پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

لنگرگاه ثبات

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 370554
حوادث منطقه گویای ماجراست...
به گزارش جهان، محمدرضا قاسملویان در وبلاگ "یادمان باشد که ما خون داده ایم" نوشت:
حوادث منطقه گویای ماجراست...
 
افغانستان:محل جولان طالبان و اشغال شده توسط آمریکا
 
پاکستان:تقریبا هر روز حمله هواپیما های بدون سرنشین آمریکا و حملات طالبان
 
بحرین:ظلم به مردم مظلومی که جرم آنها فقط مسلمان بودن-نه اسلام آمریکایی بلکه اسلام ناب- و عدالت خواه بودن آنهاست و هر روز برای سرنگونی حکومت طاغوتیان تلاش میکنند و در این راه شهید میشوند و یقینا به پیروزی نیز خواهند رسید.
 
ترکیه:برای عضویت در اتحادیه اروپا کم مانده به دست و پای اتحادیه اروپا بیفتد و هر روز غرق در منجلاب فساد های اخلاقی صادر شده از اروپا-که از سوابق لازم برای ثبت نام است!-میشود،و همچنین شکست مفتضحانه سیاست هایش در سوریه.
 
عراق:اشغال شده توسط آمریکا،حمله ی تفاله های بعثی و گروه های تکفیری،و ناامنی و خبر انفجاری که هر روز هست.
 
سوریه:درگیر با جبهه ی غربی-عربی -عبری و شهید شدن مردمانش فقط بخاطر اینکه حاضر نیستند کسی از بیرون مملکتشان چیزی به آنها تحمیل کند و برای آنان تصمیم بگیرد البته که مردمش پیروز شده اند و بر خارجیان غلبه پیدا کرده اند و بزودی آنها را از سرزمینشان بیرون میکنند.
 
لبنان:درگیر در ساختار سیاسی مترقی اش!که هنوز دولتش تشکیل نشده و وارد دوران خلا سیاسی شده و فقط در لبنان حزب الله است که به این کشور ثبات امنیتی داده است.
 
فلسطین:مردم مقاومی که هر روز بخاطر مقاومت در برابر دشمنانی که خانه ها و زمین هایشان را غصب کرده اند ایستاده اند و مقاومت میکنند و به شهادت میرسند و به یقین بر دشمنانشان پیروز خواهند شد.
 
عربستان:محل جلوه ی اسلام آمریکایی و کشوری که هنوز هم به سبک قرون وسطا حکومتش اداره میشود و چیزی بنام آزادی در آن کشور معنا ندارد.
 
و در این منطقه لنگر گاه ثباتی است به نام
 
"جمهوری اسلامی ایران"
 
 
و سخنی از حضرت روح الله که فرمودند:
"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت