پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

اعتراض دوباره ترکیه به حملات روسیه

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 448756
ترکیه اعلام کرد برای جلوگیری از تکرار نقض حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده‌های روسی آمادگی دارد در آنکارا با مسکو رایزنی کند.
اعتراض دوباره ترکیه به حملات روسیه
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری منابع ترکیه ای گزارش داد، وزارت خارجه این کشور اعلام کرده است که برای جلوگیری از تکرار نقض حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده‌های روسی آمادگی دارد در آنکارا با ترکیه گفتگو کند.

از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ترکیه پیشنهاد تشکیل مجموعه اقدام مشترک برای هماهنگی عملیات هوایی مسکو در سوریه را داده است.

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که روز سه‌شنبه سفیر روسیه در آنکارا به این وزارتخانه فراخوانده شده و درباره نقض حریم هوایی ترکیه به آن هشدار داده شده است.

ترکیه همچنین مدعی شده است که هواپیماهای روسی روز گذشته برای سومین بار حریم هوایی کشورش را نقض کرده‌اند.

بعد از آغاز عملیات هوایی روسیه در سوریه دو بار جنگنده‌های روسی حریم هوایی ترکیه را نقض کرده بودند که به دنبال آن آنکارا سفیر روسیه را در اعتراض به نقض حریم هوایی خود احضار کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد اين تقاص هزاران بار نقض آسمان سوريه مظلوم است. دست انتقام الهي بسبب كشتار مردم سوريه تركيه و عربستان را ادب خواهد نمود.