جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳۴
۲۴۵
صادق خرازی

ایجاد اشتغال باید مهم‌ترین دغدغه باشد/ مهم‌ترین دغدغه ما انتخابات است

گام‌های امام، بازرگان و مصدق اصلاحی بود
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب: 436182
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: احمدی‌نژاد مُرد و تمام شد و محال است دیگر به عرصه سیاسی برگردد اما خطر جدی احمدی‌نژادیسم است که می‌خواهد جامعه را به انحراف بکشاند.
ایجاد اشتغال باید مهم‌ترین دغدغه باشد/ مهم‌ترین دغدغه ما انتخابات است
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید صادق خرازی عصر امروز در همایش حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای والاست، اظهار داشت: خبرنگاران بسیار زحمت‌کش هستند و در خطرات بسیاری قرار درند کما اینکه در جنگ‌ها و پدیده‌های مختلف آسیب دیده‌اند.

وی افزود: انسان‌ها نمی‌توانند نسبت به اتفاقات اطراف خود بی تفاوت باشند، لذا باید نسبت به مسائل کنجکاو باشند، انگیزه می‌تواند تمام جامعه و همه آحاد را به سرچشمه‌های موفقیت و امید راهنمایی کند و مهم‌ترین کاری که می‌تواند جامعه امروز و گذشته را متفاوت کند، حس مسئولیت‌پذیری در جامعه است.

خرازی خاطرنشان کرد: اگر مسئولیت‌پذیر باشیم بدانید که توطئه و انحراف نمی‌تواند در جامعه جای بگیرد؛ با انگیزه می‌توان گام‌های پی‌درپی برداشت، جامعه امروز را می‌توان ساخت و برای جامعه فردا که ما مسئولش هستیم، می‌توانیم گام‌های تاثیرگذاری برداریم.

دبیرکل حزب ندا ایرانیان گفت: هشت سال، دو دوره مشکلات بزرگی کشور ما را در ابعاد داخلی و خارجی فرا گرفت، مثنوی ۷۰ من کاغذ می‌شود اگر بخواهیم به ابعاد آن بپردازیم، چیستی این اتفاق را باید نخست از خودمان شروع کنیم.

خرازی عنوان کرد: بیایید با دیدی وسیع و ایمان ببینیم چه اتفاقی افتاد که دوره اصلاحات در آن زمان غروب دردمندی را تجربه کرد، مردم ما مردمی مسئولیت پذیرند و نخبگان ما می‌خواهند با واقعیات تفکرات و تعصبات را به صورت یک مکانیزم اساسی گسترش دهند، مهم‌ترین وظیفه نخبگان هر جامعه با نقد از خود آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: اصلاحات واقعیت و حقیقت جامعه ایران است نه می‌توانند آن را محدود کنند و نه می‌توانند از اصلاحات عبور کنند، اما همین اصلاحات نیازمند اصلاح و بررسی متعدد دارد، این سخن به معنی نفی کسانی نیست که روزگار سختی را سپری کردند، بلکه نقد آگاهانه‌ای در برابر این انحرافی است که هم دین را احاطه کرده بود، هم دولت را؛ آنها برای انحراف خود تقدس‌آفرینی می‌کردند.

دبیرکل حزب مردم سالاری ادامه داد: تنها راه قدرت یک جامعه، رهبری آن جامعه و محال است که جامعه‌ای موفق شود و رهبری در آن نقشی نداشته باشد و دلیل موفقیت انقلاب اسلامی رهبری بود و لذا دلیل عدم موفقیت انقلاب‌های مصر، تونس، عراق و ... عدم وجود رهبر بوده است و موفقیت ما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و برهه‌های مختلف و توافق هسته‌ای نقش رهبری بوده است.

وی گفت: اصلاحات پدیده ای زنده در مسیر تاریخ بوده و خواهد بود و محال است بتوانند از اصلاحات نامی نبرند و کسانی تلاش کردند اصلاحات را نابود کنند ولی نشد و دلیل ان این است که اصلاحات ریشه در جامعه و در میان مردم و در قلب مردم دارد. بزرگانی که در فراسوی این انقلاب بزرگ از امام بزرگوار تا طالقانی و بازرگان و مصدق و بسیاری دیگر از بزرگان گامهایشان اصلاحی بود.

خرازی در ادامه بدون اشاره به نقش رئیس دولت اصلاحات در فتنه ۸۸ ادعا کرد: او فرزند شایسته امام و برادر رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است و من معتقد هستم، باوری که به مقام معظم رهبری دارد هر کسی نمی‌تواند داشته باشد و صلاح جامعه را در بلوغ اصلاحات می‌داند.

خرازی تاکید کرد: احزاب توانایی این را دارند که مطالبات مردم را پیگیری کنند و سره را از ناسره جدا کنند و جامعه را راهنمایی کنند، کسی که به حزب برای رسیدن به قدرت نگاه کند، شکست خورده و این دلیلی است برای احزابی که زود متولد می‌شوند و زود از بین می‌روند.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال باید مهم‌ترین دغدغه باشد به شعار نمی‌توان بسنده کرد، اگر آزادی و عدالت هست، باید با معاش مردم همراه باشد؛ اصلاحات از بی‌توجهی به آلام مردم ضربه خورد و سال ۸۴ اینگونه پیش آمد، اصلاحات یعنی ارج‌نهادن به دیدگاه‌های مردمی و قوی‌کردن پایه‌های هویت ملی.

خرازی تاکید کرد: اصلاح‌طلب واقعی کسی است که اصلاحات را به عنوان یک فریضه اعتقادی بنگرد، مهم‌ترین دغدغه ما انتخابات است که تعیین‌کننده آرمان‌ها و آرزوهای ماست، مجلس باید شایسته سالار باشد، مجلس غوغاسالار کشور را به زوال می‌رساند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: احمدی‌نژاد مُرد و تمام شد و محال است دیگر به عرصه سیاسی برگردد اما خطر جدی احمدی‌نژادیسم است که می‌خواهد جامعه را به انحراف بکشاند، انصاف نیست از فضیلت و بیداری سخن بگوییم و از مردانی چون هاشمی‌رفسنجانی، شهید باهنر و اسطوره مجاهدت قاسم سلیمانی سخن نگوییم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهم‌ترین دغدغه ما انتخابات است که تعیین‌کننده آرمان‌ها و آرزوهای ماست... حله؟! حرف دیگه ای مونده؟!
موندم چرا سانه های اینقدر به این اقا می پردازند
برای من هم عجیب
مرگ بر فتنه گران بالقوه
شما ها خود را در چه مقامی میبینید که مثله آب خوردن به همه تهمت میزنید؟؟؟
زنده باد اصلاحات
بشارت بر مردم ایران که آینده هرگز در اختیار جماعت 4 میلیونی نخواهد بود.
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
جناب این اعداد و ارقام را از کجایت درآوردید، یعنی از جمعیت 75 میلیونی 71 میلیون وطن فروشند!
Iran, Islamic Republic of
آقای اصلاحات! واقعا" صلاحیتتان از این آمار زده بیرون.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
عجیب این است که اصلاح طلبان را به فریضه (واجب) دعوت می کند
اصلاح‌طلبان گوش شنوایی نسبت به تکلیف و فریضه ندارند فکر ناقص خود را معیار قرار می دهند
اتفاقا بنده هم مدتهاست به این فکرم که چرا ایشان را اینقدر تیترمی کنند؟
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
براي اين آقا آقاست و مهمه و در معادلات سياسي وزنه سنگينيه
رسانه های اصولگرا ماموریت دارند به این آقا بپردازند تا اون رو اصلاح طلب معرفی کنند تا صف انتلاف اصلاح طلبان دچار خدشه بشه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان پيروز فطعي انتخابات آينده خواهند بود و نگراني به وضوح در قيافه مخالفان اصلاحات مشهوده
Canada
خرازی: زمان جنگ با هاشمی و روحانی روی دریا میگو خوردیم اما رزمندگان نان و ماست میخوردند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹

اولین باری که میگو خوردم با اینکه من از خانواده متمولی بودم میگوهایی بود که روی دریای عمان در هنگام مانور با آقای هاشمی و روحانی خوردیم.
خرازی: زمان جنگ با هاشمی و روحانی روی دریا میگو خوردیم اما رزمندگان نان و ماست میخوردند
به گزارش جهان، صادق خرازی در گفتگو با سالنامه روزنامه اعتماد با بیان اینکه تشریفات در زمان جنگ هم در اوج بود، گفت: یادم میآید اولین باری که میگو خوردم با اینکه من از خانواده متمولی بودم میگوهایی بود که روی دریای عمان در هنگام مانور با آقای هاشمی و روحانی خوردیم. عکسهایش هم هست. در حالی که من میدیدم که بچههای جنگ و فرماندهان سپاهی جنگ درهمان جلسات و ضیافتها حضور داشتند اما نان و ماست میخوردند و امساک میکردند که خیلی درس آموز بود.
اختلاس هم کرده؟؟؟
اگر نکرده نوش جونش...
Estonia
اصلاح طلبا نه مفسد طلبا، اونم عمرا بذاریم
محمد
ای مومنان به خدا؛
از آن جا که سیاست ما عین دیانت ما مسلمانان است، اصلاح طلبان میخواهند دین را از حکومت جدا کنند تا اسلام از بین برود.
پس بیایید در یک جنبش مردمی، از این به بعد، نام واقعی این جماعت را در ادبیاتمان صدا بزنیم تا خودشان را پشت نام اصلاح طلبی قایم نکنند. زین پس:
اصلاحات=افسادات
اصلاح طلبی=افسادطلبی

"یا حق"
Canada
اگر رهبری نبود، معلوم نبود، این جریان چه بر سر کشور می‎آوردند


رهبری فرمودند، حرف من رو از خودم بشنوید و نه از دیگران. آقای خرازی طوری از طرف رهبری صحبت میکنن که انگار رهبری جریان گفتمان دکتر احمدی نژاد رو حذف کردند و این جریان رو آوردند سرکار!!!
در این کشور میزان رای مردمه...فقط و فقط رای مردم.
کسی که برای آباد کردن میاد تخریب نمیکنه!آرزوی مرگ برای احمدی نژاد از طرف افرادی که قصد مرگ نظام رو هم داشتند آرزوییه که به گور خواهد رفت!
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه ، اسم هاشمی رفسنجانی استوانه فتنه را در کنار قاسم سلیمانی و شهید باهنر میاره.
اینا چه ربطی بهم دارند؟!!
آقای خرازی دیگه حناتون برای مردم رنگی نداره
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
آقا شما که گفتید مطیع رهبری وولایت فقیه هستید تا خالا یک بار با دقت سخنان رهبری در مورد فتنه را خوب گوش داده اید معلومه تعصب حزبی دست از دامن شما بر نمی دارد اگر خ... وامثال او در راس فتنه نبوده اند پس چه کسی بوده ؟ شاید شما مایل یاشید صورت مسئله پاک شود تا لازم نباشد دنبال رئوس فتنه بگردیم آخر انصاف چیز خوبی است چرا از امام ورهبری خرج میکنید واقعا فرزند امام وبرادر رهبری ؟؟؟؟؟؟؟
عجیب است که نام قاسم سلیمانی در کنار نام کسی برده می شود که به دنبال تحریف آرمان های امام وپاک کردن شعار مرگ برامریکا این شیطان بزرگ است در حالی که حاج قاسم برای محو ونابودی امریکا واسراییل ونابود کردن ظلم در جهان می جنگد. احمدی نژاد زنده است چون آرمان های امام که مبارزه با اسراییل ومحو ان است زنده وپاینده است . شخص احمدی نژاد مهم نیست کما این که هرکس که روبروی رهبر بایستد هرکس که می خواهد باشد وهرسابقه ای که داشته باشد اهمیتی ندارد ان چه که مهم ات راه امام است که راه رسول خدا وعلی است
Canada
دکتر احمدی نژاد در مورد هولوکاست در مناظره انتخاباتی ۸۸:



کدام سياست خارجي موفق بوده وکدام ذلت آفريده است. کدام سياست خارجي استقلال ما را حفظ کرده و کدام بيشتر امتياز داده و دستاوردي نداشته است.

15 سال اروپاييان مي گفتند ، ما مي خواهيم گفت وگوي انتقادي کنيم با ايران .هرروز مي آمدند و مي گفتند که آقا ايران حقوق بشر را رعايت نمي کند.

بنده دو تا سوال کردم راجع به هولو کاست . دوتا سوال تمام نظام حقوق بشر غربي براثر آن زير سوال رفته است. آنها دارند فرياد مي زنند . من تعجب مي کنم . اسراييليان فرياد مي زنند . غربيها هم فرياد مي زنند . بعضي دوستان هم مي گويند آبروي ايران رفت . چطورآبروي ايران رفت. ما که نبايد بنشينيم دشمن بيايد درخانه ما . بعد شروع کنيم با او مواجه بشويم."


وقتي که جريان برانداز در 18تير شروع کرد ومي خواست تهران را بگيرد و حرکت کند به سمت مرکز حکومت و علنا هم اطلاعيه دادند و از بيرون ازکشور هم حمايت شدند وبه قول خودشان مي خواستند انقلاب مخملي را راه بيندازند شما (چرا ) نگران کشورنشديد؟"


"احمدي نژاد : احمدي نژاد خطاب به ميرحسين موسوي گفت: شما نگران نشديد . امروز (به من) مي گوييد چرا گفته ايد هولوکاست. من ازشما سوال مي کنم چرا نبايد بگوييم هولوکاست.

ما بايد بنشينيم و اروپاييان بيايند راجع به حقوق بشرما حرف بزنند يا ما بايد بگوييم شما آزادي نداريد. استعمار داريد مي کنيد. ملتها را داريد خفه مي کنيد. سياست خارجي اين دولت ، سياست برآمده از متن مردم . متن خط امام و عزت آفرين است . "
Canada
خرازی با بیان اینکه ماجرای هولوکاست به ما ربطی ندارد، خاطرنشان کرد: چرا باید مردم ایران تاوان جنایتی را که طی سال‎ها قبل رخ داده است، بدهند و مسئولیت پاسخگویی به جنایتی را که در آن دخیل نبودند، بپذیرند.




اتفاقاً ریشه ناامنی وخشونت و کشتار و جنگ افروزی و جنایت و تهدید کشورهای منطقه در ۶۰ سال گذشته رابطه مستقیم با وارونه نشان دادن هولوکاست داره.

اولاً هولوکاست یک نظریه نیست، یه واقعه تاریخی هستش که اجازه نمیدن حتی تاریخشناسها که بعضاً یهودی هستند و از بازماندگان هولوکاست در مورد چگونگی و تعداد کشته شدگان این واقعه تحقیق بشه و در اروپا اگر کسی در مورد چگونگی و تعداد کشته شدگان این واقعه تحقیق بکنه که با عدد ۶ میلیون در تناقض باشه به انکار هولوکاست محکوم میشه و ۵ سال زندانی.

چرا هولوکاست به یک چیز قُدسی تبدیل شده، که هیچکس حق نداره هیچ شکی یا سوالی یا انتقادی در مورد اون بکنه؟
بطور مثال آقای نورمن فینکلشتاین، استاد دانشگاه و مؤلف کتاب "صنعت یهودیسوزی: تأملاتی درباره سوءاستفاده از رنجهای یهودیان"، به علت اینکه مخالف استفاده ابزاری از هولوکاست هستند و معتقدند هولوکاست به شکلی که صهیونیست ها مطرح میکنند اتفاق نیفتاده و تنها حدود صد و خرده ای هزار یهودی کشته شدند، این استاد و مورخ تاریخ که پدر و مادرش از بازماندگان هولوکاست هستند با زور و تهدید مجبور کردند که خودشرو سال ۲۰۰۷ در آمریکا بازنشسته بکنه. بهش اجازه نمیدن وارد اسراییل بشه.

چرا در اروپا فحاشی به پیامبران الهی آزاد هست، اما اگر کسی در مورد هولوکاست شک بکنه، ۵ سال باید بره زندان؟!!! چرا دهها میلیون در جنگ جهانی دوم کشته شدند، اما کسی توجهی به اونها نداره؟

اگر فرض رو بر این بگیریم که این اتفاق افتاده، این اتفاق در کجا افتاده؟ در اروپا. ربطش به مردم فلسطین چیه؟ چرا باید افرادی از اروپا و سایر نقاط جهان به بهانه هولوکاست وارد کشوری بشن، که در اون کشور سالیان سال، مسلمانان، مسیحیان و یهودیانش در صلح و آرامش با هم زندگی کردن، و اون کشور رو تصرف کنن، و ۶۰ سال در منطقه نا امنی ایجاد کنند؟
سید مجتبی
خرازی جان ...
اگر احمدی نژاد مرده، چرا اینقدر از جنابش می ترسید؟؟؟!
چرا که ساده لوحانی چون شما را میبینیم. که از گذشته عبرت نمیگیرند.
Iran, Islamic Republic of
ساده لوح!!!
محسن
شاه سلطان حسین ها از مُرده آن مرد که رفته هم می ترسند!
Romania
یعنی این بابا داره از فرصت دوباره ای که ملت بهشون دادند نهایت سوءاستفاده رو میکنه.
خیلی بدبختند کسانی که از تریبونی که نصیبشون شده در جهت تخریب دیگران استفاده میکنند.
محمدرضا
Romania
شما رو به خدا اسم قاسم سلیمانی رو کنار این اقایان نذار.
در ضمن فرزند امام و رهبری امثال سلیمانی و سیدحسن نصرالله هستند که لحظه ای سازش با استکبار نمیکنن, نه خ... که اگه ولش میکردن مملکت رو تباه می کرد.
مصدق هم به قول امام اصلا مسلم نبود, لطفا برای کسب آرا بی جهت اسمشو نیار.
صحبت های امام راجع به نهضت آزادی و بازرگان هم احتمالا یادته.
لااقل به جای مصدق و بازرگان از امیرکبیر بگو یا ستارخان خان یا باقرخان یا میرزای جنگلی که واقعا جلو استکبار ایستادن
روح اله 57
والا الان قیافه شما بیشتر به مرده ها میخوره.
اگر احمدی نژاد مرده پس این جلز و ولزهای روزانه شما برای تخریب و بدگویی ازایشان برای چیست.
درود بر احمدی نژاد
بدون شرح
سوره مبارکه بقره :
وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِي الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿۱۱﴾أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِن لاَّ يَشْعُرُونَ ﴿۱۲﴾
مرتضی
احسنت تبارک ا...
این حامیان اصلاح طلبی که به آیه قرآن هم منفی دادند خوب ذات واقعی افساد طلبی رو بروز دادند!
اشتباه منفی دادم
عالی بود
حقگو
این جناب صادق خرازی چقدر آرزوی مرگ دکتر احمدی نژاد رو داره قبلا هم تو حرفاش در مورد دکتر احمدی نژاد حرف از خون و خونریزی میکرد که بعد حرفش روطور دیگه ای تعبیر کرد حالا باز هم حرف از مرگ احمدی نژاد میزنه . این آقا میخواد کیا رو تحریک بکنه ؟!!!!
عبرت
اصلاحات 2 خردادی=رییس جمهوری که وقتی به فرانسه رفت ، وزیر مشاور در امور ساختمانی !!! به استقبال وی رفت .
اصلاحات 2 خردادی=گسترش و انفجارپدیده زنان خیابانی
...
اصلاحات 2 خردادی=تولد و رشد روزنامه هایی که عاشورا را (الیعاذبالله)نتیجه طبیعی خشونت و وحشی گری پیامبر در بدر می دانستند و به تعبیر صریح رهبری مطبوعاتی که پایگاه دشمن شدند.
اصلاحات 2 خردادی=فتنه تیر78=فتنه88
اصلاحات 2 خردادی=بیرون کشیدن مستشاران نظامی ایرانی از افغانستان که به دولت قانونی کمک می کردند و در نتیجه تقدیم افغانستان به طالبان و بعد امریکا
اصلاحات 2 خردادی=همکاری در اشغال عراق توسط امریکا و مخاصره 360 درجه ای ایران توسط امریکا و افزایش شدید احتمال حمله نظامی به ایران
اصلاحات 2 خردادی=کرسنت=کثافت
اصلاحات 2 خردادی=وزیرارشاد=مهاجرانی=... =جیره خور ال سعود=رفیق بی کلک بی بی سی
اصلاحات 2 خردادی=اقدام به نابودی قانون اساسی توسط ارائه لوایح دوقلو به مجلس
اصلاحات 2 خردادی=ایستادن تمام قد مجلس ششم دربرابر مردم و رهبری و نظام
اصلاحات 2 خردادی=حقوق 80هزارتومانی یک معلم که به یک باره در 84 85 به 200 تومان هم رسید .
اصلاحات 2 خردادی=عدم بازگشت بخش عظیمی از بورسیه های خارج کشور
اصلاحات 2 خردادی=تعلیق دانش هسته ای
اصلاحات 2 خردادی=فراموشی روستاها
اصلاحات 2 خردادی=کاشتن بذر بابک های زنجانی
اصلاحات 2 خردادی=رییس جمهوری که ذوب در دموکراسی و نظم نوین جهانی به رهبری آمریکا بود.
صلاحات 2 خردادی=هواپیمای اختصاصی ساخت فرانسه برای رییس جمهور که فقط 60 میلیارد تومان (سال83) صرف دکوراسیون داخلی آن شد .
اصلاحات 2 خردادی=اصلاحات امریکایی=اصلاحات یزیدی
علی
اصلاحات 2 خردادی = اعتدال 24 خردادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اعتدال داره با قدرت بيشتر راه اصلاحات رو ادامه ميده
این اصلاحاتی که شما می فرمایید بیشتر شبیه اصولگرایی احمدی نژاد است
یا ثارلله
United States
خجالت بکش. اسم شهیدان باهنر و قاسم سلیمانی عزیز را با...کنار هم آوردی که چی‌؟

این بابا از کجا پیداش شده این چند هفته اخیر این همه افاضات میفرمایند؟ از الان میکوبن برای انتخابات؟؟
نيما
ليدر اصلاحات مرد و تمام شد.ولي تفكري كه از او مانده خطرناك است.تفكر غرب زدگي.
تفكر اسلامي را نمي توان با تفكر غربي جمع كرد.
پس اشخاص بزرگي مثل قاسم سليماني و رهبري و امام را نمي توان با ليدر اصلاحات و اوامر دست نشانده شان جمع كرد.
خرازي سعي در تطهير چهره خبيث و زشت غرب زدگان دارد. آن هم با سو استفاده از بزرگان كشور مثل رهبري و سردار سليماني
Iran, Islamic Republic of
اگه مرد و تموم شد چرا از بردن نامش وحشت سراپاي وجودتونو ميگيره
برای اینکه از مرده باید ترسید
یک استاد دانشگاه
بنده یک استاد دانشگاه هستم هنوز هم نفهمیده ام منظور شما از اصلاحات چیست. شما تعریفتان به طور جزیی و تفصیلی از اصلاحاتی که می گویید چیست؟ چرا آن را منتشر و در اختیار عموم نمی گذارید؟ آن چه تا کنون فهمیده ام آن هم عمدتا از رفتار مدعیان اصلاحات، شل دینی و شکستن حرمت رهبری و حمله به مقدسات و قانون شکنی و تحریف راه امام راحل و دو بار تحمیل فتنه به نظام در سال های 78 و 88 و مواردی دیگر بوده است. تکلیف بنده ای که به تعبیر خودتان فرهیخته هستم و خارج دیده ام و درجات عالی علمی از یکی از بهترین دانشگاه های دنیا دارم اینست وای به حال مردم عادی که بهشان می گویید عوام.
شما هم خوب خودتو تحویل گرفتی!!
مصطفی
آقای خرازی خیلی دور برداشتی. سال88 کجا بودی؟ احمدی نژاد هر چقدر هم که خراب کرد ، به انازه شما و سکوت شما در سال 88 به نظام آسیب نزد حالا به برکت صدا وسما که توش معلوم نیست چه خبره؟؟؟؟ شما شدی تحلیلگر. کمی خجالت هم چیز خوبی است.... خدا .... رو می شناخت که بهش شاخ نداد. شما چطور می گی ولایت فقیه امامت جامعه رو بدست می گیره و خود را تابع اون می دونی مگه........... مه رهبری حتی در آخرین روزهای حکومت احمدی نژاد از وی چه تعریف هایی کرد. احمدی نژادیسم دو تعریف داره : یکی به معنای تبلور و احیای گفتمان انقلاب که خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی همه نقاط کشور از ویژگی هاشه که رهبری در این مورد خیلی فرمایشات بلندی دارند و دیگری به معنای فسادهای صورت گرفته در دوره ایشون است که البته در دوره اصلاحات و ماقبل آن و اکنون خیلی بیشتر اتفاق افتاده و شما هیچ صحبتی از اونا نکردید البته که نظام سکوت کرده و نمیدونم بر اساس چه مصلحتی، فکر نمی کنم مراد شما از احمدی نژادیسم معنای دوم باشه چراکه از سوابق شما معلومه و مرادتون مقابله با گفتمان امام و انقلاب است . پس بهتره شما همون سکوت کنی که بوی گنده ش داره بالا میره. البته من نه احمدی نژادی هستم و نه با شما اما خوبه که سوال بنده رو جواب بدین.
از زنده بودن احمدی نژاد هم ترس دارند...
ایرانی فدایی علی(ع)
خوب و بد و با هم قاطی کردی داری تخته گاز کجا میری؟؟؟؟بگو یهو مجلس شایسته سالار هم اصلاحاتیا هستند دیگه!!!!!!!! اصلاحات یعنی اصلاح همه چیزهایی که جلوی غربی شدن رو میگیره.
جابر
جهان جون یه درد دل باهات میکنم و اون درد اینکه زمونه بدی شده شاید بگم خیلی اخبار که از سایتهای مختلف توسط کاربران اینترنتی خونده میشه جز شوک برای ما چیز دیگه ای نیست من خیلیها رو میشناسم که خودشون واقعا اذعان دارند که تو شوکند علتش هم اینهمه سیاه نمائی بسیار غیر منصفانه از دولت گذشته
چرا انقدر باید بی انصاف باشیم چرا واقعا چرا
امروز چنان تو خبرگزاریهای مختلف چه خبرگزاری ضد دولت گذشته چه خبرگزاریهای که در زمان دولت نهم و دهم طرف دولت بودن بد گوئی میشه که ادم شوکه میشه
القرض اینکه بی انصافی نسبت به دولت قبل به اندازه بسیار خفه کننده ای بالاست بطوری که باورش واسه هر وژدانی که کمی منصف باشه دردناکه
Iran, Islamic Republic of
جناب جابر خان آقاي با وجدان چرا موقعي كه دولت اصلاحات و سازندگي زير سوال ميرفت شما وجدانتان نه تنها ناراحت نميشد بلكه خوشحالم ميشدين؟
محفوظ
خ... چطور؟ او نمرد؟ او که در شهر خودش هم با پرتاب لنگه کفش بدرقه شد. الان هم که چند وقتی است از او هیچ خبری نیست و به عنوان یکی از سران فتنه ممنوع التصوير و ممنوع الخروج است.
Iran, Islamic Republic of
این جماعت افساد طلب... به چیزی جز راه افساد طلبی فکر نمیکنند
زرديني
خواب ديدي خوش باشه
احمدی نژاد زنده است .... می اید ... میبینید ... میبازید .... میمیرید .
دوستان عزیز امثال خرازی از اسم احمدی نژاد می ترسند چون سالها دولت(سازندگی واصلاحات) دست اینها بوده هیچ قدمی برای مردم برنداشته اند.الان از این می ترسند که دوباره احمدی نژاد به صحنه برگرددو مردم به حقانیت او پی ببرند
110
به کوری چشم دشمنان احمدی نژادزنده است
سعدی
آخه شما که با سواتی هاشمی چه تناسبی با باهنر داره
ونهایتا تورو خدا سلیمانی چه وجه تشابهی با هاشمی داره
خدارو شکر شما گفتی و ما قبول کردیم که برادر رهبر انقلاب کیه
حیف که سیدی
سید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
مرگ بر فتنه گر جاهل
مردیکه مزدور میدونی چی میگی
خودت مردی
کور خوندی که مجلس را اصلاح طلبها غارت کنند
مرگ بر فتنه گر!مرگ بر افسادطلبی!
توفیقی از قزوین
ادب مرد به زدولت اوست ! احمدی نژاد مرد شایسته کلام یک دبیر کل تشکیلات مدعی نیست
Iran, Islamic Republic of
یکی به میخ ویکی به نعل
این جمله رو خوب اومدی " بیایید با دیدی وسیع و ایمان ببینیم چه اتفاقی افتاد که دوره اصلاحات در آن زمان غروب دردمندی را تجربه کرد، "
احسنت
فراز
Iran, Islamic Republic of
پس چرا اینقدر ازش واهمه دارید و با هر جلسه اش هزار شانتاژ علیه او بکار میگیرید . ضمنا آقای خرازی حرفتان شاید فقط در بین طرفدارانتان خریدار داشته باشد که انها هم همیشه با احمدی نژاد مشکل دارند بقیه مردم فارغ از تبلیغات مسموم شما تصمیم میگیرند و به قول حضرت امام (ره ) میزان رای ملت است .
محمدعلی
ای کاش یه نفر در گوش این آقای دبیر کل حزب بادآورده ندا، یه ندایی می داد و از خواب بیدارش می کرد که رهبر معظم انقلاب دو برادر تنی دارد....
ای کاش آقای دبیر کل به این سوال پاسخ می داد که چرا زمانی که رهبر انقلاب در بیمارستان بستری بودند و همین سید فتنه گر تقاضای عیادت از رهبری را کردند، رهبری اجازه ندادند؟؟؟ ای کاش یک ندای صادقی این اصلاح طلبان سر به زیر برف برده را از خواب مرگ و غفلت بیدار کند... ای کاش این آقای صادق کمی صداقت به خرج می‌داد و یا خود را مرید امام خمینی نمی دانست و اینگونه مصدق و بازرگان را در زمره مصلحین جامعه قرار می داد یا با مراجعه به نطر صریح امام در مورد خیانت این دو با اسلام، زبان به کام می گرفت و اینگونه خود را مفتضح نمی کرد.
بله، به گفته ایشان خوب است اصلاح طلبان به گذشته و حال خود نگاهی بیاندازند تا بلکه بفهمند مردم(صاحبان و ولی نعمتان) چرا از آنها گریزانند و از چه روی معاندین و وابستگان به غرب وحشی به آنها دل بسته اند؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم احمدی نژاد با این جماعت چیکار کرده که هنوز که هنوزه دارن میسوزن-
من به جهت شغلم به استان ها وشهر ها زیاد میرم ووقتی از مردم هر شهری در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات بعدی میپرسم همگی میگن اگر بیاد بهش رای میدیم
این جماعت ومخصوصا حاج آقا خاطره از این موضوع می ترسن.
خودت مردي آدم بي سواد. احمدي ن‍ژاد و احمدي ن‍‍ژادها زنده اند تا جشم شماها كور شود.
اينها فكر كنم شبها پرخوري مي كنند
دارانی
مرده که ترس نداره ،آقای خرازی.چرا این قدر شما از مرده ی احمدی نژاد هم می ترسین.
آقای خرازی-راستی اعتقاد تو به رهبر و جایگاه ولایت فقیه بیشتره یا محکوم فتنه؟کدامتون معتقد ترین؟
جهان جان.تو هم یه ذره بینی دست گرفته ای و این گوشه کنارا می گردی ببینی کی علیه احمدی نژاد چی میگه اونوقت بدوی بیای منتشر کنی.
ببینم وجودشو داری با این مرده !
ایمان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خرازی
تفکرات خودتون رو به دیگران نسبت ندید.
امام دوتا پسر نسبی داشتن 1-آقا مصطفی 2- احمد آقا والسلام
ضمنا برادران رهبر عظیم الشان انقلاب هم مشخص هستن.
فرزند و برادر معنوی هم که به ادامه دهنده راه و هم فکر میگن. خ... کجاش این شرایط رو داره؟! مثلا استکبار ستیزه؟!!!!!
اگه اینطور بود رهبری در مسئله فوت خواهر آقای خ... به ایشون پیام میدادن نه به مادرشون ودر مسئله فوت مادرشون هم به همین منوال .
پس شما جای دیگران قضاوت نکن
در خصوص احمدی نژاد هم یه مطلب بگم
رهبری توی دیدار رمضانیشون با هیات دولت در تیر ماه امسال فرمودند انقدر دولت قبل رو تخریب و همه چیز رو گردن اونها نندازید .بزارید مردم قضاوت کنن.اگه مردم کسی رو تائید کردن یعنی کارنامه ش خوب بوده .اگه هم تائید نکردن که هیچ.
در ضمن چرا اینقدر شما و همفکرانتون از احمدی نژاد می ترسید .اصلا در موردش حرف نزنید اگه باور دارید مرده و وجود نداره .قدیمیا میگن پشت سر مرده حرف زدن خوب نیست .
زمان مشخص میکنه که کی میاد و کی میره .
بعدشم اگه ایستادگی عزتمندانه تیم قدرتمند و ولایی احمدی نژاد نبود و به غنای 20درصد و آب سنگین و چیزهای دیگه دست پیدا نمیکردیم الان میز مذاکره ای وجود نداشت که دوستان شما برن دوسال مردم رو سرگرم کنن وکشور رو از هر نظر بخوابونن تا ببینن نظر آمرکایی ها تامین میشه یه نه .
پس یه کم .فقط یه کم تقوی کنید
ان اکرمکم عند الله اتقیکم
این آقا حالش خوبه .....؟؟؟؟!!!!!
خ... فتنه گر بود مرد...
حامیان فتنه از منافقین هم بدتر هستند لعنت خدا بر انها
اتفاقاً احمدی نژاد زنده است چون هم خیلی فعال شده و هم شماها به شدت ازش میترسید
خدمت گذاران انقلاب رو همون روزهای اول انقلاب ترور کردن و حالا نوبت خدمتگذاران بعد از انقلابه که به هر قیمتی (رو شدن دستان کثیفشون ) حاضرند اونها رو ترور کنند
سرور
سال 96 معلوم میشود چه کسی مرده است.
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت لابد اصلاحات با اون گند کاریها و ضربه به نظام و هزار و یک فتنه و خیانت زنده است
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کلا هر چیز که به نفع شما است عالی است اعتدال دارد اصلاح کننده است و انگار نه انگار در دوره های قبل همین مردم مسئولین رو انتخاب کردن مگه این مردم نبودن که این نماینده ها رو انتخاب کردن و شما ... چرا مردم رو نمی بینین و چرا هر وقت رای به نفع شماس مدعی درستی کار هستین درستی کار و ارزش مردم داری شما در این است که هر وقت رای بر خلاف نظر شما آمد تبعیت کنید و همکاری کنید نه فتنه و فتنه گری راه بیندازید و همه رو به غوغا سالاری و تندرو و غیره و ... نام گذاری کنید با این سخنان و کارها کار به جایی نمیبرین زیرا دلها دست خداس و بس.
اگر منظور از اصلاحات ،دولت آقاي خ... است ،بايد بگويم سخنان آقاي خرازي درست است ولي در خصوص دولت جديد بعيد مي دانم اين امر صحت داشته باشد. هنوز گوشها از زنگ صدايي كه توافق را صرفاَ نتيجه هوش وذكاوت تيم انتخابي اعلام نمود و سعي در كم رنگ كردن نقش رهبري و مردم را در اين خصوص داشت ،پر است. از اين گذشته ،حزب گرايي و سياسي بازي بعد از دولت آقاي خ... چنان رواج يافته كه مسئولين فراموش كرده اند مسئوليت آنان چيست و همه چيز را فداي اهداف حزبي خويش مي كنند.اين امر البته كه مد نظر آقاي خ... و دولتهاي قبل نبود ولي بعد از آن ،وقتي دولت تغيير مي كند گويي حكومت تغيير كرده وهمين امر موجب نابساماني اوضاع مملكت مي شود.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
مثلا ایشون از ادم های منطقی اصلاح طلب هست بعد از این همه خیانت خ... در 88 و در ادامه تحویل نگرفتن رهبری هنوز این اقا میگه خ... برادر رهبری انقلاب است یا ساده لوحی یا خودت رو به اون راه زدی برادر.
رهبری خ... رو نه بیت راه میده نه پستی بهش میده نه نامه تسلیت رو به ایشون می نویسه به مادرش و به مردم اردکان می نویسه و .... هنوز ایشون میگه خ...پیش رهبری جایگاه داره.
Iran, Islamic Republic of
به كوري چشم دشمنان اسلام ومسلمين احمدي نژاد ويارانش زنده اند وخاري درچشم بدخواهانش خواهد بود
صادق خرازی یک نفوذی در اصلاح طلبان برای برهم زدن ائتلاف در اصلاح طلبان است
ایرانی
عجب ادبی داری تو !!!!!!؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حاج قاسم سلیمانی بزرگتر از آن است که امثال شما از او تعریف کنند لطفا خود را این بزرگمرده صحنه های دفاع نچسبانید
چغوک
وی گفت: اصلاحات ریشه در قلب مردم دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که ریشه این علف هرزو از قــلـــبــــم کندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمدی نژاد اشتباه داشت خصوصا دوسال اخر معصوم نیود ولی شما دیگه جناب خرازی دم فروببند!!!!!!!!!!!
درود بر خ... بزرگ که کشور ایران را از انزوا دراورد
ما نفهمیدیم این خ می تواند هزاران معنی خوب و بد را هم بدهد.
منحرف شمایی که از اومدن آحمدی نژاد خیلی می ترسید اگه نه انقدر ازش حرف نمیزدید بد می ترسید ازش بد هاااااااااااااااااااااااااا
مجید
Iran, Islamic Republic of
اگر الفبای سیاست را بدانید خیانتی که متهم فتنه کرد منافقین نکردند ...
حمزه
این آقا خودش هم متوجه نشده چی داره میگه
میخواد همه را باهم جمع کنه از خ... گرفته تا حضرت آقا و ...
دوران احمدی نژاد را بلا می داند و از حضرت آقا سخن میگوید. ولی توجه نداره که حضرت اقا چقدر از دولت احمدی نژاد مخصوصا دولت اولش صحبت و تعریف کرده
خدا بهمون رحم کنه از اینکه این فرد و اطرافیانش بخوان قدرت داشته باشند
معلوم میشه پای احمدی نژاد بدجور دُم این آقا رو له کرده!!! اگر قرار باشه بعد از زحمات طاقت فرسای احمدی نژاد از چیز دیگه ای قدردانی کنیم این دُم له کردن ها اولویت داره.
انقلابی
تفکر جناب احمدی نژاد چون برگرفته از تفکر و آرمان امام وانقلاب است همیشه زنده است آنکه مرده است تفکر لیبرالیستی و اشرافیگری شماها و همپالگی هایتان است که چشم امیدتان به غرب است و در سال 88 با طراحی فتنه و کودتا علیه ملت می خواستید انقلاب را تقدیم غرب کنید که با یاری خدا و تدبیر مقام معظم رهبری و همت مردم انقلابی ایران کودتا شکست خورد و فتنه گران برای همیشه مغلوب و تحقیر شدند . لذا انکه مرده است تفکرات اوجهلی و ابوسفیانی شماهاست . راه امامن و انقلاب همیشه زنده و پاینده است به یاری خدا . مشکل احمدی نژاد مبارزه با رانت خواران ، مفت خوران، تمامیت خواهان ، اشرافیت و استکبار ستیزی بود که شماها از مصادیق آنها هستید لذا انکه تحقیر شد شماها بودید نه ملت سرفراز ایران .
Iran, Islamic Republic of
بر فرض قبول مرگش:
مردش هم شرف داره بر زندگی خائنانه شما و هم پالکیهاتون .
Iran, Islamic Republic of
برعكس خودت در حال احتضار هستي بد جوري داري دس و پا ميزني!!!!!!!!!!
علی
عجب اعتدال و اصلاحاتی!

میخواهند از ریشه بزنند با ادبیات "تروریسم سیاسی"!

اما "مکروا و مکر الله و ...."
دشمن احمدی نژادبمیرد. انسان احترام بگذار به هرحال ایشان رئیس جمهور منتخب مردم بزرگ ایران اسلامی بود وبه قول امام راحل میزان رای مردم است .پس بیخود توهین نفرمائید.
محمد
برادرجان خ... وهاشمی هم هشت سال ریس جمهوراین کشوربودندوازطرف مقام معظم رهبری تنفیذشدندپس چرا این همه بهشون تهمت وبدوبیراه میگین؟؟؟
به خاطر اینکه قرار بود بر طبق آرمانها و خط امام پیش برن و با این فریب رای مردم رو مال خود کردند ولی چه شد؟
آقا محمد اصولا رهبری هم امام بزرگوار ما و هم امام خامنه ای اصولا با هیچیک از روسای جمهوری مخالفت نمی کنند حتی اگه منش آنها را هم قبول نداشته باشند امام بزرگوار ما بنی صدر را از اول قبول نداشت ولی به رای ملت احترام گذاشت و در آخر ملت با چشمان خود مشاهده نمودند که بنی صدر یک خائن بیش نبود امام خامنه ای هم همین منش را دارد حال حتی اگر منش آن رئیس جمهور را هم قبول نداشته باشد برای اینکه بهانه دست دشمنان نظام ندهد از او طرفداری می کند چون به رای ملتش احترام می گذارد. یا علی
Iran, Islamic Republic of
هاشمي رفسنجاني!!!!! و شهيد باهنر و قاسم سليماني!!!!!
اونوقت چه ربطي دارن اينا با هم؟؟؟؟!!!! اينا خودشون انحراف سرخودن ، بعد فكر مي كنن كه جامعه اينا رو نمي شناسه!
شماچرااینقدراحمق هستیداگه احمدی نژادمرده چراوحشت سروپاتون رافراگرفته هرروزبه یه دلیل می خواهیدبتازیدنه قربان برعکس ایشون دردل مردم جای گرفته وهمیشه خارچشم احمق هاخواهدبود
مجد
متهم فتنه 88 كه بازيچه انقلابات مخملي است شايد برادر ناتني باشد ولي مردان برزگ و مجاهدان نستوه همچون آيت ا... حسني و مرحوم آيت ا... محمدي گيلاني و ... به جهت انحراف فرزندانشان مانع اعدامشان نشدند و اما سران فتنه 88 از رافت نظام اسلامي سو ء استفاده كردند. لذا جناب خرازي نيز شايد با اين اوصاف مي خواهد فردا ادعا كند سردار افتخار آفرين عزت و شوكت ايران اسلامي قاسم سليماني امير قلب ها برادرش است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم فتنه 88را فراموش نمی کنند این ننگ ابدیست سران فتنه با این صحبتها تطهیر نمشود مرده خودتی تو هم تو سرت میزنی پست بگیری ولی ازجایی دیگر میسوزی ازآنجا ئیکه قرار بود معاون وزیر خارجه شوی ولی صلاحیت رد شد
مرتضی سیری
ایشان بیش از حد از کالابرگ اعتباری خانوادگی اش استفاده می کند!
محمد
جناب آقای خرازی شما هم مثل هم حزبی هایتان ترس از این دارید که احمدی نژاد بیایید و دوباره نگاه از سرمایه داران بردارد. ضمنا جناب آقای هاشمی رفسنجانی برای شما اسطوره هستند نه برای ملت ایران ( شاید اسطوره در تریبت امثال مهدی هاشمی چرا) - نکته بعدی اینکه ایران در هشت سال خیانت جناب خ... شما و برادر محترمشان به این حال روز افتاد ...
با سلام و عرض ادب بالاخره ما نفهمیدیم این آقای خرازی چکاره اند. آخه ایشون یه روز با حاج قاسم عکس سلفی می گیره فرداش از سیاست حمایت از گروه های جهادی در منطقه انتقاد می کنه! یه روز از هم گرایی مردم می گه فرداش رئیس جمهور 24 میلیون ایرانی را تخریب می کنه و میگه باید محاکمه بشه! یه روز تو اردوگاه جناب آقای هاشمی رفسنجانی است یه روز تو اردوگاه همون افرادی است که بدترین هجمه ها را علیه شخصیت آقای هاشمی در انتخابات مجلس به کار برده اند! اگر چه ایشون تن صدای دلنشینی دارند و رفع کسالت حال ایشون را نیز از خداوند منان خواستاریم اما حقیقتا از این برادر بزرگوار خواهش می کنیم بالاخره یه موضعی درستی اتخاذ بفرماین ما هم از بلاتکلیفی در بیایم.
حقیقتا این درست نیست که عده ای نظیر ایشون با بهانه کردن اشتباهات اندک اقای احمدی نزاد در مقابل خدمات عظیم ایشون جریان حزب اللهی و ارزشی را همه روزه مورد حمله قرار دهند.
با تشکر
كوروش
United Kingdom
اي شيطون بلا اسم سردار سليماني و شهيد باهنر رو در كنار بعضي ها مياري تا به اين آقا مشروعيت بدي ....ايقد مارو گاگول فرض كردي؟؟؟؟؟؟؟هاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کدام فتنه . فتنه گر اصلی چون از تبار خودتان بود دارد راست راست می گردد و دم از بهار و ... می زند و شماها هم او را حلوا حلوا می کنید. موسوی و خ... عزیزان این مملکتند اما دولت پاک دست و حامیانش دم از تبیین اندیشه امام می زنند وای بحال مملاکتی که احمدی نزاد و دارو دسته اش تبیین کننده اندیشه امام باشند.
اشتباه مثبت دادم...
Iran, Islamic Republic of
فکرونظر امثال شماها مرده است معلومه که از چه ناراحتی؟
محسن
اقای خرازی شکستن دست و پای مرده بقول شما چه فایده ای دارد.؟ پس واقیعیت ان نیست که می فرماید . ترس از احمدی نژاد بدنه اصلاحات و کارگزران و ندای فرانسه و ندای انگلیس فرا گرفته .دست و پا زدن در حال غرق بی فایده است باید واقیعیت ها را قبول کرد.
56
خرازی :...اما همین اصلاحات نیازمند اصلاح و بررسی متعدد دارد...
جالبه ها ! مخصوصا قید متعددش !
خوش بین باشیم باید گفت: می خوان با آب مضاف اقدام به تطهیر کنن غیر خوش بینانه هم آب نجس!
یکی جلوی اینارو بگیره تا جامعه رو به گند نکشیدن

درضمن تا امثال شماها زنده اید احمدی نژاد نخواهد مرد!
Seychelles
و خطر بالاتر از احمدی نژادیسم جریان اصلاح طلبی است
این سالها این جریان مثل عفونت مزمن در دولتهای مختلف به اشکال گوناگون سر باز میکنه و دردسرهایی را برای ملت ایجاد می کنه
بردن نام شهید باهنر و حاج قاسم سلیمانی در کنار نام هاشمی ، جفاست در حق آن دو بزرگوار
استفاده ابزاری از نام و مقام شهید یعنی ...
این آقا ملت رو نفهم فرض کرده یا خودشو زده به نفهمی
کللللن قاطی کرده این آقا
کتاب
بوی کباب به مشام این آقا خورده زده به سیم آخر تخته گاز میره
از حرفای خنده دارش معلومه "فرزند امام و برادر رهبری" کــــــی؟ خ... خخخخخخخخخخخ
احمدی
آغ خرازی فریاد اصلاح طلب ها در مجلس ششم خروج از حاکمیت بود فریاد اصلاح طلبان در زمان خ... همان راهپیمایی علیه خدا بود که حجاریان میگفت تئوریسین دولت بود و فریاد بلند تان را در فتنه 88 عربده کشید که با سیلی مردم انقلابی خاموش شد بله اگر رهبر عظیم الشان انقلاب مدیریت نمیکردند شما دو دستی مملکت را به کد خدا میدادید
از محبوبیت احمدی نژاد جویا میشود امام را اگر قبول دارید بروید از دل مردم مستضغف جویا بشید که چه کسی را یار خود میدانند با پیام دادن در شبکه اجتماعی محبت حاصل نشود با عکس انداختن از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پرونده شماها پاک نمیشود راستی از حاج قاسم بپرس که عزت ایران در بیرون از کشور در زمان کدام رییس جمهور به اوج خود رسید هم در بین سیاستمداران و هم مردم مسلمان منطقه البته نه در شبکه های ضد انقلاب اروپا و امریکا بپرس بعدا پیام بده
کلا همه منحرف اند ایشان و دوستانشان گل و بلبل اند
باران
جناب خرازی این که تا حدی سلامتی حاصل شده خدا را شاکر باشید و در پی پاک کردن چهره های شناخته شده برای ملت نباشید مردم ایران خیلی بیشتر از این که شماها فکر می کنید فهم و بصیرت دارند و دوست و دشمن را خوب تشخیص می دهند پس استغفار کنید و سعی در تشویش اذهان نداشته باشيد
مرگ بر ضد ولایت فقیه
وقتی یک موج پدید می اید دیگر از بین رفتنی نیست
احمدی نژاد موج خدمت رسانی را برای مردم اغاز کرد
تمام دولتها ناچار به تبعیت هستند وگرنه سقوط خواهند کرد
چنانچه در دوران انتخابات 88 موسوی هم بطور مثال سفرهای استانی احمدی نژاد را ستود
الان اقای روحانی هم بر همین موج سوار است
پس تفکر خدمت رسانی که غالب تفکر احمدی نژاد است از بین نمیرود
شما فکری به حال خود کنید با اینهمه فتنه گری
که انجام دادید
الحق كه ايشان صحيح فرمودند مطمئنا ان دوران سياه ديگر در تاريخ سياسي ايران تكرار نخواهد شد.
آب رو بریز اونجا که میسوزه
هادی زاده
یکی نیست به این آقا بفرماید دو قطبی کردن احمدی نژاد و اصلاح طلبان آب در هاون کوفتن است.
نه احمدی نژاد نماد اصولگراهاست و نه اصلاح طلبان با این حرف ها می توانند عملکرد مافوق ضعیف و وادادگی در عرصه سیاست خارجی را توجیه کنند.
نه صد روز و نه یک سال و نه دو سال و نه هیچ وقت اینده انان نتوانستند چرخ اقتصادی را عملا بچرخانند بلکه در کاغذ و امار و رسانه و .... توفیقات شان دون کیشت وار به مدد انها امده و ناپایداری ان تا چند ماه آینده خودش را نشان خواهد داد.
آقای خرازی عصبانیت ناشی از ناکامی های پی در پی شما در تحلیل های شما پرواضح است و خیلی دیر نیست ...
saeed
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردمی نژاد. اقای خرازی موسوی و کروبی باید اعدام شوند
مهدی
اگر واقعا مرده، چرا شده کابوس شب های شما؟
یک سر بین مردم برید، ببینید شما مرده اید یا احمدی نژاد.
بچه بعد از بیکاری زبان باز کرده و احتیاج به تربیت دارد
آنهم تربیت سالم
حرف میزنی مرد ناحسابی ؟؟؟؟؟؟؟این اصلاحات است که مرده و تو با این حرفهایت آخرین میخها را بر تابوت اصلاحات زدی!!!!!!!کجا متهم فتنه 88برادر رهبر است ؟؟؟؟؟؟؟رهبری در فوت همسر آیت الله روح الله خاتمی به این مردک تسلیت هم نگفت ...آنوقت تو او را برادر رهبر میخوانی زهی خیال باطل ....
قلی
انصاف نیست از فضیلت و بیداری سخن بگوییم و از مردانی چون هاشمی‌رفسنجانی، شهید باهنر و اسطوره مجاهدت قاسم سلیمانی سخن نگوییم!!!
خطر بزرگ کشور اصلاح طلبانی هستند که در سال 88 با تهمت دروغ تقلب کشور را به آشوب کشیدند و امنیت ملی رو تهدید کردند و دشمن را به تشدید تحریمهای ظالمانه ترغیب کردند .
24 میلیون
مضحک ترین جمله سیاسی :
احمدی نژاد مرد !!!!
تفکر استبدادی نفی متقابل در قامت روشنفکری غرب پسند .
هرچند احمدی نژاد سکوت کرده و اصول گراها بدنبال وحدت بدون حضور احمدی نژادند ولی ...
خوبه نیم نگاهی به حضور احمدی نژاد در شهرها و استقبال مردمی آن داشته باشید و در مقابل اقبال ضعیف اطرافیان محور مردمی در سالگرد 24 خرداد تحلیل شود.!
اصلاحات یعنی دودستی کشور را تقدیم موسیو سوروس کردن.....اصلاحات یعنی آرمانهای امام را به موزه سپردن....اصلاحات یعنی سکولاریسم....و.....و.....و.....
رئیس دولت اصلاحات باید به جرم نقش آفرینی در فتنه 88 و ملاقات و همکاری با جرج سورس صهیونیست محاکمه و اعدام شود .
Iran, Islamic Republic of
تومردی بدبخت گرمی حالیت نیست
جناب خرازی!
اولا دنبال اصلاح امور بودن، فرق دارد با اصلاحات و اصلاح طلبی. اصلاح طلبان، منافقانی هستند که به دنبال فاسد کردن جوانان هستند و مامور آمریکا برای ایجاد مقدمات براندازی هستند که همان بی حجابی. بی عفافی است. نگاهی به طرفدارانتان بیندازید!
ثانیا مومنان به خدا، سدی عظیم در برابر نیرنگ های شما دارند به نام ایمان. تا ایمان داشته باشیم، سخنان یک افسادطلب برایمان مثل صدای کلاغ است. در کنار اسم راس الفتنه یعنی اکبر ه.ر، نام شهید باهنر و سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را می برید که چه کسی را فریب دهید؟ شهدا، مبارزه با قدرت های مستکبر را وظیفه میدانند و در همین مبارزه به درجه شهادت مفتخر شدند. آیا اصلاح طالبان هم مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا را در برنامه دارند؟
ثالثا شما که کلماتتان اینقدر شیک و رسمی است، یاد نگرفته اید حرف خودتان را از زبان خودتان مطرح کنید نه مردم. ...
رابعا چه کسی گفته احمدی نژاد بر نمیگردد؟ بسته به ترکیب داوطلبان آینده برای اداره امور، اگر لازم باشد می آیند. ما هم اگر ببینیم فرد بهتری از ایشان نبود، قطعا سرنوشتمان را به دست تجدیدنظرطلبان نمیسپاریم و نوکران شیطان را بر سرمان هوار نمیکنیم و به ایشان لازم باشد، رای هم میدهیم. تا بترکد بخیل و حسود.
خامسا آن که مرد، تصویر فریبکارانه اصلاحات بود که سالها به مردم نشان میداد، اما در پشت آن تصویر دروغین، عبارت بود از یک عرفان خودساخته و یک دین من درآوردی که عقل را به کناری میگذاشت و میگفت هر کاری را میتوانید انجام دهید و اسمش هم دین باشد!
این است که خ...، رئیس و رهبر افسادطلبان گفت ما آن دینی را کا با نظر مردم همراه باشد، پذیرا هستیم! همین فرد ملعون که ذره ای بر علیه او حرف نمی زنید، گفت در تقابل دین و آزادی، باید طرف آزادی را بگیریم!!!
شما از همان ها هستید و با همان ها لقمه های آنچنانی و چای خوردید و وارد شکمتان شده و این لقمه ها، کار خودش را کرده و کاری از دست ما بر نمی آید.
وای بر کسانیکه مردم را از دین مداری و توحید، باز می دارند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خوب لقبي برايش انتخاب كردي !!!
راس الفتنه !!!
چقدر هم بهش مياد !!!...
محمد
Romania
فکر می کردیم آقای خرازی منش دیپلماتیک و ظاهر اخلاقی خود را رعایت می کنند. بنده و امثال بنده با آقای احمدی نزاد بخاطر عدم تمکین به اوامر حضرت آقا مخالفیم یعنی همان راهی که همفکران آقای خرازی سالیان مدیدی است با جسارت و پرروئی می پیمایند
ی
احمدی نژاد در قلب توده های ملت است که قدرت طلبان چشم دیدن آنرا ندارند
شما در سخرانی هایتان چیزی جز بد گویی از احمدی نژاد را ندارید، حتی می ترسید و نمی دانید که او قرار است چکار کند....
پس می ترسید
محمد
سید صادق خرازی مرد و تمام شد و رفت. مراقب تفکر افسادطلبی باشیم.
Estonia
خودت مردی مردک بی هویت !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلب ها مشخص کنید هاشمی رفسنجانی که برای شما عالیجناب صورتی بود حالا چرا برای زنده کردن و مطرح کردنش اسم اونو کنار شهدا و رزمندگان اسلام می آورید . بابا ،گل باید خودش بو داشته باشد نه اینکه با عطر و اسپری زورکی بو دارش کرد. تازه مرده سیاسی همین باباست که شما دارید ازش سوء استفاده می کنید وگرنه آدم سیاسی نمیذاره ازش سوء استفاده کنند .
رادارگریز جهنمی
Iran, Islamic Republic of
این سخنان ثابت می کند که دکتر احمدی نژاد نه تنها نمرده است بلکه چنان ترسی در دل فتنه گران از ایشان وجود دارد که هر از گاهی یکی از این آل فتنه شلوار بارانی اش را نشان مردم می دهد. فقط یه سوال دارم از اصلاح طلبان خائن، شماها که کارتان درست است و مردم را به قول خودتان در پشت سر دارید چرا دیگر نگران انتخابات هستید؟ با این اراجیف که محبت دکتر از دلها نرود. در ضمن لازم نیست از حاج قاسم مایه بگذارید.
Estonia
احمدی نژاد زنده است و سایه اش برشما افساد طلبان و تشنگان قدرت و ثروت سنگینی میکنه !!!
ناشناس
Austria
جناب خرازی.. عزیز !! مکروا مکرالله والله خیرا الماکرین . خسته ام نباشی وگوشمان مخملی نیست عزیز . کاش فقط همون یه احمدی نژادرو داشتیم , متوجه عرضم که هستین انشاءالله ؟؟؟

امان از شیطان و شکلو شمایلهای بیشمارش
Estonia
برو ته صف وایسا عوضی ! مرده خودتی که در توهم فکر میکنی زنده ای !
Iran, Islamic Republic of
خودت بمیری
کی گفته اصلاحات ریشه در قلب مردم دارد،اگر ما مردمیم همچین چیزی نیست توهم برتون نداره
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ فضیلت.....هاشمی رفسنجانی.....خندیدم بابا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نزنده است مرگ بر اصلاحات
رضا
Iran, Islamic Republic of
حرفهای این اقا در مورد عوامل فتنه نشان میدهد در مقابل ولایت هستند اگر احمدی نژاد مرده بدان با رهبری زاویه گرفته پس شما هم دست به خود کشی نزن فتنهگران بین مردم جای ندارند
Estonia
تو بشین تا صبح از مرد بزرگ خاطره باز حرف بزن کی گوش میده ...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد زنده است این اصلاحات است که مرده و مرگ مغزی شده است
حاامد
زنده باد خرازی
تو هم...
Estonia
احمدی نژاد زنده است و محبوب قلبها .... شما بهتره برای حیات چند روزه سیاسی از سردار سلیمانی مایه نذاری همون هاشمی و خاطراتش برای شما و مجالستون بسه
منفور
درود بر اصلاح طلبان
مرگ بر پیروان شیطان بزرگ یعنی افسادطلبان
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای خرازی ، این رئیس دولت و به اصطلاح شما برادر مقام عظمای ولایت خیلی وقت پیش باید از ایشان و مردم فهیم ایران (طبق نظر صریح رهبری)عذر خواهی می کرد .
Iran, Islamic Republic of
!!!
اول، دشمنانش بمیرند انشاء الله.
دوم، شما کی هستی راجع به فعالیت یا مرگ سیاسی دیگران اظهار نظر می فرمایید؟
چرا تحليلهاي ابكي و مغرضانه اين افراد را انتشار مي دهيد . چرا خدمات هشت ساله دولت قبلي را ناديده مي گيريد . احمدي نژاد در دلهاي مردم جاي دارد
کاندید شود، بعد ببینیم که کی مرده ،ایشان یا عوامل و طرفداران فتنه؟
Iran, Islamic Republic of
این مردک کی دست از مزخرف گویی برمیدارد
Estonia
مترسک اصلاح طلبان داره هر روز نطق میکنه تا برای خود اعتباری درست کنه
خازنی
احمدی نژاد در قلب مردم است.
از طرف خودت حرف بزن
محمد
از طرف من حرف زد ...
راستی سرنوشت 400 میلیون دلار مصوبه کنگره آمریکا در سال 88 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، چی شد؟!
ازطرف مردم حرف زد!حامیان افساد طلبی فقط یه عده ...غرب زده اند نه مردم!
Estonia
آدمهای متوهم ... میشه بفرمائید مرد بزرگی همچون هاشمی!!! چی داره که ازش برامون بگی ؟؟؟ تا دیوز عالیجنای سرخپوش بود امروز شده برای شما اسب تروا !!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اسب تراوا همان 150جاسوس هستند كه تحت عنوان بازرسان آژانس انرژي اتمي با دست فرزندان انقلاب !!!!تيم مذاكره كننده اجازه حضور دائم در ايران بهشون داده شده در بند های برجام به آن اشاره شده و افسارش هم در دستان دولت ...
ناآشنا
رضائی عزیز ! اشتباه نکن ! افسار ان 150 نفر دست دولت نیست بلکه اونا با توافق برجام افسار دولتی های مذاکره کننده رو بدست گرفتن !!! قبول نداری ؟ پس منتظر باش که البته خدانکنه این اتفاق بیوفته !!!
محمد صابر
احمدی نژاد نمرده فعلا داره تجدید قوا میکند
وقتی آمد دم مسیحایایی اش ریشه همه شما را باز می کند .
مراد پور
احمدی نژاد در قلب مردم است. خ... از مردم گریزان است
چوبین
زنده باد احمدی نژاد.
علي
آرزويي است كه به گور خواهي برد
محمد مجتبي
Iran, Islamic Republic of
اوني كه مرده بود شما بوديد كه الان دوباره يه نفسي داريد مي كشيد در آينده نزديك شما ها همتون خودكشي سياسي خواهيد كرد اوني كه از نظر شما فرزند شايسته امام بود از نظر ملت يه فتنه گر شما ها نمي تونيد با حرف زدن اعمال زشت اين فتنه گران را پاك كنيد خود اين ملت بزرگ در آينده نزديك به شما خواهند فهماند كسي فرزند شايسته امام بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
آقایون اصولگرا با دقت حرفای آقا صادق خرازی رو مطالعه کنن تا بفهمن اوضا چند چنده!
آقا خرازی احمدی نژاد فرزند خلف امام نبود چون خلاف آن را با انتصاب هایش وبا عدم تمکین به نظرات رهبریش و.... اثبات کرد یک فرد قدرت طلب... بود وبس
محمد
احمدی نژاد وقتی دید نظرش در موضوعی، خلاف نظر رهبری است، بر خلاف نظر رهبری کاری نکرد و توافقنامه ای امضا نکرد. خودش را خانه نشین کرد تا نظر رهبری اجرا شود و او مانع نباشد. بعد از آن 11 روز هم مجددا با قدرت به کار بازگشت. حتی اگر خطا کرد، مخالفت نکرد. رهبری از ایشان به عنوان کسی که قطار انقلاب را با مسیرش برگرداند، نام برد.
اما دولت خ... و ... چه؟ رهبری تعداد تذکراتی کا در جمعه مردم با این ها داده اند در همان سال های اول دولت، بشمارید. ضد رهبری آن کسی است که در خیابان آشوب کرد و آن کسی که الان برای آزادی آن آشوبگران تلاش میکند. ضد ولایت کسی است که بر خلاف رهبری و ملت، به آمریکا خوشبین است.
مردم را فریب ندهید آقا.
فکر کنم خود احمدی نژاد هم به این خوبی نمی تونست ماستمالی کنه که شما کردی!! واقعا طرفدارای جالبی داره!!
Iran, Islamic Republic of
سال 96 معلوم میشه کی مرده ست و کی زنده!
Iran, Islamic Republic of
مهم‌ترین دغدغه ما انتخابات است که تعیین‌کننده آرمان‌ها و آرزوهای ماست...

حله؟! حرف دیگه ای مونده؟!
Iran, Islamic Republic of
هاشمی امروز هم ردیف شهید باهنره؟! یا قاسم سلیمانی؟!!

مثلا نظرشون رو درباره سوریه با هم مقایسه کن!

مالیات نداره؟! کنتور نمیندازه؟!
شاغلام
فرزند شایسته امام ؟؟!!!
برادر رهبر ؟!!!
باور به مقام معظم رهبری ؟؟؟
به قول نقی مگه داریم ؟ مگه میشه ؟
...
جناب صادق خان! خدا را شکر مردم همه بصیر هستن و ماله کشی امثال شما "جرم بزگ" و "ظلم به نظام" مراد شما (جناب خ...) را از ذهن مردم پاک نمیکنه.
منصور
جناب صادق خرازی اگر اینقدر بصیرت نداری که متهم فتنه همان کسانی که به تعبیر رهبر "جرم و ظلم بزگ" نسب به نظام داشتن را بشناسی از همشیر محترمتان کمک بگیرید.
مسعود
یعنی با صحبت این آقا به مظلومیت رهبرم رسیدم.
جناب خرازی !!! اگه اینقدر رهبر رهبر نمیکردید آدم آتش نمیگرفت و دلش نمیسوخت.
خدایاااااااا خدایااااا به همه ما بصیرت عنایت فرما.
اگر بصیرت دادی که حق و باطل را تشخیص بدیم به ما تقوا و جوانمردی و آزادگی عنایت فرما.
علی
آرزوی مرگ احمدی نژاد ؟ چرا این همه واهمه دارید؟! جان برادر با لگدزدن به احمدی نژاد معروف نمی شی .
ناآشنا
علی آقا جون !
این آدم بااینکاراش معروف میشه !! مگه برادر حاتم طائی نبود که برای معروف شدنش تو چاه زمزم .... ؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این ... تازگیها خیلی پررو شده،صدا و سیما هم که اونو شاخ کردن.
مجلس ، صدا سیما، ستاد مشترک... و..... همگی در خدمت دولت!؟
عجب دورانی را میبینیم!؟
برادر یا خواهرم؛ به تعدد امکانات و قوای انسان های ضعیف و فرسوده توجه نکن. اینکه صدا و سیما، مجلس، لاریجانی، فیروزآبادی و ... یار و یاور اهالی فتنه کور 88 شده اند، شما را نهراسد. قدرت نزد خدا است. این حرف خداست تا من. من و شما فقط باید به خواست خدا، ایمان خودمان را بالا ببریم و در جامعه، بصیرت افزایی کنیم.
صادق
جناب خرازی ! جامعه و مردم "سره را از ناسره" تشخیص میدهند و نیاز به راهنمایی "شما و خاتمی" ندارن.
شما و امثالهم نیاز دارید تا جامعه و مردم شما را ارشاد و راهنمایی کنند.
خدایااااااااا خدایااااااا رهبر عزیزمون را حفظ و با وجود امثال خرازی به ایشان سعه صبر عنایت فرما.
هادی
کاملا موافقم و اضافه کنم آخرین ملاقات حضرت اقا با هیأت دولت این بود که حضرت اقا فرمودند مردم خودشان تشخیص می دهند که کدام مسؤل صادقانه برای مردم کار کرد و کدام یک خوب کار نکرد.
...دوستان چند ماه دندون روی جگر بگزارید و ببینید مردم تو انتخابات مجلس چه پاسخی به انها می دهند.
البته آنهائی که حماسه 88 را انکار و ان را تبدیل به فتنه کردند صم بکم عمی فهم لایبصرون اند.
مسافر
باز هم زمان انتخابات فرا رسید و اینا مردم رو گیر آوردن و برای پاک کردن عقبه و خیانتاشون به این مردم و نظام دست به ماله شدن و ازز رهبری و امام و شهدا مایه میذارن و در پی طهارت چهره های خائن به نظام و امام و رهبری بر اومدن ...
گریه و زاری و التماس برای جمع کردن آرای مردم از حرف زدنش معلومه ... انگار یادشون رفته همین اصلاحاتیا بودن که در اون 8 سال حتی به هاشمی که از خودشون بود هم رحم نکردن و الان داره با باهنر و سردار سلیمانی مقایسه میشه ...
داستان خیانت این جمع مثنوی هفتاد من کاغذه ...
شاغلام
آقا من موندم ما فسفر مغزمون (صبای بصیرت و...) کمه و سخنان رهبر را "نمی فهمیم" یا آقای خرازی و هم کیشانشان ؟؟
هر کس جوابو پیدا کنه یه پک کامل از سخنرانی های رهبر پیرامون "فتنه" بهش هدیه میدم حتی شما جناب "صادق خرازی" !!!
جل الخالق!! ببين چه كساني احمدينژاديسم ! را مايه انحراف جامعه معرفي مي كنند!!!
جماعتي كه به واسطه خوش رقصيشان براي غربيها و صهيونيستها در فتنه هاي 87 و88 , سرمايه دشمنان قسم خورده ايران و اسلام در داخل كشور لقب گرفته و در طول 8 سال يكه تازي در امور اجرايي كشور ,تا آنجا كه در توانشان بود مسير حركت جامعه را از بسياري از هنجارهاي شرعي و عرفي و سياسي و فرهنگي آن منحرف نموده و به قول خودشان اصلاح كردند!!!انحرافاتي از قبيل رواج بي بندوباري و بدحجابي بدتر از بي حجابي در بين قشر دانشجو ,آزادي تمام و كمال هتاكان به مقدسات ملت ونظام و شهدا و امام شهدا در روزنامه ها و نشريات زنجيره اي , افزايش ساخت فيلمهاي ضددين و مخالف آرمانهاي انقلاب و شهدا با استفاده از هزينه بيت المال ,عقب نشينيهاي پي در پي و خوار كننده در برابر زياده خواهيهاي روزافزون دشمنان اسلام د رعرصه سياسي و بين المللي, اقدام به طرح لوايح معروف به دوقلو در مجلس جهت افزايش اختيارت رييس جمهور و كاهش اختيارات رهبري و دهها اقدام و رفتار هنجار شكن ديگر كه حتي در زمان رژيم منحوس پهلوي هم كسي جرأت دست زدن به اين رفتارها را نداشت , در پرونده سياه جماعت مدعي اصلاحات !! ؟؟؟ وجود دارد كه هركدامشان به تنهايي مي تواند طومار عمر سياسي آنها را در هم بپيچد. اما به واسطه سعه صدر و عطوفت نظام مقدس جمهوري اسلامي همچنان به فعاليت خودو در واقع به به سوء استفاده خود ادامه مي دهند.
فعلا که کند زدید به ارمان های امام
قادر
Iran, Islamic Republic of
توبمیری
به کورری چشم شما احمدی نژاد زنده است و در قلب مردم جای داره.
جناب خرازی مرده که ترس نداره!
Romania
با این حرفا احمدی نژا د محو نمیشه بلکه این اصلاحات و پرچمدارانش هستند که دفن میشن.
Iran, Islamic Republic of
این آقای خرازی هم خوب روشی برای یک شبه مطرح شدن در افکار عمومی پیدا کرده هی میاد میگه احمدی نژاد مرده، حالا کی گفته شما ملاک تشخیص مرگ و زندگی سیاسی دیگران هستی؟
وانگهی دیگه یه حرف رو چند بار می زنید، اتفاقا شما هم خوب میدونید احمدی نژاد چه پتانسیل بالایی داره که هی اسمشو می‌برید که خودتونو مطرح کنید. ولی تکراریش نکن دیگه برادر هر چیزی حدی داره.
رضا
افان مات او قتل انقلبتم علی اعقابکم.
علی
اقای خرازی یادته تو خاطراتت نوشته بودی وقتی زمان جنگ بو بچه هاب رزمنده تو چبهه ها داشتن نان خشک میخوردن شما با اقای هاشمی تو عرشه ناو جنگی بندر عباس میگو میخوردین حالا شما شدین دایه داغ تر از مادر برای مردم شما به مردم رحم نمیکنید چون نان حلال نخوردین پس سکوت کنید تا بیشتر شرمنده مردم نباشید
مرگ بر جنایتکار فتنه گر
ولایت دوتا است 1- ولایت شیطان به اصطلاح شیطان بزرگ یعنی آمریکا
2- ولایت فقیه یا ولایت خدا و امامان (ع)
اما عده ای ولایت شیطان را پزیرفته اند و ظلم و جنایت می کنند .همه چیز هم به نام اسلام تمام می شود .مثال برای گزینه 1 : مانند داعش ( دولت اسرائیلی عراق و شام)که رهبر آنها آمریکای جنایت کار است . اسلام آنها اسلام آمریکایی است.
مثال برای گزینه دوم شهدای اسلام و رهبری انقلاب هستند که ولایت آنها ولایت خدا و رسول است .
آقای خرازی و روحانی خودشان بگویند که اسلام آنها کدام است ؟
اسلام ناب یا اسلام داعش .
در اسلام ناب سازش با ظالمان حرام است .
اگر دولت آقای روحانی اسلام ناب را قبول دارند باید طبق قانون ولایت و رهبری حرکت کنند و گرنه مشروعیت خود را برای رییس جمهور ماندن را از دست می دهند چون باید کسی رییس جمهور باشد که ولایت امام زمان و جانشینان ایشان را قبول دارند و هر گز تسلیم شیطان بزرگ نخواهند شد.
س س
طی این دوسال مشکلات خیلی بیشتر از هشت سال احمدی نژاد بوده اما شما خودتون را به ندیدن زدی در دولتی که به مردم توهین بشه چه باسواد چه بیسواد، آنهم مردمی که برایشان حکومت میکنید هرجوری دوست دارید رفتار میکنید بدون اینکه نظر مردم را هم بدانید، وای به حال آینده آن دولت!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بداند خرازی ها و هاشمی ها مرده ای بیش نیستند اگرچه به ظاهر هستند ولی دیدگاه مردم به انها چنین است در عوض شهیدان بزرگوار در کنار خدمتگزارانی چون حاج قاسم و احمدی نژاد مورد احترام مردم هستند .
حامئ
آقای خرازی کنده تر ازدهنت حرف می زنی انشاءالله خرداد 96 معلوم میشه
مقدم
واقعا جای تعجب داره اینکه ببینی اشتباهات یکنفر رو بعد با این تعصب ازش دفاع کنی آقای خرازی کجا حضرت امام ذره ای در مقابل آمریکا کوتاه اومد که مایل به حذف شعر مرگ بر آمریکا باشند؟!...

علی
این سطر آخر، چه ربطی به هم داره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدورام حاج قاسم سلیمانی یه موضع محکم بگیره تا این بابا حساب کار بیاد دستش و از این بزرگوار کمتر سوءاستفاده کنه
محمد مهدی
راستی یه نفر از دوستای من میگفت اینا که میگن دکتر احمدی نژاد مرده پس چرا اینقدر ازش میترسند؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده...
یک جانباز
متهم اصلی احمدی جون شماست که مملکت را درطول 8 سال به خاک سیاه نشاند و اختلاس و دزدی راشایع کرد و گرنه فرزند فاضل امام در دوران ریاست جمهوری باعث عزت و افتخار ایرانیان در جهان شد.
Canada
بله، صحیح میفرمایید. الان که در هسته ای و فضایی و تولید و کشاورزی و مسکن مهر و راه سازی و ... گِل گرفتیم و همه چیز تعطیله و این توافق عزتمندانه کشور رو 80سال به جلو انداخت و باعث عزت و افتخار ایرانیان در جهان شد!!!

نامه تسلیم عزتمندانه ۲۰۰۳ آقای خرازی اگر مثل این توافق عزتمندانه اجرا شده بود ما الان صد سال جلوتر بودیم!
محمد
اولا شما اگر حرفی داری، چرا پشت عنوان جانباز قایم میشوی. جانباز که اهل خودتعریفی نیست.... چطور ارزبابی کنیم راست میگی؟
ثانیا اگر 4 سال اول احمدی نژاد بد بود، رایش بیشتر نمیشد. دور دوم هم تشدید تحریم ها از سال 89 به بعد بود. پس 8 سال سیاه مربوط به ذهن شماست. ...
ثالثا مسئله اصلی برای یک مسلمان، اقتصاد نیست. اطاعت از خدا مسئله اصلی است که احمدی نژاد داشت و اصلاح طلبان ندارند. سایر مسائل فرعی است.
وانگهی، یک انسان سالم رقیبش را زمین نمیزند. به همین خاطر، حزب اللهی ها در زمان دولت های مخالفشان، کمک هم میکنند، اما ضد انقلاب و اصلاح طلب و سرمایه دار ناپاک، معذوریت ندارند که دولت های انقلابی را مثل دولت احمدی نژاد زمین بزنند. حتی از طریق نفوذ درون دولت.
پس مشکلات دولت های انقلابی، بخش بزرگیش ناشی از احزاب فاسد بیرونی است که از قدرت جا مانده است. اگر به دغل کاری بود، مومنان راحت تر از آنچه فکر کنید بلد بودند دولت های مخالفشان را یکساله سرنگون کنند. اما ما اصولگراییم و اخلاق داریم...
جناب جانباز!!
احتمالا" در فتنه 88 در صف فتنه گران و درحال ايفاي نقش پياده نظام براي دشمنان اسلام و ايران ,به افتخار جانبازيتون نائل شده اي!! چون جانبازي كه در صف رزمندگان جبهه مبارزه عليه دشمنان اسلام به افتخار جانبازي نائل شده باشد بايد خيلي از مرحله پرت باشد كه فضا را اينگونه وارونه ديده و تحليل كند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مابه احمدی‌نژاد ازدیدگاه امام خامنه ای می‌نگریم چطور تشکرحضرت آقا ازتیم دیپلماسی هسته ای حجت است اما بیانات ایشان راجع به احمدی‌نژاد سانسور ونادیده گرفته میشود؟؟؟!
مااحمدی نژاد وهیچ شخصی رابرمعیارومیزان سران وتهان وساکتین فتنه صهیونیستی نسنجیده وارزیابی نمیکنیم
ک.م
سلام

چه زود این آقا خودش را که اصلاحاتی نوین و انقلابی می خوان, لو داد!!

