پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بازداشت زني كه با 14 مرد ازدواج كرد!

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 175083
پليس آمريكا از دستگيري زن 35 ساله‌اي خبر داد كه با 14 مرد ازدواج كرده و از حساب بانكي هزاران مرد ديگر هم سوءاستفاده كرده بود.

به گزارش ایسنا، «بابي آن فينلي» پس از دستگيري به ماموران گفت كه به دليل شكست عشقي مجبور شده 14 بار ازدواج كند و به دليل مشكلات مالي از مردان درخواست استفاده و برداشت از حساب‌هاي بانكي‌شان را مي‌كرده است.

اين زن 35 ساله در ادامه يادآور شد: من 9 فرزند دارم و به دليل اين كه پول‌هايي را كه از همسرانم در مصارف غيرقانوني خرج كردم، توسط ماموران پليس دستگير شدم.

رييس پليس ايالت آلاباماي آمريكا در اين باره به شبكه خبري اي‌بي‌سي نيوز، خاطرنشان كرد: اين زن تاكنون بيش از يكصد هزار دلار از حساب‌هاي بانكي مردان مختلف برداشت كرده است. علاوه بر اين، اكثر افرادي كه توسط اين زن فريب خورده و اغفال شده‌اند نظاميان و ماموران ارتش آمريكا هستند. همچنين بسياري از آنان به دليل حفظ آبروي خود تاكنون عليه اين زن شهادت نداده‌اند.

به گزارش ايسنا، اين مقام مسئول پليس در ادامه عنوان كرد: اين زن طي دو دهه گذشته با شگردهاي مختلف دست به اين ازدواج‌ها و برداشت‌هاي غيرقانوني از حساب بانكي مردان كرده است. به طور حتم اين زن جوان با اثبات تمامي جرايمش به حبس محكوم مي‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *