جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ولایتی در دیدار با پوتین چه گفت؟

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 404484
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر به روسیه گفت: در این سفر با آقای پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کردیم و بر توسعه روابط دو کشور تأکید شد.
به گزارش جهان،‌ علی‌اکبر ولایتی که به عنوان نماینده رئیس‌جمهور کشورمان به روسیه سفر کرده است، در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در این سفر با آقای پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کردیم که در بخشی از این دیدار وزرای خارجه و انرژی این کشور هم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در دیدار با آقای پوتین بر توسعه روابط بین ایران و روسیه تأکید شد، افزود: ملاقات‌ها در دو بخش انجام شد، یک بخش با شرکت وزرای خارجه و انرژی بود و یک بخش هم با آقای پوتین رئیس‌جمهور این کشور صورت گرفت.

ولایتی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره موضوع مذاکرات و تحریم‌ها نیز در این دیدار صحبت شد، افزود: بله؛ راجع به این موضوعات هم گفت‌وگو شد و آقای پوتین گفت که در راستای کمک‌هایی که روسیه می‌تواند انجام دهد، تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این دیدار که یک‌ساعت و نیم به طول انجامید درباره توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی و گسترش روابط دوجانبه ایران و روسیه، تحولات منطقه‌ای و جهانی بحث و مذاکره شد.
https://jahannews.com/vdcbwabaarhbgap.uiur.html
jahannews.com/vdcbwabaarhbgap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *