جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

فیلمهای سینمایی و تلویزیونی پایان هفته

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 412278
شـبکه‌هـای سـیـما فیـلم‌هـای سینـمایـی، تـلویـزیونـی و انیـمیشـن‌هـای مخـتلفی بـرای پایان هفـته مخـاطبـان تـلویـزیـون تـدارک دیـده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از به نقل از سیما، شبکه یک سیما فیلم‌های سینمایی «جرم» به کارگردانی ماتیو ساویل و «راز سلطان» به کارگردانی هاکان شاهین را به ترتیب روزهای پنجشنبه ساعت۲۲:۱۵ و جمعه ساعت۱۴:۵۰دقیقه روی آنتن می‌برد.

شبکه دو سیما نیز فیلم‌های سینمایی «بازیچه» به کارگردانی تورج منصوری را پنج‌شنبه ساعت ۲۳:۳۰، انیمیشن «بال ها» به کارگردانی الگا لوپاتو را جمعه ساعت ۹، فیلم سینمایی «من کلام هستم» به کارگردانی نیلا مدهاب پاندا را جمعه ۱۷:۳۰ و فیلم سینمایی «آژانس شیشه ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را جمعه۲۳:۳۰دقیقه پخش می‌کند.

فیلم‌های سینمایی شبکه سوم سیما نیز به این ترتیب است: فیلم سینمایی «جری کاتن» جمعه ساعت ۰۰:۳۰، فیلم سینمایی «کمانه» به کارگردانی راسل مولکاهی جمعه ساعت ۱۰:۳۰، فیلم سینمایی «عطش» به کارگردانی حسین فرحبخش جمعه ساعت ۱۶ و فیلم سینمایی «بار دیگر بنگر» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید محسن میر حسینی جمعه ساعت ۱۹.

همچنین شبکه چهار سیما فیلم‌های سینمایی «نیکلاس نیکلبی» به کارگردانی داگلاس مک گرات را پنجشنبه ساعت ۱۵، «فرانکی عزیز» به کارگردانی شونا آئورباخ را جمعه ساعت ۱۲ و «آسایشگاه روانی استون ‌هرست» به کارگردانی برد اندرسون را جمعه ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌برد.

شبکه پنج سیما نیز فیلم‌های سینمایی «گربه آوازه خوان» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی را پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰، «تعطیلات دوست داشتنی» به کارگردانی سیدوحید حسینی را جمعه ساعت ۹ و «جدال در تاریکی» به کارگردانی چی کی وک را جمعه ساعت ۱۳:۳۰ را روی آنتن می‌برد.

همچنین شبکه شما نیز فیلم‌های تلویزیونی «خزان جدایی» به کارگردانی بهرام درخشان را پنجشنبه ساعت ۲۳ و «پرونده ناتمام» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی را جمعه ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌کند.

شبکه پویا نیز انیمیشن‌های «شنل قرمزی۲» و «استوارت کوچک ۳» را به ترتیب پنجشنبه و جمعه ساعت۲۰روی آنتن می‌برد.

همچنین فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه نمایش و ساعت‌های پخش آن‌ها به این ترتیب است: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ماده ۲۲»، «سرود تولد»، «خانم پاتر» و «میلیونر زاغه نشین» پنجشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۱۴، ۱۷، ۲۰ و ۲۳ و «اجبار»، «دان۲»، «آقا و خانم شگفت انگیز» و «راهنما» جمعه ۲۲ اسفند ساعت ۱۴، ۱۷، ۲۰ و ۲۳.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *