جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۴

ناگفته‌های رنجبران/ غصه‌دار شدن روحانی به خاطر ناراحتی آقا

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 372679
روحانی اشاره‌ای به یکشنبه سیاه مجلس کرد و گفت: خیلی ناراحت بودم بویژه از این ناراحت بودم که می‌دانستم حضرت آقا از این ماجرا بسیار ناراحتند.
ناگفته‌های رنجبران/ غصه‌دار شدن روحانی به خاطر ناراحتی آقا
به گزارش جهان به نقل از همشهری جوان، محمد حسین رنجبران در یادداشتی نوشت: آن روزی که درجمعه ای در بهمن ۹۱ عازم مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درنیاوران بودیم تا با رییس وقت آن نخستین برنامه شناسنامه را که هنوز هم نامی برای آن انتخاب نکرده بودیم ضبط کنیم شاید فکرش را هم نمی کردیم که حدود پنج ماه بعد کسی که مقابل ما نشسته است برنده انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ خواهد بود شاید خود دکتر حسن روحانی هم خیلی جدی به این موضوع نمی نگریست وقتی پرسیدم :"انشاالله شما را عرصه خواهیم دید؟" پاسخی داد که هم از علاقمندی اش می گفت و هم از نگرانی اش:" کارخیلی سختی است هرکسی دراین مقطع وارد کارشود کاری سخت تر از سخت پیش رو خواهد داشت ..."

چیزی که برایم جالب بود تاکید دکتر روحانی بر حرکتش در مسیر ولایت بود. چند بار گفت: "من سعی کرده ام همیشه گوش به فرمان ایشان باشم و لحظه ای از مسیری که می گویند و نشان می دهند دورنیافتم ..."

از یکشنبه سیاه مجلس در خصوص استیضاح وزیر کار و ماجراهای تلخ آن روز خیلی نمی‌گذشت، دکتر روحانی اشاره ای کرد به آن روز و گفت: "خیلی ناراحت بودم بویژه از این ناراحت بودم که می‌دانستم حضرت آقا از این ماجرا بسیار ناراحتند راحت بگویم خیلی غصه دار بودم در همین حال یکی از دوستان وارد اتاق من شد با چهره ای تقریبا خندان، رادیو مجلس هم روشن بود، گفت.."شما چرا اینقدر ناراحتی ، شما که باید خوشحال باشی؟! "هم ناراحت شدم هم عصبانی."

دکتر روحانی که با بیان این خاطره گویی عصبانیتش بازگشته بود و صورتش سرخ شده بود ادامه داد :" با صدایی بلند گفتم برای چه باید خوشحال باشم درحالی که می دانم آقا ناراحتند این چه حرفی است."

از روزی که دکتر روحانی برصندلی ریاست جمهوری نشست دعا کرده ام اینگونه توصیف می کرد بماند چون در میان اسلافش بودند کسانی که خاطراتی رنگی تر ازاین می گفتند اما وقتی براین صندلی پر رمز و راز نشستند رفتارشان هم پررمز و رازشد و ...

-اواخر سال ۹۱ رفتیم سراغ برادرآیت الله هاشمی رفسنجانی، محمد آقای هاشمی بنده خدا سریع وقت گذاشت و حرف های شنیدنی هم زد اما یک اشکال فنی که شاید باورنکردنی هم بود کاردست مان داد ، دوربین اصلی ضبط کننده صحبت های او که دیجیتال هم بود هرچه تلاش کردیم حافظه اش بازنشد که نشد بیش از دوماه با بهترین متخصصان ، عجیب بود زنگ زدم عذرخواهی و درخواست وقتی دوباره کردم با توجه به صدا و سیمایی بودنش این موضوع خیلی برایش عجیب و غریب نبود گفت فعلا درگیردرمانم هستم و دوا و دکتروقت می گذارم اما برغم چند بارتماس دیگرجوابی نیامد ... خیلی افسوس خوردم گفتگوی نابی شده بود.

-و این آخرین ناگفته را سربسته می گویم :" بزرگوارانی که قبول می‌کنند مقابل دوربین شناسنامه بنشینند ابتدا همه محاسبات خود را انجام دهند ، اطرافیان موثر خود را راضی کنند و واقعا تصمیم بگیرند و بنشینند و سخن بگویند باقی اش بماند ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باسلام
این تکراری است و چندین باردر رسانه‌ها فکر در سایت شما هم کار شده است!
محسن
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اگه ناراحت هستند فکری به حال وضعیت فرهنگی کنند که آقا را دیگه به زبان آورده! البته اگه دوباره نخواهند توجیه کنند که بودجه فلان ارگان فرهنگی از ما بیشتره و از این حرفا!
چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید
سعی نکنید همش به دید تفرقه نگاه کنید
مشکلات به جای خود ولی نیت و تینت افراد خیلی مهمتره. که رئیس جمهورمون در این زمینه پیروزند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خوب بود که نامه مقام رهبری و گذاشت تو کشو!! کشته اصول گرایان هستم!!!
از این حرفها تا حالا خیلیها زدند. حاج آقا خاطره هم تو حرف همینو می گه. عملکرد رو که داریم می بینیم. حرفهای با 180 درجه زاویه رو کیه که نشنیده باشه؟ یه چیزیایی می گیدها!
مهدی
یکی بگه آقای روحانی بخاطر رهبر ناراحت نشین بخاطر مردم مملکت ناراحت بشین.خوب اگه رهبر ناراحت نمیشدند ،فکر کنم شما هم ناراحت نمیشدید!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
پروژه قهرمان سازی از آقایان کلید خورد
دكتور باسباد
جناب روحاني !؟ حضرت آقا از ماجراي فتنه 88 بيشتر ناراحت شدند يا واقعيتي كه در مجلس بيان شد چرا در ماجراي فتنه سكوت كرديد و موضع نگرفتيد ؟! آن روز كه كيان انقلا ب در خطر بود شما احساس مسئوليت نكرديد !؟ چون بدنبال حذف رقيب و انتقام و .... بوديد .؟!
حامد
Iran, Islamic Republic of
روحانی در مجموع ادم خوبی هست ولی بعضی وقت ها بعضی چیز ها رو برای خوشحال کردن بعضی اشخاص به زبان می اره که استقلال فکریش رو زیر سوال می بره
کمیل
United States
محمدهاشمی = خواص بی بصیرت
حسین
معلوم نیست منظور جهان نیوز از درج اینگونه اخبار چیه!؟ آن هم با یک عکس متین از رئیس جمهوری که هر کس نداند و خبر نداشته باشد فکر می کند او ذوب در ولایت است!!! از جهان نیوز خواهش می کنم وجهه خودش را در میان متدینین خراب نکند و اخبار مفید برای مخاطبین -که اکثر آنان مذهبی هستند- در سایت قرار دهند.
محسن
در بهار سال قبل که ایشان کمپین ضد احمدی نژاد خود را آغاز کرده بودند افاضه کرده بودند که مردم دیگر خسته شده اند که با پاسخ همراه با اخم آقا در یک سخنرانی همراه شده بود که آقا در یک سخنرانی عمومی فرموده بودند که نخیر اینها خودشان خسته شده اند و می گویند مردم خسته شده اند! موارد زیاد دیگری هم هست که آقا حرفهای ایشان را در سخنرانیهای عمومی و با حالتی ناشی از ناراحتی پاسخ اظهار نظر ایشان را داده بودند! آیا باید باور کنیم ایشان از ناراحتی آقا ناراحت می شوند؟!
نادعلی
به نام خدا
با سلام. خوب دکتر اینطوری هلاک میشه که! هم تورم رو بیاره پایین هم هسته ای رو ببره بالا هم برا اصلاح طلبا وعده بده هم به اصولگرا ها چشم چشم بگه هم اینطوری غصه بخوره. تازه به دوستش وزیر سابق خارجه انگلیس چی باید بگه؟
ای بابا
حمید
صرفا ناراحت بودن کاری را درست نمیکند

عملی انجام دهید که هم خدا راضی باشد هم مردم هم اقا هم خود شخص