پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۱۳

روی داعشانه غرب بالاخره رو آمد +عکس

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 458656
یک گروه افراطی که با الهام از اسم "دولت اسلامی عراق و شام (گروه تروریستی داعش)" خود را "دولت مسیحی اورشلیم و کانا" نامیده است، در اروپا اعلام موجودیت کرد. این گروه تهدید کرده است که مسلمانان را ذبح خواهد کرد.
روی داعشانه غرب بالاخره رو آمد +عکس
به گزارش جهان، میزان به نقل از رسانه های اروپایی خبر داد، شکل گیری "دولت مسیحی اورشلیم و کانا" که الهام گرفته از گروه تروریستی داعش، دست پرورده غرب و برخی کشورهای وابسته منطقه از جمله ترکیه و عربستان، با هدف تشدید رویکرد اسلام هراسی است.

روزنامه "دیلی اکسپرس" در گزارشی نوشت: این دولت مسیحی در نامه ای تهدیدکننده اعلام کرده است که در پاسخ به جنایات گروه تروریستی داعش، مسلمانان را خواهد کشت. این نامه به مسجدی در شهر مولنبیک، بلژیک ارسال شده بود.

دیلی اکسپرس در ادامه افزود: در متن این نامه آمده است: "هیچ مسجد و مسلمانی امنیت نخواهد داشت. همه شما ذبح خواهید شد و روح تان به پروردگارمان باز خواهد گشت".



مسجد"آتادامون" واقع در بلژیک موسسه کلیدی برای مسلمانان اروپایی است

یکی از مسلمانان بلژیکی با اعلام نگرانی از افزایش تهدیدات علیه مسلمانان افزود: نامه های مشابهی به دو مسجد دیگر در این منطقه ارسال شده است.

بنابر این گزارش، در لوگوی این گروه "درود بر مریم، خدا [آن را] می‌خواهد" نوشته شده است. "دئوس وولت"، فریاد مردم در زمان اعلام جنگ صلیبی یکم توسط پاپ اوربان دوم در شورای کلرمونت در سال ۱۹۰۵ میلادی بود. این عبارت به گونه‌های deus vult (لاتین کلاسیک)، dieu le veut (فرانسوی)، deus lo vult و غیره در متن‌های قدیمی دیده می‌شود. همچنین Deus lo vult یک فرقه کاتولیک شوالیه‌گری است.


در یکی از ویدئوهای منتشر شده از این گروه تحت عنوان "بمباران آشیانه داعش"، انهدام یکی از مواضع گروه تروریستی داعش در ادلب، سوریه نشان داده می شود.




غرب و کشورهای وابسته منطقه که روز القاعده را در افغانستان و طی چند سال اخیر گروه تروریستی داعش را سازماندهی و حمایت مالی کرده و می کنند، با هدف خدشه وارد کردن به جایگاه واقعی اسلام در نزد افکار عمومی جهان جنایات زیادی را از آستین عناصر تحت فرمان خود مرتکب می شوند.

شوالیه گروه "دولت مسیحی اورشلیم و کانا"

ابر قدرت های غربی در ادامه این سیاست خود، ابزارهای رسانه ای تحت کنترل خود را نیز بسیج کرده و اخبار یک سویه و القایی را به سراسر جهان مخابره می کنند تا اهداف شوم و پنهانی خود را مخفی نگه بدارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يكي بايد به اينا بگه دوغت رو بنوش
داداش دوغ برای این ها زیاده...
جالبه که همه این گروه ها هدفشون را ذبح! مسلمانان قرار میدن و هیجکدام از این دو موجود جدیدالخلقه قرار نیست مثلا یهودیان را ذبح کنند.
می بینید اصلا انگار نه انگار که همه بدبختی های منطقه وجهان زیر سر دولت یهودی است!!
خب نتیجه چیه: هر دوتایی شون بدون تردید ساخته دست یهودیان اسرائیلی اند. یکی بنام اسلام مسلمانان را سر می برد و دیگری بنام مسیحیت.
هر دو قلابی و ساخته دست موساد.
فقط مشکل اینجاست که همه مردم روی کره زمین را کودن فرض می کنند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین. تحلیل درستی بود.
م ث
و درست فرض می کنند
شبکه صهیونیستی زباله عجب بازی هایی در میاره!
این کثافت رو فقط باید محو کرد و هیچ راه جایگزینی وجود نداره.
حران
United States
اتفاقی نیافتاده!
داعشم همینا ساختن
خدا به خیر کنه
بصير
و مکروا و مکرالله والله خير الماکرين
United States
به ایشان ویزا بدن بیان عراق و سوریه رودرو با داعش بجنگند.
Iran, Islamic Republic of
مگه چاقو دسته خودش رو می بره؟
دیگه داعش براشون یه مهره ی سوخته شده ،حالااینو جایگزین داعش میکنن
مثل طالبان که بعد از مدتی داعش رو جایگزینش کردن
از همه جالبتر هم اینه که هدف همه ی این گروهکها نابودی مسلمونهاس
یه بار مسلمونها رو به جون مسلمونها میندازن،یه بار مسیحیا رو
لعنت به امریکا و اسراییل
دوستان دقت داشته باشند دروغ زیاد شده مخصوصا از جانب کفار و منافقین لذا مطالب را باور نکنند و همیشه یادشان باشد از جانب کفار و منافقین هر خبری می آید را اول اصل را بر دروغ بگذارید مگر اینکه خلافش ثابت شود .