سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۴

قدردانی تروریست‌های سوری از جایزه ۵۰۰ میلیون دلاری اوباما/ واکنش روسیه

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 367459
احمد جربا رئیس شورشیان سوریه از اوباما به خاطر لایحه کمک مالی پانصد میلیون دلاری به مخالفان سوریه تشکر کرد.
قدردانی تروریست‌های سوری از جایزه ۵۰۰ میلیون دلاری اوباما/ واکنش روسیه
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ،سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا گفت احمد جربا از اوباما به خاطر لایحه کمک مالی پانصد میلیون دلاری به مخالفان سوریه تشکر کرد.

ماری هارف در کنفرانس خبری امروز گفت:اوضاع پیچیده است و ما برای آموزش و ارائه تجهیزات به مخالفان میانه روی سوریه نیاز به تضمین داریم.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از کنگره آمریکا خواسته است ۵۰۰ میلیون دلار در اختیار دولت قرار گیرد تا به گفته او برای آموزش و تجهیز مخالفان مسلح حکومت سوریه اختصاص یابد.

کاخ سفید گفته است که این مبلغ به مخالفان بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، کمک خواهد کرد تا در برابر نیروهای دولتی و متحدان او از خود دفاع کنند.

نماینده روسیه در سازمان ملل: اوباما به آتش درگیری‌های سوریه هیزم می‌ریزد


از طرف دیگر کمک ۵۰۰ میلیون دلاری امریکا با واکنش روسیه مواجه شد. ویتالی چورکین نماینده روسیه در سازمان ملل با انتقاد شدید از درخواست اوباما برای کمک ۵۰۰میلیون دلاری به معارضان سوریه گفت امریکا به آتش درگیری‌های این کشور هیزم می‌ریزد.

خبرگزاری ایتارتاس از قول چورکین نوشت: «۵۰۰ میلیون دلار رقم هنگفتی است. مطمئن هستم می‌توان آن را برای کار مفیدتری صرف کرد.»

وی که در یک کنفرانس خبری در مقر دائمی روسیه در سازمان ملل سخن می‌گفت، افزود: «امریکا اوضاع را به مسیر انحرافی برده است. این کشور به جای جست‌وجوی یک راه حل سیاسی، هیزم به آتش درگیری‌های سوریه می‌ریزد.»

چورکین افزود: «ما متوجه شده‌ایم که شرکای امریکایی ما می‌گویند مطمئن نیستند که آیا جانشین ابراهیمی باید تعیین شود و مطمئن هم نیستند که آیا گفت‌وگوهای بین دمشق و مخالفان باید از سر گرفته شود. آنها از هیچ چیز مطمئن نیستند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ديگه انتخابات هم كه برگزار شد. درد آمريكا حالا ديگه چيه !!!؟؟
دردش اینه که مرض داره........
آمریکا = شیطان بزرگ
رسول مظفری
پست تر از این داعشی ها وهابی ها و تکفیری ها این آمریکایی های کثیف از جمله بوش و اوباما هستند.صدام و قذافی و این رئسای جمهور آمریکا فرقی با هم ندارند همشون دستشون به خون مسلمانان الوده است
مرگ بر آمریکا
مرگ براوباما