چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۷

آب یاکی خودرو سازان روی دست مردم

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 441582
مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت، گفت: درخواست افزایش قیمت خود را به شورای رقابت ارسال کرده‌ایم.
به گزارش جهان، هاشم یکه‌زارع در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش نمی‌یابد، اظهار داشت: هزینه‌های تولید هر روز در حال افزایش است و این موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌ها روند کاهشی نداشته باشد.

وی با بیان "درخواست افزایش قیمت خود را به شورای رقابت ارسال کرده‌ایم" افزود: قرار است به‌محض برگزاری جلسات جدید شورای رقابت این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

یکه‌زارع در خصوص پرداخت تسهیلات ۲هزار میلیارد تومانی به هریک از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا که در جلسه هفته گذشته کمیسیون صنایع مطرح شده بود، گفت: این موضوع در حد پیشنهاد بوده و هنوز قطعی نشده است.

مدیرعامل ایران خودرو در رابطه با انباشت تولید در انبارهای این شرکت هم افزود: در سال ۹۲ تولید و تحویل یک خودرو سه ماه زمان می‌برد اما امسال مدت زمان تحویل خودرو ۱۶ روز شده است، بر همین اساس روزانه ۲هزار و ۴۰۰ دستگاه در کارخانه تولید و تحویل مشتریان می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آی مردم نخرین این بنجل ها رو سزای گرون فروش نخریدنه
Iran, Islamic Republic of
بنده به نوبه خود دل خوشی از خودرو سازها ندارم و عقیده دارم کم کاری دهه های گذشته آنها امروز گریبان گیر همه مان شده است. ولی این همه اصرار مبنی بر نخریدن خودروی داخلی را در این مقطع، ابزاری برای صدمه زدن به اقتصاد ایران و افزودن فشاری به فشارهای موجود میدانم. این همه هجمه و خبرسازی و بمباران خودروی داخلی با دست یازیدن به هر خبر راست و دروغ بدون دلیل نیست. ایا شایعه سازی و پخش پیامهای گوناگون در شبکه های اجتمعاعی، صرفا در راستای دلسوزی برای مردم هست؟ از قضا اگر روزی وظیفه خرید خودروی داخلی بوده باشد، آنروز امروز است.
فکر کردی اگر قلمبه سلمبه حرف بزنی همه میگن راست میگی بریم بخریم ؟
برو عمو ماشین درپیتت مال خودتون
پول ماشینو بزاریم کنار کرایه آژانس بدیم شرف داره به تابوت ها
واقعا حرف دل مردم همینه
شما برو بخر نرسیده به خونه سرسیلندر ت می سوزه به نوبه خودت
Iran, Islamic Republic of
شما فکر کردی اگه کاری نکنیم خود به خود درست می شه نه عزیز من خانه از پای بست ویران است باید خراب بشه و از اول ساخته بشه
خودت هم می دانی چه گفتی ؟مردم هالو نیستند دیگر.
دار و دسته ایران خودرو دیگه چرا اینجا کامنت میذارن؟ ... گرگا در لباس میش اومدن جلو این دفه
تکبیر
Iran, Islamic Republic of
چنان به التماس کردن وادارتون بکنیم
منظورت التماس خودرو سازان از مردمه کاملا در ست گفتی چون همین الانش دارن التماس میکنن
دهنشون سرویسه
رضا
این رو نگی چی بگی ......
میگه همونی که شما مردمه فرض کردین
مردم هم خیلی وقته آب پاکی رو روی دست خودروسازا ریختن که با این قیمت ها خودرو نمی خرند ... چرا این تیترا رو نمی زنید؟ مگه واقعیت رو نمی بینید؟
Iran, Islamic Republic of
یارو رو به ده راه نمی دادن سراغ کدخدا را می گرفت
به غلط کردن میندازیمتون ... کاری می کنیم که پراید رو همون 7 تومن کنین و بازم التماس کنین