جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توليد 15 هزار دستگاه وانت تندر90

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 216474
قائم مقام مدير عامل ايران خودرو از توليد ابنوه و عرضه وانت تندر90 از شهريورماه سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني خبرداد .
به گزارش ايکو پرس ، مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مدير عامل ايران خودرو  درکيفيت و توسعه محصول با بيان اين مطلب گفت : وانت هاي موجود درايران از نظر مصرف سوخت و تکنولوژي قديمي محسوب مي شوند، بنابراين ايران خودرو توليد وانتي جديد با تکنو لوژي روز را دردستورکارقرارداد .

وي افزود : با توجه به آنکه بخشي از قطعات وانت تندر90 با سواري آن مشترک است ، اين خودرو با 50 درصد ساخت وارد بازار مي شود .

مهندس سليماني خاطر نشان ساخت : برنامه توليد امسال وانت تندر90  ، 15 هزار دستگاه است که اين ميزان با توجه به استقبال مصرف کنندگان قابل افزايش است .

وي اظهارداشت : اين وانت دردونوع بنزيني ودوگانه سوز و احتمالا ديزلي توليد خواهد شد

قائم مقام مدير عامل ايران خودرو تاکيدکرد : وانت تندر90 گنجایش   800 کيلوگرم باررا دارد و اين خودرو مجهز به کيسه هوا و ترمز ضد قفل  است و استاندارد آ لايندگي يورو 4 را پاس مي کند .

وي تصريح کرد : وانت تندر90 برروي پلتفرم ايکس 90 توليد و از موتور تندر90 سواري بهره مي برد و گيربکس وانت تندر90  نبست به مدل سواري تقويت شده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *