پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

احتمال احیای شکنجه «غرق مصنوعی»

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۰
کد مطلب: 436579
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از دیگر رقبای جمهوری خود پیشی گرفت و از احتمال برگشت روش شکنجه غرق مصنوعی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر ، نتایج نظر سنجی انجام شده توسط دو رسانه آمریکایی «وال استریت ژورنال» و« و ان بی سی نیوز» نشان می دهند «دونالد ترامپ» با سبقت از «جب بوش» و دیگر رقبای خود، در صدر نامزدهای حزب جمهوری خواه انتخابات ۲۰۱۶ قرار گرفته است.

نتایج ایننظر سنجی نشان می دهد که ترامپ با کسب ۱۹ درصد آرا و واکر با ۱۵ درصد آرا از بوش که ۱۴ درصد آرا را کسب کرده است پیشی گرفته اند.

رسانه آمریکایی ویک نیز در خبری امروز اعلام کرد ، این نامزد جمهوری خواه که ظاهرا از دیگر هم حزبی های خود نیز افراطی تر است اعلام داشته است در صورت پیروزی در انتخابات شکنجه غرق مصنوعی را که در زمان جرج بوش پسر یکی از راه های شکنجه زندانیان بود و در دوره اوباما بر چیده شد بود را احیا خواهد کرد.

ترامپ در این خصوص با اشاره به اقدامات داعش در کشتار مردم کشورهای منطقه گفت: وقتی طرف دیگر اقدام به بریدن سر می کند، «غرق مصنوعی» خیلی اقدام خشنی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *