جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توجیه نتانیاهو برای شهرک سازی

پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 383686
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد دولت آمریکا از شهرک سازی در شرق بیت المقدس مدعی شد این پروژه مربوط به دو سال پیش است.
به گزارش جهان به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم طرح جدیدی برای ساخت و ساز در بیت المقدس ندارد. وی با اشاره به انتقاد انجام گرفته از سوی واشنگتن به ساخت دو هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی جدید در بیت المقدس به باراک اوباما توصیه کرد پیش از موضع گیری، جزئیات و اسناد مربوط به این مسئله را مورد مطالعه قرار دهد.

نتانیاهو در گفتگو با رسانه های صهیونیستی انتقاد شدید آمریکا به شهرک سازی در مناطق متعلق به فلسطینی ها را که مغایر با تعهدات اعلام شده از سوی تل آویو عنوان شده، رد کرد و مدعی شد این پروژه مربوط به دو سال پیش است. در همین رابطه "اوری آریل" وزیر شهرسازی رژیم صهیونیستی در توجیه این اقدام غیرقانونی مدعی شد هزار واحد از این پروژه به اعراب اسرائیلی واگذار می شود.

رسانه ها به تازگی از چراغ سبز رژیم صهیونیستی به ساخت دو هزار و ۶۱۰ واحد مسکونی در شرق بیت المقدس خبر دادند که این اقدام با انتقاد سازمان های بین المللی مواجه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *