شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

حماس یک بالگرد آپاچی را منهدم کرد

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 372985
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام امروز پنجشنبه یک هلیکوپتر آپاچی دشمن صهیونیستی را در شمال باریکه غزه هدف قرار داده و آن را منهدم کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، این در حالی است که منابع عبری زبان اعلام کرده اند که این بالگرد در منطقه سودوت هنیگی به زمین افتاده است.

یک افسر ارشد ارتش ر‍ژیم صهیونیستی روز گذشته در گفت وگو با پایگاه اطلاعاتی و امنیتی ˈوالاهˈ این رژیم اذعان کرده بود که در روزهای اخیر چند موشک ضدهوایی به سوی جنگنده های اسرائیلی در آسمان غزه شلیک شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الله اکبر و الحمدلله .
سعيد110
امروز ماهيت درنده خويي رژيم غاصب، جعلي و كودك كش بر همگان روشن شده است. حتي براي انان كه كور هستند ولي ذره اي وجدان در وجودشان هست.
در روزگاري كه كساني همچون بانكي مون از سازمان ملتها حقوق مي گيرند ولي شرح وظايفشان را صهيونيست ها مي نويسند. همانطور كه شرح وظايف اوباما و امثال اوباما را مي نويسند. و يا شرح وظايف سران عرب كه نه تنها هزينه خيلي از اين اقدانات عليه بشريت و به خاك و خون كشيدن زنان و كودكان مظلوم را تقبل كنند، بلكه گروه هاي جعلي از تروريستها، آدم هاي بدسابقه، زندانيان فراري، سبك مغز، را دور هم جمع كنند و بعضاً رهسپار تل آويو جهت آموزش شوند و با جعل اسلام آمريكايي، جلوي بيداري اسلامي و رشد اسلام ناب محمدي را گرفته و بدين سان از پشت به امت اسلامي خنجر بزنند.

لذا در چنين روزگار ظالمانه اي راهي نيست جز آنكه دفاع از خط مقدم را، نه تنها به دفاع در سطح تبديل كرد، بلكه هر جايي كه دشمن صهيونيستي جنايتكار جنگي و جاده صاف كنندگان او حضور دارند را به مدفن آنان تبديل كرد.