شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

فروش اقساطی مسکن مهر به نیمه رسید

يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 420684
در حالی مدیرعامل بانک مسکن از تحقق تمام اهداف این بانک در سال ۹۳ خبر داده که در سالی که گذشت، حدود ۵۵ درصد از هدفگذاری‌های این بانک در بخش فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر محقق شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدهاشم بت‌شکن در در جمع مدیران و روسای شعب برتر این بانک با بیان این‌که سال گذشته ۳۸۵هزار واحد مسکن مهر را فروش اقساطی شد، اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۴۲۰هزار واحد فروش اقساطی شده است.

وی با اشاره به وصول ۲۶ هزار میلیارد ریال از تسهیلات مسکن مهر مجموع این وصولی ها را ۵۵هزار میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد:بانک مسکن از محل این وصولی ها اقدام به تکمیل واحدهای مسکن مهر کرده است.

این در حالی است که عضو هیات مدیره بانک مسکن اواسط بهمن‌ماه سال گذشته با بیان این‌که ابتدای امسال تاکنون حدود ۶۰ درصد از برنامه‌های بانک مسکن در فروش اقساطی مسکن مهر محقق شده به تسنیم گفته بود:از ابتدای امسال (سال ۹۳) تاکنون حدود ۳۵۰ واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده، به عبارت دیگر حدود ۶۰ درصد از برنامه‌های بانک مسکن در فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در سال ۹۳ محقق شده است.

بُلگوری افزود:فکر می‌کنم اگر واحدهایی را که مشکلات خدمات زیربنایی دارند به احتمال زیاد به رقم برنامه‌ امسال در فروش اقساطی (۷۰۰ هزار واحد) می‌رسیم و حتی ممکن است در صورت تعجیل دستگاه‌های خدمات رسان بتوانیم عدد ۷۰۰ هزار واحد را محقق کنیم.

به گزارش تسنیم با حسابی سرانگشتی مشخص می‌شود بر خلاف ادعای مدیرعامل بانک مسکن، اهداف این بانک در بخش فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر محقق نشده است. در واقع حدود ۵۵ درصد از برنامه‌های بانک مسکن در این حوزه محقق شده و ۴۵ درصد دیگر (۳۱۵ هزار واحد مسکن مهر) هنوز در صف فروش اقساطی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *