جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سعید معروف صعود کرد

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 430584
در پایان هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی والیبال سیدمحمد موسوی جایگاه خود را در صدر بهترین مدافعان حفظ کرد و سعید معروف هم خود به رده دوم بهترین پاسورها رساند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی والیبال با صدرنشینی تیم‌های ملی برزیل و آمریکا در گروههای A و B همراه شد. در این بین تیم آمریکا با توجه به اتفاقاتی که در هفته هفتم رخ داد صعود خود را به مرحله نهایی مسجل کرد.

در پایان دیدارهای این هفته بهترین‌های هر پست بر اساس آمار انفرادی بازیکنان مشخص شدند که سیدمحمد موسوی تنها بازیکن ایرانی است که در صدر جدول بهترین‌های یک بخش قرار گرفته است. این بازیکن با کسب ۰.۸۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. مکسول هولت از آمریکا با ۰.۷۳ در رده دوم قرار دارد و سیمونه آنزانی از ایتالیا با ۰.۵۵ امتیاز در رده سوم ایستاده است.

در بخش امتیازآورترین بازیکنان، بارتوژ کورک از لهستان با وجود اینکه در هفته هفتم بخاطر مصدومیت مقابل ایران به میدان نرفت اما کماکان با ۱۷۵ امتیاز صدرنشین است. متئو اندرسون از آمریکا، لوکارلی از برزیل و شهرام محمودی (ایران - ۱۳۰ امتیاز) در رده های بعدی قرار دارند.

در بخش بهترین اسپکرها شهرام محمودی که در پایان هفته ششم با ۵۶.۵۸ امتیاز صدرنشین بود با میانگین ۵۲.۶۰ امتیاز به رده چهارم سقوط کرد. ریکاردو لوکارلی بازیکن تیم ملی برزیل با ۵۵.۳۲ امتیاز بهترین اسپکر مسابقات تا اینجای کار است. آرون راسل از آمریکا و مارکو لوویچ از صربستان نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در بخش بهترین پاسورهای لیگ جهانی، میشا کریستین‌سن از آمریکا با ۷.۵۴ امتیاز بهترین پاسور مسابقات است. سعید معروف که در رده چهارم قرار داشت با ۵.۶۴ امتیاز خود را تا رده دوم جدول بالا کشید. نیکلا جووویچ از صربستان نیز سومین پاسور رقابتها به حساب می‌آید.

در دیگر بخش‌ها نیز خبری از ایرانی‌ها نیست. کریستین‌سن همچنان بهترین زننده سرویس به حساب می‌آید. متئو اندرسون از آمریکا نیز بهترین دریافت کننده لیگ جهانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *