چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

"شکرستان" فروشگاه می شود

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 386782
همزمان با روز ملی خانواده «فروشگاه شکرستان» با حضور مدیران ارشد حوزه هنری و چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی و هنری افتتاح می‌شود.
به گزارش جهان، دکترمحمدسرشار، رییس حوزه هنری كودك و نوجوان، با اعلام این خبر، گفت: فروشگاه شکرستان، مکانی زیبا برای نمایش، توزیع و فروش محصولات تجاری‌شده براساس نمادهای هنری بومی است و آخرین دستاوردهای جهادگران فرهنگی را در این عرصه به نمایش خواهد گذاشت.

وی هدف از راه‌اندازی فروشگاه شکرستان را دسترسی آسان‌تر و استفاده هر چه بیشتر خانواده‌های ایرانی از محصولات کودک و نوجوان با نمادهای فرهنگی بومی عنوان کرد و افزود: استقبال خوب خانواده‌های ایرانی و بازار از محصولات شکرستان و کیفیت مناسب آنها ما را بر آن داشت تا فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی و هنری شکرستان را افتتاح کنیم.

رییس حوزه هنری كودك و نوجوان ادامه داد: برنامه افتتاحیه «فروشگاه شکرستان» در روز دوشنبه مورخ ۲۸/۷/۱۳۹۳ از ساعت ۱۰ در محل فروشگاه به نشانی، تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، دو راهی یوسف‌آباد، شماره ۱۹۴۱ برگزار خواهد شد.

گفتنی است نام‌نمای شکرستان در یک‌سال گذشته توانسته با کسب حدنصاب‌های تازه‌ای در فروش کالاهای حامل نمادهای فرهنگی بومی، مجموعه متنوعی از محصولات، اعم از دفتر، نوشت‌افزار، اقلام تزیینی و ... را به مخاطبان عرضه کند.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فاطمه
گرچه دیره اما از هیچ وقت بهتره! واقعا به همچین لواز التحریری نیاز بود.