جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تلاش برای حضور گلف‌ایران در المپیک‌آسیا

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب: 356686
رییس فدراسیون گلف با بیان اینکه اقدامات جدی در سال‌جاری، تلاش برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی است گفت: فدراسیون پیشنهاد حضور تیم ایران در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ارایه کرده است و منتظر اعلام نظر هستیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کیکاووس سعیدی ظهر چهارشنبه در جلسه مجمع انتخابات هیأت گلف استان زنجان افزود: با توجه به جایگاهی که در آسیا داریم، امیدواریم کمیته ملی المپیک با حضور تیم‌ملی گلف ایران به این رقابت‌ها موافقت کند، زیرا صعود چند پله‌ای که در رقابت‌های برون‌مرزی سال گذشته نصیب‌مان شد با عملکرد خوب در بازی‌های آسیایی امسال، دوچندان خواهد شد بنابراین باید تلاش کنیم که همواره رو به جلو حرکت کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی آسیا به میزبانی جزیره کیش طی سالجاتری برگزار می شود.

سعیدی افزود: با توجه به پیوست گلف به رشته‌های المپیک، به این نتیجه می‌رسیم که این ورزش روز به روز در حال توسعه یافتن است به همین خاطر ما نیز باید با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی در این زمینه همه تلاش خود را به کار گیریم تا از این روند توسعه و پیشرفتی که حاصل شده است عقب نمانیم.

رییس فدراسیون گلف با بیان به اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور در آینده نزدیک برگزار خواهد شد افزود: بازیکنان متتخب این رقابت‌ها از دل همین مسابقات به اردوی تیم‌ملی راه می‌یابند.

سعیدی با اشاره به اینکه جایگاه وزش گلف نسبت به گذشته بهتر شده است، افزود: این بدان معنی است که از این پس باید با اقتدار در رقابت‌های برون‌مرزی حاضر شویم تا بتوانیم برای خود جایگاهی در مجامع بین‌المللی کسب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تیم‌ملی گلف ایران در تلاش است تا در همه رقابت‌ها با قدرت به مصاف حریفان خود برود، تصریح کرد: وجود بازیکنان مستعد و توانمند در ترکیب تیم‌ملی باعث خواهد شد که تیمی آماده را روانه رقابت‌های جهانی کنیم که امسال قرار است شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار شود، از این رو مسابقات قهرمانی کشور به منزله انتخابی تیم‌ملی خواهد بود که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

سعیدی با اشاره به شعار امسال افزود: با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و عمل به شعار سال مطمئنا می توان موفقیت و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر ورزش گلف کشور را شاهد شد.

در مجمع انتخابات هئیت گلف استان زنجان، علی سیاح با کسب ۱۴ رأی در سمت خود ابقاء و برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیأت گلف استان زنجان انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *