شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ترافیک سنگین در هراز و کندوان

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 352888
فرمانده پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون تردد خودروها در دو محور کندوان و هراز به سمت پایتخت بسیار سنگین است.
به گزارش جهان؛سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت وگو با تسنیم در ساری اظهار کرد: هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران باز و تردد در حال انجام است.

وی افزود: با یایان یافتن دور دوم تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران و گردشگران نوروزی از این استان به موطن خود روبرو هستیم و حجم فراوان انواع وسائط نقلیه در جاده ها منجر به ترافیک سنگین شده است.

محمدنژاد با بیان اینکه هم اکنون ترافیک محورهای کندوان ، هراز، سوادکوه و کیاسر به سمت ساری سنگین است، گفت: رانندگان وسایل نقلیه ضمن رعایت راهنمایی و رانندگی از شتاب زدگی و عجله پرهیز کنند.

وی افزود: تردد انواع وسیله نقلیه در محور کرج - چالوس از محدوده مرزن آباد به سمت کرج از ساعت ۱۵ عصر روز جمعه تا ساعت سه بامداد روز شنبه و نیز محور هراز از محدوده آب اسک به سمت رودهن از ساعت ۱۵ عصر امروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه یکطرفه می شود.

محمدنژاد از رانندگان وسائط نقلیه خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتابزدگی در رانندگی و سبقت های غیر مجاز به طور جد خودداری و بفرمان ماموران پلیس راه و راهداران راه و ترابزی مازندران احترام بگذارند.

بر اساس گزارش هواشناسی مازندران، هم اکنون ارتفاعات محورهای کوهستانی کندوان (کرج - چالوس)، هراز و فیروزکوه بارش خفیف برف بوده و به دلیل بارش باران در جاده ها و کاهش دما، جاده های کوهستانی استان لغزنده و برخی مناطق کوهستانی شرایط جوی نیمه ابری و مه آلود است.

تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ - ۰۱۵۱ آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روزی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *