!!! البته منظورم اصلا
اصولگراها و احمدي نژادي ها نيست ها !!!!!!!
الان که هروز ظریف و روحانی ور دل پوتینن!