خوب است اول فتنه را بشناسد و بعد از فتنه گران خصوصا راس آن حمایت کند!!

معلوم شد که ... برادر ... است!!!
این به اصطلاح اصلاح طلبان چرا در سال ۸۸ رای مردم را قبول نکردند وبر آرا مردم شوریدند و تحریم سنگین دشمن خون آشام را برای ملت خود به ارمغان اوردند,,
شیطان هم دست ازسر مرده برمی داره شما ا شیطان هم بدترین
علی فرزند ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
باید حضور آقای خرازی عرض کنم که شما بسیار زیرکانه و هوشمندانه و البته چند پهلو حرف خود را زده اید و انتظار دارید که به کرسی نیز بنشیند و این روزها اینگونه صحبت کردن، نقل مجالس دولت و صد البته مردان دیپلماسی وزارت خارجه شده است، اما چند نکته مهم در مورد اظهارات شما:
1)شما در بیانات خود سعی کرده اید که دوره 8 سال گذشته را تنها سیاه نمایی کنید و از بیان اقدامات خوبی که در همین دوره صورت گرفت، غیر منصفانه پرهیز کرده اید.
2)تلاش کرده اید که اقدامات اشتباه دولت نهم و دهم را به افرادی که در همه حال از منتقدان دولت های مذکور بوده اند، بسط دهید و خودتان بهتر از هر کسی می دانید که این کار صرفا مصرف انتخاباتی دارد و برای پیروزی حزب نوپای شما(که از شاخه های اصلاحات است) است و بس.
3)چگونه ادعای نقد گزرا و بسیار کم رنگ حزب محبوب خود را می کنید و از اقدامات حقیر و نادرست هم مسلکی های خود در فتنه 88 سخنی به میان نمی آورید و با کمال ...،رئیس دولت اصلاحات را "فرزند شایسته! امام و برادر! رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی" می نامید؟ شما چرا نمی گوئید که 8 ماه کشور را در التهاب و اضطراب انداختید و این آغازی شد که تحریم های ظالمانه ضد ملت ایران شتاب گیرد و معیشت مردم به تنگنا برسد؟؟چرا از گفتن واقعیت ها اجتناب می کنید و غیر منصفانه همه نابسامانی ها را به گردن دولت 8 سال گذشته می اندازید؟
4)چطور دست به تحریف تاریخ می زنید و از اسامی کسانی مانند "بازرگان و مصدق" نام می برید و آنان را مصلحانی نشان می دهید که فقط به فکر اصلاح امور داشتند و رندانه و تعمدی از عاقبت آنان که به دلیل مخالفت با خواست مردم و نماینده گان مردم،مطرود این ملت شده اند، کلامی به زبان نمی آورید؟؟ نکند گمان کردید که هم نسلی من (نسل سوم و چهارم) انقلاب هیچ مطالعه ای در تاریخ گذشته ندارند و شما با هر سخن دروغی می توانید ذهن آنها را گمراه کنید؟؟
5)همه می دانند و اگر نمی دانند وقایع 36 سال گذشته را مطالعه کنند و می فهمند که غوغا سالار ترین مجلس دوره های بعد از انقلاب،مجلس ششم بود که از اکثریت دوستان هم مسلک شما برخوردار بود و بدانید که همین مجلس بود که جلو حکم حکومتی رهبر عظیم الشان انقلاب (که شما ...و فقط در جایی که به نفع هم حزبی هایتان است از رهبری انقلاب سخن می گوئید) در مورد مطبوعات زنجیره ای ایستاد و همین مجلس بود که در اواخر دوره 4 ساله آن،هم مسلکهای شما دست به استعفای جمعی زند تا شاید بحران دیگری در این کشور به پا کنند. چرا حقیقت را نمی گوئید؟؟
6)چگونه رندانه در پایان سخن خود از فضیلت و بیداری گفته اید و اسامی شهید باهنر و قاسم سلیمانی را در کنار آقای هاشمی رفسنجانی گذاشته اید؟لطف بفرمائید بگودید تشابهات رفتاری و گفتاری این دو بزرگوار با آقای هاشمی در کجا است؟ آیا رفتار آقای هاشمی و فرزندان ایشان با سردار مجاهد اسلام "قاسم سلیمانی"قابل جمع است؟فقط دوستان را به تفسیر و شأن نزول آیه قرآن " لاَّ يَسْتَوِي الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ غَيْرُ أُوْلِي الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِينَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِينَ دَرَجَةً وَكُـلاًّ وَعَدَ اللّهُ الْحُسْنَى وَفَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا" سوره نساء آیه 95 ارجاع می دهم.
مصطفی
احمدی نژاد زنده است چون آمریکا، اسرائیل، بهایی ها، سلطنت طلب ها، رقاصه ها، گروهک رجوی ها، ضد انقلاب، چند تا قبلا انقلابی پیشیمان، کشورهای مرتجع، و ... دشمنانش او را می کوبند و از او می ترسند چه ترسیدنی!!
حسین صادقی
من از حامیان احمدی نژاد نیستم و از ایشان خوشم هم نمی‌آد اما ولی خداوکیلی دوره هر چه بود از دولت فعلی به اصطلاح "تدبیر و امید" بهتر بود...!
و ثانیا اگر آقای خرازی شما که می‌گید ایشون مرده! پس چرا این همه ایشون وحشت دارید؟! شما مدتی هستش که هر جا می‌رید علیه ایشون حرف می‌زنید. مرده را که این قدر پشت سرش حرف نمی‌زنند!
عمو علی
حرف اصلی خود را در بین برخی مطالب گفته ؟؟ مهمترین دغدغه ما انتخابات است .. معلوم است تمام امکانات را در کشور بکار گرفته اید . از تغییر اتوبوسی تا... که بتواندید با انتخابات . قدرت را هر چه بیشتر نگه دارید . ضمنا یکی از دلایل اصلی و اساسی . روی کار آمدن احمدی نژاد . عملکرد بسیار بد دولت اصلاحات بود . که هشت سال به درگیری و جدل گذشت . در نتیجه مردم روی به احمدی نژاد آوردند
تقي پور
Iran, Islamic Republic of
سعديا مرد نكونام نميرد هرگز
مرده آنست كه نامش به نكويي نبرند

احمدي ن‍زاد خار چشم دشمنان ومحبوب امت حزب الله است
این آقا اسم سردار بزرگ اسلام را قاطی حزب ...و
افراد ....نکند
مهدوی
امثال این فرزندان خلق الساعه رسانه ای را که یکباره زاییده میشوند با حمایت رشد میکنند بعد آقابالاسر ما بدبخت ها میشوند خوب رصد کنید تا برای هزارمین بار از یک سوراخ گزیده نشویم
مجيدافشار
ازدست احمدي نژاد عصباني باشيد وازاين عصبانيت بميريد--قل موتوا بغيظكم
تقدیر و سرنوشت بدست خداوند تبارک و تعالی است شاید روزی بیاید که این مردک مرده باشد و اقای احمدی نژاد بگوید کجایند ان کسانی که می گفتند احمدی نژاد مرده است ؟
مهدی ازپیشوا
آقای خرازی خوب گوش کن احمدی نژاد زنده است تا من زنده ام واگر خدابخوات حالا حالا ها من زنده ام
Iran, Islamic Republic of
چه نقشه ای برای حاج قاسم سلیمانی دارن که اسمش را کنار هاشمی میارن؟
اونم این تیپ افراد که اعتقادی به منش وعملکرد سلیمانی ندارند.
مهدی
Australia
سلام

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز. مرده آنست که نامش به نکویی نبرند
آقای صادق خرازی این تنها شما نستید آمریکا و
اسرائیل هم مثل شما فکر میکنند وهمینطور
وطن فروشها امّا آقای محموداحمدی نژاد بهتر بگویم امیرکبیر قرن 21 زنده است وتا ابدهم زنده
است براینکه درآن مدّت 8 سال شب و روز
برای ملّت خودش کارکرد حرف نزد عمل کرد
آنهم ریشه ای عمل کرد
بله آقای احمدی نژاد در قلب ملّت ایران است
مادوستت داریم آقای احمدی نژاد
آقای احمدی نژاد اسمت درکنار نام امّام امّت
امّام سیّد علی خامنه ای تا ابد زنده خواهد ماند
مرگ برآمریکا واسرائیل مخصوصاً وطن فروشها
فرهاد
United States
اقا شوخی نمی کنم این اقا در عکسهای قبلی دستمال گردن داشت . حالا نیست ....کو .. کو . کو دستمال گردن کو
128
Iran, Islamic Republic of
جناب خرازی شما با حمله به دکتر احمدی نژاد می خواهید بزرگ شوید ولی سخت در اشتباه هستید
میلاد
خرازی انشاالله خودت ... همانطوری که خ... فتنه گر ... وتمام شد. ...
سجاد
مهمترین دغدغه فقط اشتغال جوانان ومیزان درآمد آنان است. نه انتخابات
یه آدم معمولی
جناب خرازی با عرض معذرت چیزی نمیتونم بگم که قابل انتشار باشه غیر از دو کلمه " دوغتو بنووووش" !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به این آقا بفرمایید اگر راست میگویند گند کاری هایی که خود وهمپالگی هایشان در زمان قدرت وزمان فتنه گری به بار آوردند وباعث جرات وجسارت دشمن شدند را جمع وجور کنند.
احمدی نژاد هم هر کاری کرده به هر حال رئیس جمهور این مملکت بوده واحترام دارد.
عقده شما هم بخاطر کارهای احمدی نژاد نیست ...
خودت رو فریب بده!!! مردم گول اصلاح طلبان فتنه گر همکار آمریکا و اسرائیل رو نخواهند خورد!!!!! احمدی نژاد هرقدر بد باشه از اصلاح طلبان و سرانش بهتره.
تو اول در مورد 2 کودتای اصلاحات چی ها در سالهای 78 و 88 توضیحات مفصل بده و فتنه گران رو رسوا کن بعد راجع به احمدی نژاد ...!!!!!!
... انگار ماها یادمون رفت 9ماه افراد رئیس دولت اصلاحاتت و کروبی و موسوی با همکاری سیا و موساد و MI6 چه ...که نکردند حالا توی ...
به جای اینکه هزار سال ... واسه ردگم کنی گیر دادی به احمدی نژاد ...
.... خودتی و همفکرات ...!
اگر احمد نژاد مرده است چرا همیشه در هر موضوعی که به احمدی نژاد پرداخته می شود بیشترین توجه دارد!!!!! ه