شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۱

آخرین وضعیت پولادی برای حضور در تیم ملی

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 392488
معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازیکنانی مانند پولادی جرم بزرگی انجام دادند و نباید انتظار داشت آنها با این وضعیت در تیم ملی حضور داشته باشند.
آخرین وضعیت پولادی برای حضور در تیم ملی
به گزارش جهان، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با فارس، در مورد مشخص شدن تکلیف بازیکنانی که معافیت‌شان صادر شده است،‌گفت: این هفته و پس از پایان نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال اسامی تمامی بازیکنانی که کارت معافیت‌شان مشکل داشته و باطل شده است، در اطلاعیه‌ای از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام می‌شود ما همانطور که قول داده بودیم پرونده ۱۱۸ بازیکنی که کارت معافیت آنها بررسی شده است تکلیفش را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا کریمیان می‌تواند در دربی ۷۹ برای استقلال به میدان برود یا خیر،‌گفت: این بازیکن کارتش باطل شده و نمی‌تواند فردا بازی کند.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه کی‌روش گفته است پولادی را برای جام ملت‌ها می‌خواهد و آیا این بازیکن می‌تواند برای تیم ملی به میدان برود یا خیر،‌گفت: برخی بازیکنان به دلیل بی‌نظمی و تخلفی که کرده‌اند از تیم ملی حذف شدند. بازیکنانی مانند پولادی و چند نفر دیگر که اسامی‌شان اعلام شده جرمی به این بزرگی انجام دادند آنوقت کی‌روش انتظار دارد که این بازیکنان برای تیم ملی بازی کنند. به نظر من افکار عمومی هم نباید انتظار داشته باشد که این بازیکنان بخشیده شوند. این بازیکنان به قانون بی‌احترامی کرده و باید به خدمت سربازی اعزام شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صابر
ببرید 2سال وقت شونو بگیرید و بعد بگویید قانون مندشدند
مریم
نه ببرند دوسال درست توی سرشون بزنند تا شاید یه ذره آدم بشوند و مرد بشوند
Iran, Islamic Republic of
اگر الان درست عمل نکنند و دوباره متولیان ورزشی دنبال ماست مالی قضیه نباشند این پدیده تکرار نمیشود والا تا قیامت آش همین است
Iran, Islamic Republic of
باید ببرنشون .متاسفانه حماقت از بعضیا میباره
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
مثل همه جونای این مملکت برن سربازی. مگه خونشون رنگین تره ؟ که سربازی نرن. کارت جعلی بگیرن . سالی یک میلیارد تومان هم بگیرند. ناز هم بکنند. پسرمن با مهندسی آی تی و همسن و سال همین آقایان از تهران به کرمانشاه اعزامش کردند سربازی را انجام داد و مثل یک مرد برگشت. پولادی و امثال او چه امتیازی نسبت به پسر من دارند که سربازی نروند. اقلا قهرمان آسیا هم نشدند که معافیت قانونی بگیرند میلیارد میلیارد می گیرند تا به تیم های درجه دو و سه آسیا گل بزنند. کره را هم که خدایی شانسی بردند
شک نداری پسرت مثل مرد برگشته
شاید تو سربازی معتاد شده باشه یا سیگاری
یه چک کن
چون اکثر کسانی که در ایران سیگاری میشوند یا معتاد دوران سربازی رو شروع اون اعلام کردند
... این فوتبالی ها روببرم جهان تمنامیکنم خبرفوتبالی دیگرمخابره نکنید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کشور ما خیلی به سوی بازکن و بازیگر سالاری رفته و الگوهای نامناسب برای کودکان و نوجوانان. اینها باید جریمه و تنبیه شوند تا عدالت رعایت شود.
Iran, Islamic Republic of
قانون برای همه
حسین
مهرداد پولادی در دربی؟؟؟ این دیگه چه تیتری هستش!
مثل اینکه نمیدونین داره در خارج از کشور فوتبال میکنه و تیمش الشحانیه هستش. اگه بیاد ایران که باید جواب اونها رو هم بده تازه
علی
منتظر مجازات همه ی جاعلان اسناد دولتی هستیم. قانون برای همه .