يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱۶

شروط تلفنی و جالب یک مسوول برای دعوت از رئیس جمهور

يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 192084
رییس یک نهاد فرهنگی برای دعوت از رئیس جمهور شروط جالبی را مطرح کرده است که اتفاقا این شروط باعث شد رئیس جمهور در این مراسم شرکت نکند.

یک منبع آگاه با بیان این مطلب به خبرنگار جهان گفت :رئیس این نهاد فرهنگی که متولی برگزاری یک همایش دینی و اعتقادی بوده است در گفتگوی تلفنی با رییس جمهور به وی می گوید: چقدر به شما گفتیم دست از سر این مشایی بردارید؛ گوش نکردید وامروز دچار مشکلات بزرگتری شده اید.

 این فرد مطلع ادامه داد: این مسوول فرهنگی ضمن دعوت از رئیس جمهور تاکید می کند که شرط بنده برای این حضور این است که آقای بقایی را همراه خودتان نیاورده و اگردرسخنرانی خود به جای کلمه "بیداری اسلامی" از کلمه "بیداری انسانی" استفاده کنید بنده همانجا موضع گیری خواهم کرد.

به گفته منبع خبری ما این شخصیت برجسته فرهنگی همچنین گفته است: ما بارها به شما گفتیم که دست از سر این آقای مشایی بردارید ولی شما گوش نکردید وامروز دچار مشکل بزرگتر از مشایی شده اید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دم این مقام فرهنگی گرم
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسمشون رو اعلام کنید. ایشان واقعا با بصیرت هستند.
Iran, Islamic Republic of
حرف حقی زده حداقل کاری که میتونیم انجام بدیم حمایت از این موضع اوست
United States
درود خدا بر این معلم قرآن ، زبانت برای گفتن حقایق گویاتر باد. از صراحت کلام شما کمتر از این انتظار نیست .
Iran, Islamic Republic of
احسنت.من اگر جاي اين مقام فرهنگي بصير بودم حتما اسمم را با افتخار اعلام ميكردم.
خدا عاقبت رئيس جمهور ما را با اين اطرافيان منحرف بخير كند.
درود بر اين مقام.
Iran, Islamic Republic of
اگر اشخاصی با اطرافیان و یا حتی خود آقای احمدی نزاد مشکل دارند نباید شان"ریاست جمهوری اسلامی ایران" را فراموش نمایند. ایران و جمهوری اسلامی قبل از احمدی نژاد بوده و بعد از آن نیز خواهد بود.(اشتباه نکنید هدف بنده دفاع از همه مواضع احمدی نژاد نیست بنده نگران آسیب دیدن جایگاه "ریاست جمهوری اسلامی" هستم)
ايشان مقام فرهنگي نيست. يک خادم مخلص فرهنگي است که مقامات فرهنگي بايد از ايشان درس خدمت بگيرند.
Iran, Islamic Republic of
رهبری عزیز : "نكته‌ى دوم كه اهميت آن از نكته‌ى اول بيشتر هم هست، صفا و خلوص ايشان است. خود اين صفا هم موجب شده است كه ايشان بتواند كارها را پيش ببرد. خداى متعال با نيتهاى خالص همراه است؛ خلوص نيت تأثير عجيبى دارد در پيشرفت كارهائى كه با اين نيت انجام ميگيرد. اين هم يك نكته است؛ خيلى مهم است."
البته رئیس جمهور محترم به بهانه ای در این اجلاس شرکت نکردند. چون می شود از اجلاس نماز گذشت و لی از مشایی و بقایی نه. ایشان بیداری انسانی را در جهان طلب می کند نه بیداری اسلامی را همانطور که فرهنگ ایرانی را بر فرهنگ اسلامی ترجیح می دهد.
گاهی یک کارشناس نظرش در مورد کار خودش از یک رئیس و مدیر و مقامات بالاتر ارزشمند تر و قانونی تر است. این در تمام رشته ها و زمینه ها هست و بیان موضع کارشناسانه نفی مقام بالاتر یا بی احترامی به رئیس جمهور نیست
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدي نژاد
احمدي بت شكن زير بار هيچ حرف زوري نمي ره
Iran, Islamic Republic of
آقاي احمدي نژاد اينقدر از كابينت دفاع نكن كه تكيه بر آب زده اي برادر!
Iran, Islamic Republic of
کار رییس جمهور مملکت به کجا رسیده؟ که براش شرط تعیین میکنند
Iran, Islamic Republic of
به خدا بهترين كار را انجام داده رييس جمهور بايد به خودش بياد وبدونه مردم از بقايي و مشايي متنفرند
کاش این مسئول به جای قضاوت از رییس جمهور می پرسید چرا واژه بیداری انسانی را به کار میبرند؟ و توضیح میدادند که چرا بقایی نباید بیاید ؟!!!